Ik bedoelde deze scquote:
Een gezette user vertelde iets over haar avonturen op de scooter. (Ze kreeg op de terugweg een lekke band)quote:Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Pokkelmans het volgende: [..] Het gaat hier zo snel dat ik de helft van de posts mis. Waar moet ik iets inkoppen?
Een gezette user vertelde iets over haar avonturen op de scooter. (Ze kreeg op de terugweg een lekke band)quote:Op maandag 21 juli 2014 01:50 schreef tofastTG het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Pokkelmans het volgende: [..] Het gaat hier zo snel dat ik de helft van de posts mis. Waar moet ik iets inkoppen?
Is me helaas ontgaan. Zal het meenemen in de evaluatie van mijn fat-shaming programma.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:50 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Een gezette user vertelde iets over haar avonturen op de scooter. (Ze kreeg op de terugweg een lekke band)
Ik verwachtte wel een reactie.
Wat een vertrouwen.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maak er dan "Vieze vuile teringmod" van. Lijkt meer correct, en komt vast vaak van pas.
blij dat hij er niet in zit, denk ik zoquote:
Derek heeft zijn zaakjes wel voor elkaar. Ik vermoed dat hij inmiddels een grote speler in de crackhandel is.quote:
Wij houden van onze modjes hier.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maak er dan "Vieze vuile teringmod" van. Lijkt meer correct, en komt vast vaak van pas.
crewbash, 88 jaar cel.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De senioren bij ons niet. Krijgen ze epileptische insulten van. Knalt de sondevoeding en katheter los. Hele tapijt onder astronautenvoer en urine. Moet dat weer opgeruimd worden.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De senioren bij ons niet. Krijgen ze epileptische insulten van. Knalt de sondevoeding en katheter los. Hele tapijt onder astronautenvoer en urine. Moet dat weer opgeruimd worden.
Arme Remlove.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De senioren bij ons niet. Krijgen ze epileptische insulten van. Knalt de sondevoeding en katheter los. Hele tapijt onder astronautenvoer en urine. Moet dat weer opgeruimd worden.
Geen zorgen ik ga wat anders doenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee geen catgifs. Dat is het begin van het einde.
Heel goed, Pokkel.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn ook vaak de mensen die hier klagen als we teveel gifjes plaatsenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heel goed, Pokkel.
Dus meer plek voor gifjes hier, de excursie duurt immers nog maar 2 uur.
Top.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heel goed, Pokkel.
Dus meer plek voor gifjes hier, de excursie duurt immers nog maar 2 uur.
Ahum?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn ook vaak de mensen die hier klagen als we teveel gifjes plaatsen
Tot nu toe kende ik alle gifjes al, ik ben op de hoogte van het hele internet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |