wat schattigquote:Op maandag 21 juli 2014 11:34 schreef alors het volgende:
Hij kent ook gewoon woordjesMetsjoe, afeed, seef
![]()
Het is al uitverkocht hoorquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:39 schreef alors het volgende:
[..]
Het is al uitverkocht hoor
Misschien lukt het hier nog http://www.3fm.nl/actie/804/win-kaarten-3fm-presents-paolo-nutini
Toeval bestaat niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, en woensdag zijn ze in de studio. Toevallig. En komend weekend op dat zwarte cross-geneuzel. Toevallig. Dus vrijdag toevallig Megahit!
De megahit die je wist dat zou komen.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, en woensdag zijn ze in de studio. Toevallig. En komend weekend op dat zwarte cross-geneuzel. Toevallig. Dus vrijdag toevallig Megahit!
Ja je weet toch dat de bal rond is.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
MAAR SOMS MOET HET GRASquote:
Hallon, welkom!quote:
Geleerd van G. Ekdomquote:
Hi Henk!quote:
Ed de Goey?quote:
Prima plaat.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat Happy al een jaar op 3FM te horen is
BÈÈÈÈÈHHquote:Op maandag 21 juli 2014 16:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Prima plaat.
Al dat gehaat als een stel schapen hier.
Je m'apelle un skoap!quote:
Preciesquote:Op maandag 21 juli 2014 17:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Je m'apelle un skoap!
Bijna!!![]()
En ook zin in de 27e, dan gaan we ook nog iets leuks doen![]()
Iets leuks doen![]()
!!!![]()
En nu ga ik weer nichtje-vangen doen, leuk als je al druk van jezelf bent!!
quote:
goed statementquote:Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef MarijeH het volgende:
[..]Als je een dj niet goed vind kun je ook de radio op een andere zender zetten en luisteren naar een dj die je wel helemaal geweldig vind.
Hadden we nog maar 'Nobody fucks with Frank the Grave'quote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:03 schreef Cee het volgende:
Ik dacht even dat Timmermans 'some fuck removing....' zei ipv 'thug'.
Waar stem jij op?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:14 schreef Pandaplint het volgende:
Zat net tijdens het hardlopen even stemmers latevermaak terug te luisteren. Fred over die puntenslijperverzameling
Ik zit as we speak in Amersfoort te schijten en heb hier geen radioquote:
Geen radio op je telefoon?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit as we speak in Amersfoort te schijten en heb hier geen radio
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 10:31:05=W= RT @3FMNow: Now Playing: Weezer - Back To The Shack http://t.co/MwDgdZORqn reageer retweet
Eén reactie van z'n 100.000 volgerstwitter:michielveenstra twitterde op maandag 21-07-2014 om 18:32:24Het nieuwe album van @Weezer is te preorderen bij Pledgemusic, een soort muzikale kickstarter. http://t.co/gICkCEzHft reageer retweet
Verdommequote:
MOET IK HEBBEN!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
SHUT UP AND TAKE MY MONEYZ
Wat een armoe.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Wie koopt dat nog.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die graag naar de muziek van 3FM luisteren zonder de dj's en graag een cdtje draaien in de auto.quote:
De grootste gemene deler draaien? Niet goed!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
En deze natuurlijk..Eén reactie van z'n 100.000 volgerstwitter:michielveenstra twitterde op maandag 21-07-2014 om 18:32:24Het nieuwe album van @Weezer is te preorderen bij Pledgemusic, een soort muzikale kickstarter. http://t.co/gICkCEzHft reageer retweet
.
Luister anders de MP3.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:29 schreef Bronson het volgende:
Ik mag verdomme hopen dat Michiel deze week in z'n Muse-special Citizen Erased nog draait.
Het allerbeste Muse nummer ooit.![]()
![]()
*Een filler is een instrumentaal stukje muziek waarover je kunt heenpraten als je een wat langer verhaal houdt, zoals het laatste nieuws over de sterren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:28 schreef Bronson het volgende:
Een filler is een meestal instrumentaal muziekstuk dat gebruikt wordt om korte pauzes in een radioprogramma op te vullen, zoals het laatste nieuws over de sterren.
WAT GINGquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
'Moelijk bescheiden te blijven'
Zou Gerard het woord 'bescheiden' wel kennen?
Of ik ben zeer afwezig (en dus goed aan het werk) en heb het gemist of er was geen wat-ging-er-fout item.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WAT GING
ER
ALLEMAAL
FOUT VANDAAG
...
PIETERTJEEEEEHHH!!!111!!!!!!112
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of ik ben zeer afwezig (en dus goed aan het werk) en heb het gemist of er was geen wat-ging-er-fout item.
Was er wel, maar nu met Tamaraquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of ik ben zeer afwezig (en dus goed aan het werk) en heb het gemist of er was geen wat-ging-er-fout item.
Dan was ik dus te druk met concentreren op mijn werk.quote:
Gelukkig Henk, anders was Bronson, verdomme, ontroostbaar.quote:
Halloquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef minthy het volgende:
Dag, immer positieve zonnestraaltjes van me
Hoi Mintquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef minthy het volgende:
de mint!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef minthy het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef minthy het volgende:
Dag lekkere poesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef minthy het volgende:
Daar ging m'n koffie, dank je!!quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:36 schreef minthy het volgende:
Wanne liefde hier!!
[..]
Daar ging m'n koffie, dank je!!![]()
Jups. En hij hoeft er zelf niet naar te luisteren, want hij luistert toch niet meer naar de radioquote:
hihahoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. En hij hoeft er zelf niet naar te luisteren, want hij luistert toch niet meer naar de radio
Dat was idd ook mijn reactie op mijn eigen grapje.quote:
Hoe is het hier? Wat heb ik allemaal gemist sinds afgelopen weekend?quote:
Er gebeurd weinig hier in het topic. Het is zomer en vakantie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe is het hier? Wat heb ik allemaal gemist sinds afgelopen weekend?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er gebeurd weinig hier in het topic. Het is zomer en vakantie.
Ik heb ook niets te melden.
Weinig spannends dus
Op dezelfde school gezeten als Typhoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Als ik dat elke keer moet posten als ik bij het strand kom...quote:
quote:
Maar goed dat SC op vakantie isquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik dat elke keer moet posten als ik bij het strand kom...
Stiekem jaloers dat jij op strand zit in je pandapak en ik mijn muizenpak op kantoor zit.quote:
Geniet ervan!quote:
quote:
Hoiquote:
Ga dan niet naar Portugal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Warm hier. bah.
Tevens klacht voor de komende maanden.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Warm hier. bah.
Tevens klacht voor de komende maanden.
Tell me about it.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tis wat zo'n vakantie van 8 maanden.
zie zijn twitterquote:
Dat noemt men wetenschap.quote:
God heeft ook natuurkunde bedacht, dus dat treftquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat noemt men wetenschap.
Er is vast ergens een natuurkunde nerd die het kan uitrekenen.
En de nerd geschapen met al zijn kwaliteiten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
God heeft ook natuurkunde bedacht, dus dat treft
goed hè. Een goed geschapen nerdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En de nerd geschapen met al zijn kwalititeiten.
Het kwartje valtquote:
http://www.radiofreak.nl/(...)-van-nationale-rouw/quote:GEEN RECLAME OP PUBLIEKE ZENDERS OP DAG VAN NATIONALE ROUW
Er worden morgen geen reclames uitgezonden op Radio 1, Radio 2, 3FM, Radio 4, Radio 5, Radio 6 en FunX. Ook worden er geen spelletjes op de radio gespeeld. Dit heeft de publieke omroep laten weten.
De publieke zenders doen dit omdat er morgen een dag van nationale rouw is afgekondigd. Ook de muziek wordt aangepast om de slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne te herdenken. Naast de radiozenders zenden ook de publieke tv-zenders geen reclames uit. Als de vliegtuigen met de eerste slachtoffers landen in Eindhoven, schakelen alle tv- en radiozenders live over naar het vliegveld.
Sky Radio past morgen ook haar muziekmix aan.
Heel de dag celine dion op skyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)-van-nationale-rouw/
En z'n compensatielampquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:05 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Domienie en z'n mokkeltje.
Leuk grietje, wel!!quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:05 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Lueken ikea folder.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:05 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
De 17e Megahit?quote:Op woensdag 23 juli 2014 07:36 schreef Pino112 het volgende:
De komende 298 dagen heeft Giel het dus elke dag over MH17.
Same herequote:Op woensdag 23 juli 2014 07:43 schreef Cee het volgende:
[..]
De 17e Megahit?
Ik lees dat steeds bij die afkorting. Dit topic heeft me gebrainwashed.
Waren het maar 17 Megahits geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2014 07:43 schreef Cee het volgende:
[..]
De 17e Megahit?
Ik lees dat steeds bij die afkorting. Dit topic heeft me gebrainwashed.
Misschien wel maar je hebt wel gelijk wat mij betreft.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:17 schreef Pandaplint het volgende:
Ik sla een dagje over. Wat een tenenkrommende bende. Wat er is gebeurd is natuurlijk erg. Maar al die figuren die drama lopen te maken omdat een neef van een nicht van een klasgenoot van de basisschool is omgekomen... "Dan komt het wel heel dichtbij"![]()
Om nog maar te zwijgen over de schilder die een stukje zwarte tape op z'n steiger heeft geplakt om medeleven te tonen en dat vervolgens zo nodig moet melden op de radio.
Rouwen doe je door er voor jezelf bij stil te staan. Niet door te menen dat je iedereen moet vertellen hoe erg je het allemaal wel niet vindt.
Ik klink zuur he![]()
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:17 schreef Pandaplint het volgende:
Ik sla een dagje over. Wat een tenenkrommende bende. Wat er is gebeurd is natuurlijk erg. Maar al die figuren die drama lopen te maken omdat een neef van een nicht van een klasgenoot van de basisschool is omgekomen... "Dan komt het wel heel dichtbij"![]()
Om nog maar te zwijgen over de schilder die een stukje zwarte tape op z'n steiger heeft geplakt om medeleven te tonen en dat vervolgens zo nodig moet melden op de radio.
Rouwen doe je door er voor jezelf bij stil te staan. Niet door te menen dat je iedereen moet vertellen hoe erg je het allemaal wel niet vindt.
Ik klink zuur he![]()
Giel is daar 'goed' in idd..quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Eveneens heeft Giel weer z'n "dramastem" opgezet. Zoals hij dat ook altijd met SR doet.
Het alles zo erg vinden, het anderen goed laten weten etc. etc.
Of is dat vergezocht?
twitter:
twitter:cargawar twitterde op woensdag 23-07-2014 om 09:27:19#3FM MAG IK EEEEVEN OVERGEVEN? Die open deuren... Die opgewarmde drama die nog over was van Serious Request ook. Om te kotsen. Zelfpijperij. reageer retweet
Ben het volledig met je eens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:17 schreef Pandaplint het volgende:
Ik klink zuur he![]()
Rauwe andijvie is veel lekkerder.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:52 schreef wolfrolf het volgende:
Mag ik tijdens deze rauwdag wel de andijvie koken?
Eens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[..]
Rauwe andijvie is veel lekkerder.
Hoevaak heb je er vandaag al een verdomme uit gegooid?quote:
Verschijnende keren in gedachten bij Giel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hoevaak heb je er vandaag al een verdomme uit gegooid?
quote:
Beter hadden ze Find the River gedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:43 schreef alors het volgende:
Oh leuk, deze van REM hoor je haast nooit.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Beter hadden ze Find the River gedaan.
quote:
Het neerstorten van een vliegtuig ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja dag van nationale rouw. Depri muziek. Ik doe de radio wel uit.
Dit gaat mij allemaal iets te ver.
Het crashen van een auto in een boom ook, het doodgaan van kinderen die geen drinkwater hebben ook, Palestijnen en Israeliers die elkaar de kop inslaan ook. Dus?quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het neerstorten van een vliegtuig ook.
Godverdomme.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het crashen van een auto in een boom ook, het doodgaan van kinderen die geen drinkwater hebben ook, Palestijnen en Israeliers die elkaar de kop inslaan ook. Dus?
Alles voor de almachtige luistercijfers jeweetockquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het crashen van een auto in een boom ook, het doodgaan van kinderen die geen drinkwater hebben ook, Palestijnen en Israeliers die elkaar de kop inslaan ook. Dus?
Helemaal met je eens. Ik vind het ook vreselijk wat er gebeurd is, maar ik voel mij niet verplicht om aan van alles mee te doen ter 'herdenking'.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Edje, ik ben het roerend met je eens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Ik vind het ook vreselijk wat er gebeurd is, maar ik voel mij niet verplicht om aan van alles mee te doen ter 'herdenking'.
Het leven gaat gewoon door en in de rest van de wereld gebeuren ook nog dingen. Maar de media moeten zonodig 24/7 vliegramp'nieuws' brengen of er op een andere manier mee bezig zijn. Je kunt ook gewoon besluiten een ingetogen dag op de radio te houden, zonder lolbroekerij, geschreeuw of zelfpijperij. Al zal dat voor Ekdom wel moeilijk worden.
Niemand verplicht je toch om mee te doen? Het enige wat er gebeurt is dat om 4 uur het gros van Nederland een minuutje stilstaat en het gehalte schijtlol op radio en tv tot een minimum beperkt wordt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Ik vind het ook vreselijk wat er gebeurd is, maar ik voel mij niet verplicht om aan van alles mee te doen ter 'herdenking'.
Het leven gaat gewoon door en in de rest van de wereld gebeuren ook nog dingen. Maar de media moeten zonodig 24/7 vliegramp'nieuws' brengen of er op een andere manier mee bezig zijn. Je kunt ook gewoon besluiten een ingetogen dag op de radio te houden, zonder lolbroekerij, geschreeuw of zelfpijperij. Al zal dat voor Ekdom wel moeilijk worden.
Klopt, maar het krijgt al snel een wat dwingend karakter.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Edje, ik ben het roerend met je eens.
Maar een ieder die er wel graag aan mee wil doen (met rouwstrikjes, vlaggen halfstok of wat dan ook) helemaal dikke prima!
En toen zei jij EEEYYYYYquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Klopt, maar het krijgt al snel een wat dwingend karakter.
Hier op het werk kwam vanochtend al een collega met het voorstel om met zijn allen om 16.00 uur naar de vergaderruimte te komen om gezamenlijk het moment van stilte te doen. Die collega liet wel blijken eigenlijk gewoon iedereen te verwachten
Hier op kantoor wordt de mogelijkheid geboden om vanaf 15:45 uur een halfuurtje bij elkaar te komen. Volledig vrijwillig. Da's netjes.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Klopt, maar het krijgt al snel een wat dwingend karakter.
Hier op het werk kwam vanochtend al een collega met het voorstel om met zijn allen om 16.00 uur naar de vergaderruimte te komen om gezamenlijk het moment van stilte te doen. Die collega liet wel blijken eigenlijk gewoon iedereen te verwachten
Ik zal ook om 16 uur mijn klep houden, zelfde als met dodenherdenking.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
Niemand verplicht je toch om mee te doen? Het enige wat er gebeurt is dat om 4 uur het gros van Nederland een minuutje stilstaat en het gehalte schijtlol op radio en tv tot een minimum beperkt wordt.
Hee, dit is geen dag om flauwe grapjes te maken. Waar is je rescept!1!!!!!!11!quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En toen zei jij EEEYYYYY[ afbeelding ]
ala the Fonz snap je
Samen lachenquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hee, dit is geen dag om flauwe grapjes te maken. Waar is je rescept!1!!!!!!11!
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Een van de lolliger dingen kwam ik vandaag op Facebook tegen; iemand die ook nogal bezig was met herdenken en somberen vandaag, en dan 5 minuten later aan een gezamelijke kennis een berichtje stuurt 'Prettige verjaardag!' met taart- en biersmilies
Fixed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
De grote kleine man geile dwerg.
Dit nummer was prachtig live, eerder dit jaar in Antwerpen.
EEEEEYYYYquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Lekker deprimerend. Ik ga even een scheermesje zoeken.
Die kwam vanmorgen al voorbijquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:30 schreef alors het volgende:
Fink. Maar Yesterday Was Hard On All Of Us had beter gepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |