Ik switch een beetje, maar het is jammer dat de vrouwen nu voor die sissy's gaan omdat die financieel ook afgeperst willen worden.. Iets waar ik niets aan moet denken. Ik bevind me enkel in dat milieu voor fun met die vrouwen en dan is het goed.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:24 schreef CrusadeRotterdam het volgende:
En jij vindt t maar wat erg dat de bondige scène op zijn kop staat? Ben je je gebruikelijke rol kwijt?
Ik domineer of word gedomineerd door en met vrouwen, dus ik zit wel in dat milieu. Maar ik vind het gewoon vies iemand die een vrouw wilt zijn maar wel op vrouwen valt. Als iemand homo of lesbisch is begrijp ik dat maar als iemand denkt in het verkeerde lichaam te geboren zijn en dan nog eens homo of lesbisch is, die heeft zichzelf overtuigd daarvan. Het ergste in dit geval zijn dan ook de sissies.quote:
Ik heb meer persoonlijkheden dan Madame Tussauds™quote:Op maandag 21 juli 2014 13:29 schreef Copycat het volgende:
Heb je jezelf weer een ander alter ego aangemeten?
En stuk voor stuk zijn ze leeg van binnen.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:31 schreef Spongeboss het volgende:
Ik heb meer persoonlijkheden dan Madame Tussauds™
Dat is een aanname van jou.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En stuk voor stuk zijn ze leeg van binnen.
quote:
Niets mis met sm wereld. Soms vlieg ik naar Oostenrijk daar leeft het best goed.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:49 schreef Homijn het volgende:
TS klinkt als iemand die iets te goed is ingevoerd in een bepaalde wereld....
Niet veel.quote:
Boze tongen beweren dat dit subforum is geïnspireerd op de underground SM-scene in Oostenrijk: Het Keldertjequote:Op maandag 21 juli 2014 14:01 schreef Spongeboss het volgende:
Niets mis met sm wereld. Soms vlieg ik naar Oostenrijk daar leeft het best goed.
Ik krijg ermee te maken soms dat is alles.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:02 schreef Fenini het volgende:
[..]
Je verdiepen in andere mannen met een specifieke fetisj blijkbaar.
In welke context?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik krijg ermee te maken soms dat is alles.
Soms domineer ik vrouwen soms domineren zij mij. En na zo'n sessie drinkt men wel eens thee en word erover gepraat beetje geroddeld. Maar mijn Duits is nog niet zo geweldig.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En stuk voor stuk zijn ze leeg van binnen.
Sissy's is prima verdedigbaar. Het woord "sissy" staat niet in de woordenlijst. TS heeft het op de Nederlandse manier omgezet naar meervoud, zoals we ook doen bij vergelijkbare woorden als baby's en hobby's.quote:
Het is louter een Engels woord, dus nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Sissy's is prima verdedigbaar. Het woord "sissy" staat niet in de woordenlijst. TS heeft het op de Nederlandse manier omgezet naar meervoud, zoals we ook doen bij vergelijkbare woorden als baby's en hobby's.
Nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het is louter een Engels woord, dus nee.
Inderdaad, fijn dat je aan mijn kant staat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |