De Fok! Dieetclub meeting!
En wat is dat dan...
In Lifestyle is een topicreeks bezig voor mensen die willen afvallen. Er doen al erg veel fokkers mee en samen zijn we al best veel afgevallen (een heel mens als ik snel naar de lijst kijk). Het leek ons een leuk idee om elkaar een keertje live te zien en ervaringen uit te wisselen en eens te meeten zonder dat er spare ribs oid op tafel komen.
Hier kan je de topics bekijken/lezen:
Fok! Dieetclub
Fok! Dieetclub II
Fok! Dieetclub III
Fok! Dieetclub IV
Fok! Dieetclub V
Fok! Dieetclub VI
We zijn nu al een maand bezig!
Oh, alleen voor sacherijnige dikke vrouwen dus
Nee hoor. Er doen ook sacherijnige mannen mee en de vrouwen zijn allemaal erg leuk! Lekker weer die vooroordelen
En wat gaan jullie doen op die meeting?
Daar ehm zijn we nog niet helemaal uit. We wilden best uit eten, maar dan moet het wel gezond. Er is al gesproken over een Japans restaurant of een vegetarisch restaurant oid. Misschien gaan we wel gezond kokkerellen bij een Fokker thuis.
Verder wilden we misschien ook iets actiefs gaan doen. Strandwandelen, boswandelen, beautyfarm (Therma 2000 of zo), paintball...meer suggesties altijd welkom natuurlijk.
En waar wordt die meeting gehouden
-edit-
Het wordt hoogstwaarschijnlijk Utrecht. Lekker centraal en we zijn nog bezig met bedenken wat we daar gaan doen.
Wanneer dan?
-edit- Een weekend in januari wordt het. Nu nog bepalen welk weekend.
Als we het in januari doen kunnen de mensen met goede voornemens om te gaan lijnen ook komen
Mogen mensen die niet meedoen met het dieetclubje ook komen?
Als je altijd al wat worstelt met je lijn, als je het gewoon leuk vindt om over gezond en slank eten te kletsen en als je een relatie hebt met iemand die naar die meet gaat dan ben je echt van harte welkom!
En wie komen er dan?
Ik heb nog geen idee, maar zal proberen zo snel mogelijk een lijstje te maken als ik meer weet!
En ik weet iets meer:
Bolletje
glossy
Isabeau
Jojogirl
Kleintje
Lurky
Ngiri
Nyame
Ripley
TMoose
YPPY
(nemen er nog dames partners mee?)
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 23-10-2002 16:27]
Meer ideeen moet ik nog even over denken hoor, de dingen die nu al genoemd zijn vind ik allemaal erg leuk, hoewel mijn voorkeur eerder uitgaat naar iets actiefs ipv een museum oid. Vooral paintball lijkt me geweldig en ook heel geschikt! Daarna lekker naar een vegetarisch restaurant!
Januari lijkt me verder ook prima, eerder heb ik trouwens ook geen weekenden meer vrij! Laten we wel zswm. beslissen welk weekend het gaat worden, ik moet mijn vrije dagen opgeven voor 15 nov.
Waar Isabeau trouwens graag iets mer naar het noord-oosten van nederland wil, woon ik in het zuidwesten, dus echt het midden lijkt me het best! (tenzij iedereen in het noorden blijkt te wonen, dan wordt het aanpassen en een eind rijden)
"Yuan" Chinees vegetarisch restaurant Dukaatpassage 149 te Lelystad 0320 24 59 03 (alleen vegetarische chinese gerechten, dus best slank! en op zaterdag buffet. Uniek in Nederland)
"Bla Bla" Piet Heynplein 35 (Delftshaven) te Rotterdam 010- 477 44 48 (schijnt beste vegetarische restaurant van Nederland te wezen, reserveren aanbevolen)
"De Waaghals" Frans Halsstraat 29 te Amsterdam 020 679 96 09 (heeft maandelijks een land centraal)
"Water en brood" Buitenom 214 te Den Haag 070 388 46 36 (vrij goedkoop restaurant met alleen biologische produkten)
"Acu" Voorstraat 71 te Utrecht 030 231 45 90
Alternatief eethuis met elke dinsdag en donderdag een vegetarisch dagmenu. Elke woensdag veganistisch en gifvrij eten bij de "voedselkoöp". Op maandag wordt er vegetarisch Chinees gekookt door illegalen. De opbrengsten van deze gerechten gaan naar het STIL (Steunpunt Illegalen Utrecht). Reserveren aanbevolen!
Prijsindicatie: voorafje & hoofdgerecht: 4,54 euro (f 10); Extra grote portie: 5,45 euro (f 12); Toetje: 1,13 euro (f 2,50
"Ekko" Bemuurde Weerd WZ 3 030 231 74 57 te Utrecht
Een vegetarisch eethuis dat gerund wordt door vrijwillig(st)ers. Op donderdag- en vrijdagavond wordt er om 18.30 uur een 3-gangen maaltijd geserveerd. Kiezen is er niet bij, maar de dagmenu's zijn afwisselend en lekker. Als er over is, kun je nog een tweede keer opscheppen. De ingredienten zijn zoveel mogelijk biologisch-dynamisch. Reserveren is verplicht. Er is een apart gedeelte voor niet-rokers.
Prijsindicatie: E 6,50 (f 14,32) voor 3-gangen
Mij lijkt het wel leuk om in zo'n echt vegetarisch restaurant te gaan eten. Hoeven de vegetariërs onder ons zich ten eerste niet druk te maken of de kok wel verstand van zaken heeft en je krijgt tenminste geen bord groenten uit blik met een omelet of zo. Vegetarische gerechten op de kaart zijn meestal een ondergeschoven kindje.
Verder denk ik dat Utrecht wel heel centraal ligt voor een ieder....
quote:Fietsen huren en dan een eind fietsen en dan een flinke boswandeling ofzo? Is wel gezond.
Op dinsdag 22 oktober 2002 14:57 schreef Kleintje het volgende:
Poolen, karten, lasergamen...
Is dit niet iets grappigs om te doen?
Vegetarisch restaurant vind ik een erg leuk, lijnverantwoord en lekker idee.
* Jojogirl gaat i-net even afspeuren naar actieve dingen in Utrecht.
quote:boswandeling goed, prima zelfs, maar fietsen hoort in het rijtje thuis van dingen die ik dus echt niet doe he!
Op dinsdag 22 oktober 2002 15:12 schreef YPPY het volgende:[..]
Fietsen huren en dan een eind fietsen en dan een flinke boswandeling ofzo? Is wel gezond.
quote:Waterfietsen door de grachten, nog goed voor de lijn ook.
Op dinsdag 22 oktober 2002 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Als er iets leuks is te doen dan ben ik wel voor Utrecht.
Over meelopen gesproken... Een huifkarrentocht heb ik nou nog nooit gemaakt... Is dat financieel haalbaar? Geen idee wat zoiets kost... Lijkt me wel erg feeeriek zo in januari.
Maar Januari is ook een 'dure maand'
Een middagje op de ijsbaan zou ook een mooie bezigheid zijn...
Of juist lekker een bezoekje aan een tropische kas in een hortusbotanicus... Of gewoon een sauna met zonnebank...
Locatie-idee: Relax/sporten/sauna-en nader uit te zoeken in centrum Utrecht.
Dan eten in de ACU en daar ook kroeghangen in hun voordelige kroeg waar ze toch geen dikmakende breezers of snacks hebben is een prima plan.
Ik kan dan (zeer bijtijds) vragen of ze La Grande Bouffe in het filmzaaltje willen draaien.
Voor wie niet op tijd thuis kan zijn is er ook jeugdherberg/hotel
vanaf 11 euro PP
En Utrecht is aangesloten op het NS-nachtnet.
Kortom afgezien van reiskosten is een avondje ACU incl eten waarschijnlijk de meest complete en voordeligste oplossing.
quote:Sounds good. Al wil ik als dieetclubber vanaf het begin wel graag mee, ook al is er niet echt meer sprake van superovergewicht. Please?
Op dinsdag 22 oktober 2002 18:00 schreef Lurky het volgende:
Graag meedoet. Wel vind ik dat de meetinggangers inderdaad met overgewicht te maken moeten hebben. Of partner zijn van. Lijkt me wel dat we de BM gaan controleren. Dus dat men zich vooraf tonnenrond moet vreten om erbij te mogen zijn lijkt mij wel een goede straf voor eventuele meelopers.Over meelopen gesproken... Een huifkarrentocht heb ik nou nog nooit gemaakt... Is dat financieel haalbaar? Geen idee wat zoiets kost... Lijkt me wel erg feeeriek zo in januari.
Maar Januari is ook een 'dure maand'Een middagje op de ijsbaan zou ook een mooie bezigheid zijn...
Of juist lekker een bezoekje aan een tropische kas in een hortusbotanicus... Of gewoon een sauna met zonnebank...
Locatie-idee: Relax/sporten/sauna-en nader uit te zoeken in centrum Utrecht.
Dan eten in de ACU en daar ook kroeghangen in hun voordelige kroeg waar ze toch geen dikmakende breezers of snacks hebben is een prima plan.
Ik kan dan (zeer bijtijds) vragen of ze La Grande Bouffe in het filmzaaltje willen draaien.
Voor wie niet op tijd thuis kan zijn is er ook jeugdherberg/hotel
vanaf 11 euro PP
En Utrecht is aangesloten op het NS-nachtnet.
Kortom afgezien van reiskosten is een avondje ACU incl eten waarschijnlijk de meest complete en voordeligste oplossing.
Dus we doen het in Utrecht? Ik vind het best (bij bezwaar in vette letters met uitroeptekens vermelden )
Ik ben voor:
- boswandelen
- lasergamen (maar zitten we dan niet tussen de pubers??)
- karten lijkt me ook wel wat, maar nog nooit gedaan en ga waarschijnlijk met zo'n 30 km/h over die baan
- tropisch zwemmen
- schaatsen (liefst op bevroren utrechtse grachten)
Ik ben tegen:
- waterfietsen (hey, dat lijkt me hartstikke koud man in januari!)
- sportief joggen/hardlopen etc.
- lawaaierige kroegen/disco's
- poolen (ben er ten eerste heel erg slecht in en vind er eigenlijk helemaal niks aan)
De Acu is volgens mij niet open in het weekend! De Ekko wel op vrijdag, niet op zaterdag en zondag. Als ik het mis heb graag even gillen.
Tot nu toe kan ik nog elk weekend in januari, maar dat komt omdat ik nog geen rooster van m'n werk heb. Zodra ik mijn rooster heb kan ik meestal wel snel wisselen van weekend, dus dat komt wel goed
Misschien een tip: Ten noordoosten van Utrecht (beetje ruim opvatten, he ) ligt de Veluwe. Prima fietsen, wandelen etc...
En een ander vegetarisch restaurant in die omgeving: "Jan Steen" in Wageningen.
quote:Wandelen op de Veluwe lijkt me echt heel erg leuk
Op woensdag 23 oktober 2002 16:09 schreef TMoose het volgende:
Hmm. Januari heb ik misschien ook nog wel tijd, tenzij het aan het eind van de maand is, dan ben ik skieen
(Kan niet wachten, skieen =
Misschien een tip: Ten noordoosten van Utrecht (beetje ruim opvatten, he
) ligt de Veluwe. Prima fietsen, wandelen etc...
En een ander vegetarisch restaurant in die omgeving: "Jan Steen" in Wageningen.
Enne, ik ben de eerste week van januari nog aan het skiën Skiën is inderdaad heel erg
Verder vind ik lasergamen erg cool (vorig weekend nog met een hoop familie gedaan in het kader van een verjaardag, dus nee het is niet alleen voor pubers) en een boswandeling/stadswandeling is ook leuk. Karten is niet mijn ding (ook vorige week gedaan en ik was echt een slak).
quote:Lasergamen heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me erg melig
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:20 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl meende ook al op de site van de ACU te zien dat ze niet open zijn in het weekend.Verder vind ik lasergamen erg cool (vorig weekend nog met een hoop familie gedaan in het kader van een verjaardag, dus nee het is niet alleen voor pubers) en een boswandeling/stadswandeling is ook leuk. Karten is niet mijn ding (ook vorige week gedaan en ik was echt een slak).
Enne, met karten kunnen we dus mooi naast elkaar tuffen (aan alle kanten ingehaald door de ware durfals)
Maar een stadswandeling lijkt me ook wel interessant. Die twee dingen lijken me trouwens ook wel goed te combineren, want lasergamen duurt ook geen uren en uren.
Alleen 's avonds? Wat kunnen we dan doen?
quote:Whoeiiii, wat leuk klinkt dit allemaal zeg! Denken jullie dat ik ook mee kan?
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:55 schreef Isabeau het volgende:[..]
Lasergamen heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me erg melig
Bos- of stadswandelingen vind ik altijd leuk! Desnoods halen we bij de VVV van die wandelrouteboekjes voor Utrecht.Enne, met karten kunnen we dus mooi naast elkaar tuffen
(aan alle kanten ingehaald door de ware durfals)
Als ik door de debetreffende ballotagecommissie wordt goedgekeurd, geef ik me graag op voor deze lijn meet!
Kan ik gelijk wat leren over goede voedingsgewoontes en normale eetpatronen:)
quote:dit deel van de ballotagecommissie (LOL!) zegt: hoe meer zielen hoe meer vreugd
Op zaterdag 26 oktober 2002 12:21 schreef Babybuikje het volgende:Als ik door de debetreffende ballotagecommissie wordt goedgekeurd, geef ik me graag op voor deze lijn meet!
quote:goed voor de waterlijn?
Op dinsdag 22 oktober 2002 17:19 schreef DIGGER het volgende:[..]
Waterfietsen door de grachten, nog goed voor de lijn ook.
Alleen nu niet echt het seizoen.....
Ik heb wel zin zin in een meet en greet
Alleen weet ik niet of ik kan ivm mijn vreemde werkschemea
Dus als het kan een datum ruim van tevoren prikken zodat ik kan proberen om vrij te regelen
Ik ben wel een voorstander van zwemmen, tropisch zwemmen sprak me wel aan
Het is lekker relaxing, gezellig en toch verbrand je veel want met zwemmen kun je heel wat afvallen! Bovendien kost het niet zoveel over het algemeen.
Dus uhh, ik moet nog even kijken maar ik wil wel de misschienlijst En gaan we allemaal maar "ouwe dikke chagerijnige wijven" mee? Ik ben namelijk pas 17 he...
quote:
Op zondag 24 november 2002 16:40 schreef heaven7 het volgende:
Dus uhh, ik moet nog even kijken maar ik wil wel de misschienlijstEn gaan we allemaal maar "ouwe dikke chagerijnige wijven" mee? Ik ben namelijk pas 17 he...
Ik ben 22, is dat oud? Jojo is ook zoiets en Bolletje is geloof ik 2 weken jonger.
quote:Dit vind ik nou zulke leuke stimulerende woorden!
Op zondag 24 november 2002 16:40 schreef heaven7 het volgende:
Dus uhh, ik moet nog even kijken maar ik wil wel de misschienlijstEn gaan we allemaal maar "ouwe dikke chagerijnige wijven" mee? Ik ben namelijk pas 17 he...
Ik wil nog steeds graag mee. Maar ik wil niet mee als er breezerchicks meegaan die met 3 kilo overgewicht denken dat ze dik zijn maar ondertussen in de spiegelkijkend kwijlen van zichzelf!
quote:Zeg uuh, als je nou even in de beginpost kijkt dan zie je dat het dus een geintje was he
Op zondag 24 november 2002 17:05 schreef Kleintje het volgende:[..]
Dit vind ik nou zulke leuke stimulerende woorden!
Alsof iedereen die wat overgewicht heeft oud, dik en chagerijnig is!
Sorry, ben 29, wel 12 jaar ouder dan jij, dus waarschijnlijk in jouw ogen hoog bejaard. Ben maar 1.63 m. en ik weeg nu 67 kilo. Dus echt FLINK te dik. Dus waarschijnlijk enorm chagrijnig.Ik wil nog steeds graag mee. Maar ik wil niet mee als er breezerchicks meegaan die met 3 kilo overgewicht denken dat ze dik zijn maar ondertussen in de spiegelkijkend kwijlen van zichzelf!
En stel je niet zo aan zeg bah Als ik in de spiegel kijk verafschuw ik mijn lichaam juist., wat weet jij in godsnaam van mij?
En nee, in mijn ogen ben jij toevallig NIET hoogbejaard, dat bedoelde ik totaal niet, je moet niet zo overtrokken reageren. en ik een Braazahchick? nogmaals bedankt.
Dan ben ik jouw ogen zeker een baby ofzo? Nee bedankt, ga maar lekker zonder mij. BAH!
quote:Ja echt humor joh
Op zondag 24 november 2002 17:19 schreef Uncle_Sam het volgende:
'The fat girls fight',!
quote:Jawel. Af en toe doe ik het ook wel eens achter de rug van andere mensen...
Op zondag 24 november 2002 17:21 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Heb je geen andere hobbies of zo? Je loopt altijd zo zinloos over de rug van andere mensen te zieken.
quote:Nou, dat vond ik dus ook.. en ik zou echt niet komen om de hele dag maar complimentjes ofzo te vangen hoor
Op zondag 24 november 2002 17:19 schreef SEMTEX het volgende:
He jongens, doe beide niet zo overspannen.
Als je jezelf te dik vindt en bezig bent met afvallen, ben je toch gewoon welkom op de meeting? Ik ben trouwens ook 22.
Maar goed, ik heb er al geen zin meer in.
Ik weet alleen niet of zwemmen zo'n goed idee is. Niet iedereen die ontevreden is over zijn/haar lichaam wil/durft zich in een badpak aan een groep onbekende mensen te vertonen.
Verder vind ik iets actiefs nog steeds leuk.
quote:Dat dacht ik ook na jouw bericht.
Op zondag 24 november 2002 17:31 schreef heaven7 het volgende:[..]
Nou, dat vond ik dus ook.. en ik zou echt niet komen om de hele dag maar complimentjes ofzo te vangen hoor
Ik ben dan wel niet dik, en overgewicht heb ik volgens mij ookniet, al moet ik niet zwaarder worden, maar dan kan ik tochwel lijnen? Als ik 10 kilo afval heb ik nog steeds geen ondergewicht.
Maar goed, ik heb er al geen zin meer in.
quote:
Op zondag 24 november 2002 17:32 schreef Jojogirl het volgende:
Ik weet alleen niet of zwemmen zo'n goed idee is. Niet iedereen die ontevreden is over zijn/haar lichaam wil/durft zich in een badpak aan een groep onbekende mensen te vertonen.
[Dit bericht is gewijzigd door Babybuikje op 24-11-2002 18:03]
quote:Dan zou de missie wel geslaagd zijn toch?
Op zondag 24 november 2002 18:00 schreef Babybuikje het volgende:
Slikkkkkk.....zwemmen ?)
Hmmmm, waarschijnlijk ga ik dan mee onder het mom van [bold] vet drijft [/bold]
Kunnen we een wedstrijd bommetjes doen, hahahahaha......of we moeten om het half uur een appel doen, want straks missen we allemaal dames en heren die door het afvoerputje zijn gespoeld omdat ze zoveel zijn afgevallen
* Jojogirl vindt lasergamen en een stadswandeling nog steeds een leuk idee, maar kent Utrecht niet zo goed dat ze weet waar dat zou kunnen.
quote:* babybuikje voegt zich bij het eenmansgroepje van Jojo wat betreft lasergamen en wandelen
Op zondag 24 november 2002 18:02 schreef Jojogirl het volgende:* Jojogirl vindt lasergamen en een stadswandeling nog steeds een leuk idee, maar kent Utrecht niet zo goed dat ze weet waar dat zou kunnen.
Lijkt me wel gezellig en ik heb toch ook wel wat te melden als ervarings deskundige
quote:
Op zondag 24 november 2002 18:00 schreef Babybuikje het volgende:
Slikkkkkk.....zwemmen ?)
Hmmmm, waarschijnlijk ga ik dan mee onder het mom van vet drijft
Kunnen we een wedstrijd bommetjes doen, hahahahaha......of we moeten om het half uur een appel doen, want straks missen we allemaal dames en heren die door het afvoerputje zijn gespoeld omdat ze zoveel zijn afgevallen
En nu ontopic:
Ik voel het meest voor het tropisch zwemparadijs... Ondanks dat fenomeen "badpak" niet meevalt (ook voor mij niet, heb nl naast overgewicht ook nog veel littekens, dus alles wat ook maar iets openlaat behalve mijn hoofd is een beproeving)
is het zwembad ws. toch wel een geschikte plek. Iedereen kan zich zo druk maken en zo veel energie verbranden als ie wil, maar het HOEFT niet, ook gewoon dobberend kun je prima kleppen. En vergeet niet: onder water zie je niet goed hoeveel vet iemand heeft, dus ik denk dat die schaamte wel mee zal vallen.
En ik kan het toch ook niet laten om nog even een moralistische reaktie te geven op een woordenwisseling die 2 dames hadden: we vallen allemaal voor ons zelf af, zoeken slechts steun bij elkaar en motiveren elkaar. Waar voor de een een kilo teveel al een groot probleem is is bij een ander pas 10 kg een probleem. Maar we hebben allemaal de stap gezet ons leven eens drastisch om te gooien en op de verstandige tour te gaan. Iedereen heeft zijn eigen motivatie om het eraf te willen hebben, en iedereen heeft een eigen geschiedenis met e.e.a. We zitten dus allemaal in hetzelfde bootje en roeien dat naar een beter leven.
Heeft er al iemand een datum geprikt?
quote:Ik geloof het niet. Wat voor dag komt jullie het beste uit?
Op maandag 25 november 2002 18:58 schreef Jojogirl het volgende:
Ik geloof dat de meeste mensen een voorkeur hadden voor januari, omdat december ook zonder meetings vaak al een hele drukke maand is, maar een datum was er nog niet toch?
Op vrijdag moet ik werken, maar als ik het lang van tevoren weet, kan ik meestal wel vrij krijgen. In het weekend kan ik meestal wel, als ik het op tijd weet.
quote:Yep. Volgens mij heeft het VVV daar wel info over.
Op zondag 24 november 2002 18:53 schreef YPPY het volgende:
Een wandeling vind ik ook leuk. In Rotterdam heb je stadwandelingen, is er in Utrecht ook zoiets?
edit: jullie kunnen natuurlijk ook de Dom gaan beklimmen. Dat kost heel wat calorieen
quote:Of we gaan lopen vanaf onze eigen woonplaats naar de plaats van de Meet
Op dinsdag 26 november 2002 06:57 schreef Gaoxing het volgende:
edit: jullie kunnen natuurlijk ook de Dom gaan beklimmen. Dat kost heel wat calorieen
Het meeten overdag: in de middag vanwege de reistijd, met een dineetje en eventuele uitloop voor wie niet ver terug moet reizen lijkt mij de zinnigste tijdsplanning. Weekeinde is voor de meesten een beste oplossing lijkt mij. Meetings zijn toch altijd in het weekeinde?
Alles wat we nodig hebben is:
-een niet al te inspannende middagactiviteit in Utrecht
(liefst een waarbij mensen ook iets later kunnen verschijnen)
-een niet te calorierijk restaurantje
-een niet te drukke plaats voor gezellig naleuten
-makkelijk te bereiken locaties
-geschikte voorkeursdata
Beginnende met die datum: een zaterdag middag en vooravond?
4e
11e
18e
25e
Ik gil maar wat: De 18e lijkt mij prima (maar elke andere kan ook, hoewel ik de 4e wat minder prettig vind zo vlak na nieuwjaar.
Tot nu toe hebben geen bezwaar tegen of zelfs voorkeur voor de
* Voorkeurdatum dieetmeet:
18 januari Flying Vee, Lurky, Jojogirl, Yppy, Ripley
Leuk rijtje namen trouwens: probeer dat eens 10 x hardop achter elkaar te zeggen
Lijkt me hardstikke leuk om iedereen eens te ontmoeten. Hoop dat het rond die tijd wat beter gaat met m'n afvalrace (zit momenteel beetje in een dip...)
* Jojogirl heeft er nog steeds wel zin in
Kortom werd het de Acu...en toen wisten we het niet meer want de Accu is dicht op zaterdag. En ik bvb ken Utrecht niet zo goed om een ander voorstel te kunnen doen.
Toen werd alvast de datum geprikt. Niet te vroeg en niet te laat in Januari dus de 18e. Dat is ineens heel dicht bij.
Nou blijkt sinds deze week besloten dat een familielid van mij de 18e een groot feest gaat geven waar ik heel graag bij wil zijn. Die datum kan ik dus niet meer dieetmeeten.
Idee?
en het moet niet te ver weg zijn dan wil ik wel meeten
quote:dat vraag ik me dus ook af
Op dinsdag 10 juni 2003 06:11 schreef Sitethief het volgende:
Gaan we nog wat doen ?
ik wil dat wel als het een beetje centraal houden
quote:Me is van 1986
Op vrijdag 23 mei 2003 19:55 schreef Riann het volgende:
ik wil ook wel al denk ik dat de meeste ouder zijn dan mijen het moet niet te ver weg zijn dan wil ik wel meeten
quote:ow dannnnn ik ben van 1985
Op dinsdag 10 juni 2003 06:25 schreef Sitethief het volgende:[..]
Me is van 1986
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 06:23 schreef Riann het volgende:[..]
ik wil dat wel als het een beetje centraal houden
Hier ga ik dan 4 oktober naar toe misschien ook leuk als daar wat fokdieeters heen gaan
of een hele nieuwe meet organiseren
beetje verslaafde is
Misschien leuker om een nieuwe meet te organisteren? Iig heb ik het te druk met opleiding en examens (en ook nog werk) tot halverwege november.
quote:Kom dan gewoon
Op zaterdag 20 september 2003 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Oooooooh!E
f
t
e
l
i
n
g
beetje verslaafde is
quote:Misschien kerstvakantie of zo
Op zaterdag 20 september 2003 13:31 schreef Pandorah het volgende:
GrappigMisschien leuker om een nieuwe meet te organisteren? Iig heb ik het te druk met opleiding en examens (en ook nog werk) tot halverwege november.
quote:Haha funny
Op zaterdag 20 september 2003 13:41 schreef DarkElf het volgende:
idee: weegschaaltje neerzetten zodat je eerst kan checken of mensen liegen in hun posts
quote:Mag ik dan wel eerst mn kisten uitdoen
Op zaterdag 20 september 2003 13:41 schreef DarkElf het volgende:
idee: weegschaaltje neerzetten zodat je eerst kan checken of mensen liegen in hun posts
quote:Ja, Isa, en Atrimar meeslepen
Op zaterdag 20 september 2003 13:39 schreef Riann het volgende:[..]
Kom dan gewoon
![]()
![]()
gezellig enzo
*zin heeft in de Efteling meeting*
quote:idd ik heb ook erge zin in de EFTELING meet
Op zaterdag 20 september 2003 14:27 schreef Faithy het volgende:[..]
Ja, Isa, en Atrimar meeslepen
gezellig enzo
quote:Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent maar je kent mij en faithy zoiezo van het dieettopic en ja in het echt kennen toen ik naar mijn eeste meeting ging kon ik ook echt niemand in real life
Op zaterdag 20 september 2003 21:20 schreef m@x het volgende:
Ik vind een meeting helemaal geen slecht idee. Ik zou het zelf heel leuk vinden om de dieetclubbers eens life te zien. Ik ken alleen de anderen die meegaan naar de Eftelingmeeting niet. Heb ook een beetje het idee dat ik een van de oudsten ben als ik meega.....
quote:Ik heb niet het hele topic gelezen en heb dus geen idee of jullie nog van plan zijn om naar een vegetarisch restaurant te gaan. Maar dez (ACU) zou ik niet aanraden. Misschien is het eten er wel superlekker maar de betreffende zaak is toch wel vooral 'hangout' van anarchistische punkers en volgens mij is de inrichting nou ook niet wat je bij een restaurant zou verwachten.
[b]Op dinsdag 22 oktober 2002 14:05 schreef Isabeau
"Acu" Voorstraat 71 te Utrecht 030 231 45 90
Alternatief eethuis met elke dinsdag en donderdag een vegetarisch dagmenu. Elke woensdag veganistisch en gifvrij eten bij de "voedselkoöp". Op maandag wordt er vegetarisch Chinees gekookt door illegalen. De opbrengsten van deze gerechten gaan naar het STIL (Steunpunt Illegalen Utrecht). Reserveren aanbevolen!Prijsindicatie: voorafje & hoofdgerecht: 4,54 euro (f 10); Extra grote portie: 5,45 euro (f 12); Toetje: 1,13 euro (f 2,50
Ekko (ook in utrecht) ken ik niet, maar zou ik nog altijd boven ACU verkiezen. Hou er wel rekening mee dat EKKO eigenlijk ook een poppodium is en dus misschien wat eenvoudig qua inrichting is.
quote:Niet nog een keer naar de efteling ik ga nu ook al dus naar de efteling
Op zondag 21 september 2003 00:05 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl wil ook wel met Dieetclubbend Fok! naar de Efteling. Als ik dan maar wel ruim van tevoren een datum weet zodat ik vrij kan vragen (als het doordeweeks wordt dan).
Mochten jullie dan niet daar willen eten, zitten er zat restaurantjes in de omgeving...
veel plezier allemaal!
quote:En niet avondjes want ik zit dus met het probleem VERVOER
Op zondag 21 september 2003 12:08 schreef m@x het volgende:
Misschien kunnen we met de dieetclub op een wat centralere plek afspreken? En het liefst niet doordeweeks, want ik moet dan gewoon werken.
quote:Atrimar is alles behalve te dik
Op zaterdag 20 september 2003 14:27 schreef Faithy het volgende:Ja, Isa, en Atrimar meeslepen
gezellig enzo
quote:hmmmz dat is wel lange reistijd
Op zondag 21 september 2003 12:36 schreef Isabeau het volgende:[..]
Atrimar is alles behalve te dik
en hij durft nergens in en ik heb hem dit jaar al 3x meegesleept naar de Efteling (en we wonen in Drenthe, dus 3 uur heen reizen, 3 uur terug).
Zelf ben ik tegen Stairway... genoeg meetings daar gehad en daar kan je elkaar niet zo goed verstaan. Bovendien ligt het eraan wat we gaan doen. Museum, dierentuin, Utrecht, A'foort, fietsen huren?
quote:Ik ben ook heel erg tegen Stairway, idd al teveel meetings die daar begonnen/eindigden/plaats vonden. Het ergste was dat ik daar een keer een fokmeet had en mijn ex er was met een tmf meet!
Op zondag 21 september 2003 13:30 schreef Pandorah het volgende:
Zelf ben ik tegen Stairway... genoeg meetings daar gehad en daar kan je elkaar niet zo goed verstaan. Bovendien ligt het eraan wat we gaan doen. Museum, dierentuin, Utrecht, A'foort, fietsen huren?
En ik zou graag iets gaan doen. We zijn foksters op dieet en hangen in een kroeg/restaurant lijkt daar niet bij aan te sluiten. Dus ik wil wel graag bewegen. Fietsen, wandelen (op de veluwe bij putten of zo, richting Solse Gat ) of naar een dierentuin. Allemaal erg leuk
quote:Ik weet niet hoe oud je bent m@x maar ik ben ook niet een van de jongsten meer
Op zaterdag 20 september 2003 21:20 schreef m@x het volgende:
Ik vind een meeting helemaal geen slecht idee. Ik zou het zelf heel leuk vinden om de dieetclubbers eens life te zien. Ik ken alleen de anderen die meegaan naar de Eftelingmeeting niet. Heb ook een beetje het idee dat ik een van de oudsten ben als ik meega.....
En ik ben het met Isabeau eens om wat actiefs te doen. Bij Park Hoge Veluwe kan je trouwens (moet je dus wel binnen kunnen komen met een auto... dus het ligt weer aan wie allemaal autovervoer heeft) door het park fietsen. Je kan overal van die witte fietsjes meenemen.
Op de Veluwe wandelen/fietsen is leuk maar de Utrechtse heuvelrug kan ook leuk zijn. Maar we moeten er wel aan denken dat als we afspreken in okt/nov dat het eventueel regent en/of koud kan zijn. Persoonlijk kan mij dat niet zoveel schelen omdat ik zelfs hardloop met sneeuw (dan moet het niet glad zijn) maar ik kan begrijpen dat sommigen dat niet al te leuk vinden. Dus roept u maar
quote:solse gat
Op zondag 21 september 2003 13:34 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik ben ook heel erg tegen Stairway, idd al teveel meetings die daar begonnen/eindigden/plaats vonden. Het ergste was dat ik daar een keer een fokmeet had en mijn ex er was met een tmf meet!
![]()
En ik zou graag iets gaan doen. We zijn foksters op dieet en hangen in een kroeg/restaurant lijkt daar niet bij aan te sluiten. Dus ik wil wel graag bewegen. Fietsen, wandelen (op de veluwe bij putten of zo, richting Solse Gat
) of naar een dierentuin. Allemaal erg leuk
quote:Geweldig idee!
Op zondag 21 september 2003 13:49 schreef Isabeau het volgende:
eenherfstwandeling
op de veluwe
en dan met z'n allen ook langs het kröller muller of zo
![]()
Dat Solse Gat ken ik niet? Ook prima wat mij betreft, kan ik ontdekken wat het is
En wat vinden anderen hiervan of zijn er andere ideeen?
quote:Wat is kroller muller?
Op zondag 21 september 2003 15:19 schreef Pandorah het volgende:[..]
Geweldig idee!
![]()
Dat Kröller Muller museum wilde ik sowieso eens beter bekijken want met het uitje van mijn werk in de lente hadden we daar maar een kwartiertje de tijd voor ...Dat Solse Gat ken ik niet? Ook prima wat mij betreft, kan ik ontdekken wat het is
En wat vinden anderen hiervan of zijn er andere ideeen?
hier wat topics over solse gat
http://forum.fok.nl/showtopic/27684
Eigen ervaringen Solse Gat
Solse Gat - hier verder
quote:Kroller Muller is een museum van verzamelde schilderijen en beelden van de destijds rijke familie kroller muller. Meer info is te vinden op www.kmm.nl. Nu heb je iig een tentoonstelling over de verzamelde werken van Van Gogh. Enne: op deze website www.hogeveluwe.nl kan je meer lezen over het nationale natuurpark.
Op zondag 21 september 2003 15:29 schreef Riann het volgende:
Wat is kroller muller?hier wat topics over solse gat
Zo te lezen is dat Solse Gat wel mysterieus
quote:Dat museum is denk ik niks voor mij
Op zondag 21 september 2003 15:55 schreef Pandorah het volgende:[..]
Kroller Muller is een museum van verzamelde schilderijen en beelden van de destijds rijke familie kroller muller. Meer info is te vinden op www.kmm.nl. Nu heb je iig een tentoonstelling over de verzamelde werken van Van Gogh. Enne: op deze website www.hogeveluwe.nl kan je meer lezen over het nationale natuurpark.
Zo te lezen is dat Solse Gat wel mysterieus
quote:En als er iemand uit omgeving helmond komt en die gaat met de auto wil ik graag meerijden
Op zondag 21 september 2003 16:14 schreef m@x het volgende:
Het Solse Gat lijkt mij ook wel wat!
Ennuh nu moeten we nog een datumpje prikken
want ik denk dat solse gat perfect is
Zelf kan ik alleen in een weekend (jajaja, werken werken werken) en eigenlijk liefst na halverwege november. Daarvoor kan ook wel maar dan zal ik veel minder kunnen. Dan ben ik klaar met die opleiding die ik nu aant volgen ben en waarvoor ik nu in de examenfase ben aanbeland.
Riann: je mag altijd met mij meerijden maar ik woon niet echt in Helmond (meer in Utrecht), maar wellicht bieden andere dames/heren betere oplossingen.
Dus: dames/heren dieters... laat es wat van jullie horen
quote:toch aardig aangeboden
Op maandag 22 september 2003 21:03 schreef Pandorah het volgende:
Goed... laat ik maar effe beginnen... Wie gaat er allemaal mee en/of heeft iemand andere goede ideeën?Zelf kan ik alleen in een weekend (jajaja, werken werken werken) en eigenlijk liefst na halverwege november. Daarvoor kan ook wel maar dan zal ik veel minder kunnen. Dan ben ik klaar met die opleiding die ik nu aant volgen ben en waarvoor ik nu in de examenfase ben aanbeland.
Riann: je mag altijd met mij meerijden maar ik woon niet echt in Helmond (meer in Utrecht), maar wellicht bieden andere dames/heren betere oplossingen.
Dus: dames/heren dieters... laat es wat van jullie horen
quote:Overal is een oplossing voor je kunt bijv met ov naar een gangbare stad of zo waar iemand langskomt dat zal ik ook moeten als iemand bijv niet uit de buurt van helmond komt
Op dinsdag 23 september 2003 10:21 schreef wendy-tje het volgende:
Hmmm, misschien handig als ik zeg waar ik woon he?
Ik kom namelijk uit Enschede, voor meetings toch wel een beetje een uithoek
En wendytje: tuurlijk mogen feestdagen meisjes (en heren: jullie ook hoor!) mee
Laatste trein uit Putten gaat vrij vroeg geloof ik, maar als we het allemaal overdag doen dan moet dat prima lukken voor het openbaar vervoer. Er is daar verder volgens mij niets te doen
quote:Nou... in het Boshuis in Drie, echt vlakbij het Solse gat hebben ze wel enorm lekkere eigen gemaakte appeltaart hoor
Op woensdag 24 september 2003 10:44 schreef Isabeau het volgende:
Dus we gaan wandelen in het bos rond het Solse Gat?Laatste trein uit Putten gaat vrij vroeg geloof ik, maar als we het allemaal overdag doen dan moet dat prima lukken voor het openbaar vervoer. Er is daar verder volgens mij niets te doen
quote:Dan moeten we die taart er dus flink afwandelen!
Op woensdag 24 september 2003 10:47 schreef DarkElf het volgende:
Nou... in het Boshuis in Drie, echt vlakbij het Solse gat hebben ze wel enorm lekkere eigen gemaakte appeltaart hoor![]()
Nou euhm... appeltaart is dus 260 kcal + slagroom is 15 kcal, dus als ik een uurtje wandel met 10 km/uur dan is het er weer af
En per gewicht is dat weer anders...
En ik ben me nu eigenlijk aant bedenken wanneer ik nou appeltaart en slagroom heb gegeten... lang geleden geloof ik ... dus het mag wel dan
[Dit bericht is gewijzigd door Pandorah op 24-09-2003 13:32]
Wie heeft daar wel zin in?
* Ikke (isabeau)
* Yppy
* M@x
* Pandorah
* jij?
quote:Dat vind ik nou een goed idee! Dus bij beetje mooi weer gaan we dieettechnisch verantwoord picknicken (misschien doe ik nog een ideetje op zaterdag want ik ga met een vrijgezellendag naar een kookcursus)! En daarna gaan we het er flink afwandelen
Op woensdag 24 september 2003 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Of we gaan picknicken en iedereen neemt zelfgemaakte slanke hapjes mee + receptuitdraai
quote:Ikje
Op woensdag 24 september 2003 13:32 schreef Isabeau het volgende:Mooie Herfstwandeling
Wie heeft daar wel zin in?
* Ikke (isabeau)
* Yppy
* M@x
* Pandorah
* jij?
quote:Riann ook mee
Op woensdag 24 september 2003 15:12 schreef Riann het volgende:
Ikje
quote:Lijkt me leuk
Op woensdag 24 september 2003 15:14 schreef Isabeau het volgende:[..]
Riann ook mee
maar ik ben wel afhankelijk van vervoer hoe of wat...... dus het kan ooit nog zijn dat het nee word maar dat zien we dan wel hoe of wat met het vervoer eerst maar datum en alles prikken en wat we precies gaan doen.
quote:Nou ja, ik ben hier erg nieuw, "ken" nog niemand en ben toch al niet zo'n held bij nieuwe mensen. Aan de andere kant lijkt het me wel erg leuk
Op woensdag 24 september 2003 15:59 schreef YPPY het volgende:
Waarom twijfel je?
quote:Er zijn er vast meer die niemand kennen. Zelf heb ik van dit lijstje alleen nog maar Isa ontmoet. Voor iedereen is een meeting de eerste keer en dit wordt geen massale meeting, waardoor je minder snel alleen zult voelen.
Op woensdag 24 september 2003 16:40 schreef vriendinnie het volgende:[..]
Nou ja, ik ben hier erg nieuw, "ken" nog niemand en ben toch al niet zo'n held bij nieuwe mensen. Aan de andere kant lijkt het me wel erg leuk
quote:Ik ken ook helemaal niemand en ben ook geen ster met kennismakingen e.d. Ik weet zeker dat er meer zijn die dit hebben. Toch gewoon lekker meegaan joh!
Op woensdag 24 september 2003 16:40 schreef vriendinnie het volgende:[..]
Nou ja, ik ben hier erg nieuw, "ken" nog niemand en ben toch al niet zo'n held bij nieuwe mensen. Aan de andere kant lijkt het me wel erg leuk
quote:Ik ken hier ook helemaal niemand hoor. Het lijkt mij gewoon leuk om de mede-dieet(st)ers ens te zien
Op woensdag 24 september 2003 16:40 schreef vriendinnie het volgende:
Nou ja, ik ben hier erg nieuw, "ken" nog niemand en ben toch al niet zo'n held bij nieuwe mensen. Aan de andere kant lijkt het me wel erg leuk![]()
Hebben we al een idee voor een datum? En een plek? Of werd het al het Solse Gat?
En een boswandeling, we zien wel waar We kunnen bijvoorbeeld naar Het Solse Gat gaan, maar een wandeling op de Veluwe (Kröller-Müller) is ook leuk.
En verder heb ik kwa lokatie ook niet echt een voorkeur. Zolang het maar niet in een uithoek van Nederland ligt, want dat lijkt me gewoon niet praktisch.
ben niet rijk, dus OV gaat me erg veel kosten, kan binnen 4 weken mn rijbewijs hebben, maar moet dan wel heel veel geluk hebben..
als ik met iemand uit de buurt mee kan rijden is het fijn, en ik moet tegenwoordig in het weekend werken, dus misschien (jaja, heel ver vooruit denkend) ergens in de kerstvakantie ofzo???
dan kan ik doordeweeks, en heb ik zeker weten zelf mn rijbewijs wel..
En Faithy: ik weet niet waar je woont maar in Utrecht kan ik je wel oppikken hoor...
maar meeten zonder mij mag ook hoor ik als arm scholiertje maak het jullie veelste moeilijk
Faithy: als je maar weet dat je vanaf Utreg met mij meemag. Het is hooguit een halfuurtje treinen vanuit Den Haag naar Utreg (jaja, als de trein het doet enzo) ...
quote:Salade?!?!?!? Na een stevige wandeling heb ik wel een super Big Mac Menu met twee bakjes fritessaus verdiend!!!
Op woensdag 24 september 2003 23:34 schreef Pandorah het volgende:
Ja! Voor de salade gaan we naar de Mac![]()
quote:Ja hoor, en dan past er nog wel iemand bij in het bakkie
Op woensdag 24 september 2003 23:35 schreef m@x het volgende:
We kunnen eventueel samen treinen Faithy. Ik moet ook vanuit Den Haag komen en misschien heeft Pandorah ook nog wel een plekje voor mij over![]()
quote:Ik ga voor de salade iig...die Big Mac's zijn veels te veel voor mij
Op woensdag 24 september 2003 23:37 schreef m@x het volgende:
Salade?!?!?!? Na een stevige wandeling heb ik wel een super Big Mac Menu met twee bakjes fritessaus verdiend!!!![]()
Ik kan eigenlijk ook alleen in het weekend, omdat ik doordeweek met stage of college's zit.
Met een beetje geluk kan ik misschien de auto van mijn moeder mee krijgen en dan kunnen er wat mensen mee rijden (vanuit Eindhoven en omgeving). Maar ik kan helaas nog niks beloven.
quote:Wat mij betreft kunnen de feestdagenlieden ook gezellig mee komen.
Op donderdag 25 september 2003 09:08 schreef Babbelzz het volgende:
mag je ook mee als je in t topic slank voor de feestdagen zit?
quote:Tuurlijk.
Op donderdag 25 september 2003 09:08 schreef Babbelzz het volgende:
Ik ga ook bijna twijfelen....
mag je ook mee als je in t topic slank voor de feestdagen zit?
Ik kan zelf vrij weinig omdat ik druk bezig ben in mijn examentraject (en daarnaast werk ik nog heel gewoon).
Dus in oktober kan ik alleen het weekend van 11/12 oktober en daarna lukt het me weer vanaf 22/23 november (en dat weekend is onder voorbehoud ivm eventuele herexamen). Ik weet het, het is weinig maar anders gaan jullie gewoon lekker zonder mij wandelen.
quote:Dan moet ik werken
Op maandag 29 september 2003 13:36 schreef YPPY het volgende:
Het weekend van 11/12 oktober is nog leeg.
Ik opper even een ander ideetje hoor, als 't niks is en jullie gaan liever naar het Solse Gat (wat mij persoonlijk niet zo interessant lijkt, maar ik ga wel mee hoor ) vind ik het ook prima.
We kunnen echter ook gezellig een dagje naar de dierentuin Daar ben ik al zo lang niet meer geweest. Burger's Zoo in Arnhem of Dierenpark Amersfoort liggen redelijk centraal.
En qua data moeten we nu ook maar eens wat vast gaan leggen vind ik.
Ik kan tot zover nu bekend is vrijwel alle weekenden die nog gaan komen, maar ik stel maar even drie data voor. Degene die het meeste animo krijgt, wint, als jullie het daar tenminste mee eens zijn
Ik stel voor (een beetje rekening houdend met wat Pandorah zei):
15/16 nov
22/23 nov
29/30 nov
Roept u maar En andere ideeën zijn natuurlijk ook nog van harte welkom!
Nu de dagen...
15/16 nov = heb ik een verjaardag in Malmö
22/23 nov = kan ik onder voorbehoud. Het ligt er dan aan of ik een herexamen moet doen.
29/30 nov = tot nu toe no problemo!
Wat ik nu heb:
15/16 november
Fannetje
Jojogirl
YPPY (alleen op zondag)
m@x
22/23 november
Pandorah (onder voorbehoud)
Fannetje
Jojogirl
YPPY
m@x
29/30 november
Pandorah
Fannetje
Jojogirl
YPPY
m@x
Kun je niet een dag wendy-tje? Je hoeft niet het hele weekend te kunnen.
[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 04-10-2003 09:06]
quote:Zet mij er ook maar bij. Het maakt niet uit welk weekend, als ik het maar van tevoren weet.
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:54 schreef YPPY het volgende:
Misschien kunnen we het wat organiserenWat ik nu heb:
15/16 november
Fannetje
Jojogirl
YPPY (alleen op zondag)22/23 november
Pandorah (onder voorbehoud)
Fannetje
Jojogirl
YPPY29/30 november
Pandorah
Fannetje
Jojogirl
YPPYKun je niet een dag wendy-tje? Je hoeft niet het hele weekend te kunnen.
quote:Maar daar hebben we jouw mening ook voor nodig. 't Is ook niks als één iemand roept: 25 november, burger's zoo!
Op zondag 5 oktober 2003 15:43 schreef Riann het volgende:
ik kan op dit moment wel veel data's maar als er een data bekend is en waar we naar toe gaan etc etc etc dan pas kan ik kijken ga ik mee want ik zit ook met vervoer en zo
Maar goed, jij mag dus bij elk weekend erbij?
Maar goed: er moeten maar meer mensen roepen wat ze willen!
Buslijn 3 naar Burgers' Zoo of tijdens de vakanties de extra dienst lijn 13. De bus stopt voor de ingang. De rit kost drie strippen.
Ow en die trolleybussen hebben een (te) goede verwarming, dus koud zul je het niet snel krijgen...
nee, dit keer geen cookieproblemen, het is echt mij...
quote:ik ga wel voor het solse gat alleen idd vervoer
Op zondag 5 oktober 2003 21:42 schreef m@x het volgende:
Het Solse Gat lijkt mij het allerleukst, maar volgens mij is dat niet te doen met het openbaar vervoer.....
Burger's Zoo klinkt ook best leuk.
quote:Ja dat is wel okay
Op woensdag 8 oktober 2003 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is er bij het Solse Gat zelf helemaal niets te doen hoor
Alleen een boswandeling maken....Burger's Zoo klinkt ook best leuk.
En is je partner ook te dik?
ik vind het best hoor
quote:het is mattttPUNTnl
Op woensdag 8 oktober 2003 19:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dol op boswandelingen....alleen mijn gevoel voor "brrrr" is vandaag een beetje getekend door het ijskoude regenachtige weer buitenEn is je partner ook te dik?
ik vind het best hoor
Een dierentuin vind ik wel erg leuk. En dat heeft als voordeel dat je nog ergens naar binnen kan wanneer het erg koud wordt.
En over partners... ik weet het niet. Op zich heb ik geen ernstige bezwaren, maar het lijkt me ook wel gezellig om gewoon alleen iets met de dieetclubbers te doen
quote:Jawellllllllll
Op woensdag 8 oktober 2003 19:42 schreef YPPY het volgende:
Mijn partner gaat niet mee, dus jullie mogen ook niet.
Die partner van mij mag niet mee hoor. Hij gaat zelf maar wat doen
ik vind het gewoon leuker om met de mensen van de dieetclub op stap te gaan, maar als iemand echt iemand anders wilt meenemen dan maakt het mij niet zoveel uit
quote:Dan moet hij maar mee gaan lijnen, Riann
Op woensdag 8 oktober 2003 19:44 schreef Riann het volgende:[..]
Jawellllllllll
quote:Ja jij hebt makkelijk kletsen, jouw partner gaat ook door voor dieetclubber
Op woensdag 8 oktober 2003 19:43 schreef Fannetje het volgende:En over partners... ik weet het niet. Op zich heb ik geen ernstige bezwaren, maar het lijkt me ook wel gezellig om gewoon alleen iets met de dieetclubbers te doen
* Jojogirl is ook voor zonder partner, heeft m'n vriendje ook eens een dagje rust van m'n gezeur
quote:Das wel een goed punt, want dat kan ik Hoekie ook echt niet aandoen, dan waait ie weg.
Op woensdag 8 oktober 2003 22:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik neem in ieder geval Atrimar niet mee; die mag van mij niet eens gewicht verliezen
Ik ben ook wel voor zonder partners, als ze snel zijn kunnen ze nu nog lid worden.
quote:Neh, mijn vriendje dieet allang niet meer
Op woensdag 8 oktober 2003 22:33 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Ja jij hebt makkelijk kletsen, jouw partner gaat ook door voor dieetclubber
* Jojogirl is ook voor zonder partner, heeft m'n vriendje ook eens een dagje rust van m'n gezeur
En dat lijkt me dus duidelijk: Geen partners mee en Burger's Zoo. Nu nog een datum, dan zijn we klaar
Nu nog kiezen tussen een dag:
zaterdag 28 november/ zondag 29 november
Laat het maar weten, mij maakt het helemaal niks uit
Ik ben nl. zondag jarig
Dus zondag liever niet weg, zaterdag is prima.
Oh, en Yppy: ik kreeg vanmiddag te horen dat ik een mondeling krijg! Ongelofelijk hè! En oh ironie: ik stond eigenlijk voor maandag ingeroosterd voor de co-schappen en nu moet ik eerst dat mondeling doen en begin dus te laat met de co-schappen. Maar beter laat dan nooit.
* Jojogirl hoorde trouwens net dat ze de 29e alleen maar 's avonds wat heeft en overdag dus gewoon naar de dierentuin kan.
Edit: En dat is dus nog de 28e ook. Zaterdag de 29e kan ik dus gewoon de hele dag en avond.
Nee hoor ik ben niet blont
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 22:10 schreef Isabeau het volgende:[..]
Dan moet hij maar mee gaan lijnen, Riann
dat hou ik toch niet vol mij kennende, daarom wordt het binnenkort sportschool
quote:Keigaaf! Echt leuk.
Op donderdag 9 oktober 2003 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en Yppy: ik kreeg vanmiddag te horen dat ik een mondeling krijg! Ongelofelijk hè! En oh ironie: ik stond eigenlijk voor maandag ingeroosterd voor de co-schappen en nu moet ik eerst dat mondeling doen en begin dus te laat met de co-schappen. Maar beter laat dan nooit.
Mijn allerlaatste dag als twintiger...oh nostalgie en pijn en weemoed en blah
En idd hopelijk als co-assistent (mondeling is 20 oktober pas, docent is eerst een week op herfstvakantie)
quote:Ik heb de 29e genoteerd in mijn agenda
Op vrijdag 10 oktober 2003 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Maar gaan we nu zaterdag 29 november?Mijn allerlaatste dag als twintiger...oh nostalgie en pijn en weemoed en blah
En idd hopelijk als co-assistent
(mondeling is 20 oktober pas, docent is eerst een week op herfstvakantie)
Brrr... vanaf volgende week ben ik weer iets verder als dertiger. Dat is pas bla!
Isabeau: spannend hoor zo'n mondeling, maar goed... het moet wel goed komen denk ik
quote:Er is vast in Arnhem wel ergens iets te vinden
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:09 schreef YPPY het volgende:
Dan nu nog een tijd. Willen jullie nog ergens daar in de buurt eten?
quote:Ja dan doe je toch ook iets
Op donderdag 9 oktober 2003 22:58 schreef mattttPUNTnl het volgende:[..]
dat hou ik toch niet vol mij kennende, daarom wordt het binnenkort sportschool
quote:de MAC
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:21 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl wil ook wel wat gaan eten en Arnhem lijkt me dan leuker dan de dierentuin (iets meer keus aan eten denk ik ook wat ivm verantwoord eten vast goed is).
Enne, we moeten natuurlijk wel ergens gaan eten waar het verantwoord is (grill-restaurant een idee?)
quote:Grill-restaurant!
Op zaterdag 11 oktober 2003 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit eraan te denken om mijn in Arnhem wonende nichtje mee te vragen. Ze is van het type 100+ kg, heel lief en heeft geen Internet. Zou dat erg bezwaarlijk zijn?Enne, we moeten natuurlijk wel ergens gaan eten waar het verantwoord is
(grill-restaurant een idee?)
Isabeau: ik heb er geen bezwaar tegen dat ze meegaat hoor. Maar misschien heeft ze wel bezwaar tegen ons met ons gepraat over afvallen??
quote:Nah, denk het niet. Ze doet zelf zo vaak een poging dat ze ons misschien nog wat kan vertellen over diverse dieetprodukten
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:42 schreef Pandorah het volgende:Isabeau: ik heb er geen bezwaar tegen dat ze meegaat hoor. Maar misschien heeft ze wel bezwaar tegen ons met ons gepraat over afvallen??
quote:Helaas weet ze daar ook erg veel van
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:28 schreef YPPY het volgende:Heeft ze alles al geprobeerd? Dan kan ze ons wel waarschuwen voor het jojo-effect.
Ik geloof dat ze zelf nogal Ahornsiroop fan is...
Verder heeft ze alle pillen geprobeerd die er volgens mij zijn, speciale thee, allerlei soorten therapie, dieetclubs etc etc.
quote:misschien moet ze eens herbalife proberen
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:31 schreef Isabeau het volgende:[..]
Helaas weet ze daar ook erg veel van
Ik geloof dat ze zelf nogal Ahornsiroop fan is...
Verder heeft ze alle pillen geprobeerd die er volgens mij zijn, speciale thee, allerlei soorten therapie, dieetclubs etc etc.
Maar goed, ik ben blij dat er zoveel mensen al gereageerd hebben
Ik vat even samen:
Wat?
Fok! Dieetclub meeting
Wanneer?
Zaterdag 29 november
Waar?
Burger's Zoo Arnhem/eettentje in Arnhem
Wie?
Isabeau
Nichtje van Isabeau
Jojogirl
m@x
Pandorah
YPPY
Riann
Fannetje
Ik heb iedereen ook maar even bij het eten aangemeld Klopt het zo?
quote:Ik weet het wel nog niet helemaal zeker voor 100%
Op zondag 12 oktober 2003 18:54 schreef Fannetje het volgende:
Stomme vergissing qua datumMaar goed, ik ben blij dat er zoveel mensen al gereageerd hebben
Ik vat even samen:
Wat?
Fok! Dieetclub meetingWanneer?
Zaterdag 29 novemberWaar?
Burger's Zoo Arnhem/eettentje in ArnhemWie?
Isabeau
Nichtje van Isabeau
Jojogirl
m@x
Pandorah
YPPY
Riann
FannetjeIk heb iedereen ook maar even bij het eten aangemeld
Klopt het zo?
Maar euhm... als we dus met zo'n grote groep zijn, is het misschien verstandig om ergens te reserveren (ik weet dat het in Utrecht altijd wel noodzakelijk is, maar Arnhem?)... Hopelijk heeft Isabeau aan haar nichtje al gevraagd waar het lekker eten is in Arnhem...
Misschien zijn er nog meer dieet/feestdagen mensen die mee willen?
Enne... hoe laat spreken we af of spreken we dat nog van te voren af?
Isabeau: heb je al aan je nichtje gevraagd of ze een leuke tent weet in Arnhem of zal ik dat navragen?
quote:Ja, dieetend Fok!, laat uzelf horen!
Op woensdag 15 oktober 2003 14:39 schreef Pandorah het volgende:
Even een karatekick naar bovenMisschien zijn er nog meer dieet/feestdagen mensen die mee willen?
Enne... hoe laat spreken we af of spreken we dat nog van te voren af?
Isabeau: heb je al aan je nichtje gevraagd of ze een leuke tent weet in Arnhem of zal ik dat navragen?
En hoe laat we gaan spreken we nog wel af
quote:Die melden zich allemaal aan als we bij deeltje 2 zijn.
Op maandag 20 oktober 2003 12:59 schreef Fannetje het volgende:
*schop!*Ik dacht dat er meer geïnteresseerden waren
quote:Dan moeten we dit deel dus maar snel even volpraten
Op maandag 20 oktober 2003 13:28 schreef YPPY het volgende:[..]
Die melden zich allemaal aan als we bij deeltje 2 zijn.
als ik ga wil ik ook dat mijn vriendje mee gaat en 's avonds is er gelovig ik ook een hardcore party dus hoe of wat weet ik nog niet ik laat dat tegen die tijd nog wel weten
quote:Da's ook prima hoor, ik roep maar wat
Op maandag 20 oktober 2003 14:02 schreef Pandorah het volgende:
Een uur of 10 is wellicht een beetje vroeg voor mensen die een eindje moeten reizen. Dus ik zou zeggen: zorg ervoor dat we rond een uurtje of 11 bij de dierentuin staan? Maar goed, het ligt er natuurlijk ook aan waar we afspreken (station, voor de dierentuin)...
quote:Ik dacht dat we hadden afgesproken dat het een geen-partner meeting zou worden? Of had ik dat nou verkeerd begrepen?
Op maandag 20 oktober 2003 14:11 schreef Riann het volgende:
ik weet het zoiezo nog nietals ik ga wil ik ook dat mijn vriendje mee gaat en 's avonds is er gelovig ik ook een hardcore party dus hoe of wat weet ik nog niet ik laat dat tegen die tijd nog wel weten
quote:Nou het is een fokker
Op maandag 20 oktober 2003 14:14 schreef Fannetje het volgende:
Het is nl. voor jouw vriendje ook niet erg leuk als 'ie de enige niet-dieeter is. En bovendien de enige man zo te zien
quote:Mijn vriendje ook, YPPY's vriendje ook, Jojo's vriendje ook, Isabeau's vriendje ook. Maar die gaan allemaal niet mee hoor.
Op maandag 20 oktober 2003 14:15 schreef Riann het volgende:[..]
Nou het is een fokker
![]()
quote:Dan moet ie zich dus maar aanmelden
en dan erbij mogen daar ook wel wat kilootjes af
quote:Maar wij misschien wel
en dan erbij de enige man zal hij niet erg vinden
quote:Ik denk er nog eventjes over na
Op maandag 20 oktober 2003 14:17 schreef Fannetje het volgende:[..]
Mijn vriendje ook, YPPY's vriendje ook, Jojo's vriendje ook, Isabeau's vriendje ook. Maar die gaan allemaal niet mee hoor.
[..]Dan moet ie zich dus maar aanmelden
[..]Maar wij misschien wel
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:20 schreef Fannetje het volgende:
Is goed hoor, je hebt nog even de tijd.
maaruh maak jij het volgende deel van ditte
quote:Kijk dat bedoel ik nou! Wat is de "grens"
Op dinsdag 22 oktober 2002 18:00 schreef Lurky het volgende:
Graag meedoet. Wel vind ik dat de meetinggangers inderdaad met overgewicht te maken moeten hebben. Of partner zijn van. Lijkt me wel dat we de BM gaan controleren. Dus dat men zich vooraf tonnenrond moet vreten om erbij te mogen zijn lijkt mij wel een goede straf voor eventuele meelopers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |