Ik bedoelde deze scquote:
Een gezette user vertelde iets over haar avonturen op de scooter. (Ze kreeg op de terugweg een lekke band)quote:Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Pokkelmans het volgende: [..] Het gaat hier zo snel dat ik de helft van de posts mis. Waar moet ik iets inkoppen?
Een gezette user vertelde iets over haar avonturen op de scooter. (Ze kreeg op de terugweg een lekke band)quote:Op maandag 21 juli 2014 01:50 schreef tofastTG het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Pokkelmans het volgende: [..] Het gaat hier zo snel dat ik de helft van de posts mis. Waar moet ik iets inkoppen?
Is me helaas ontgaan. Zal het meenemen in de evaluatie van mijn fat-shaming programma.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:50 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Een gezette user vertelde iets over haar avonturen op de scooter. (Ze kreeg op de terugweg een lekke band)
Ik verwachtte wel een reactie.
Wat een vertrouwen.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maak er dan "Vieze vuile teringmod" van. Lijkt meer correct, en komt vast vaak van pas.
blij dat hij er niet in zit, denk ik zoquote:
Derek heeft zijn zaakjes wel voor elkaar. Ik vermoed dat hij inmiddels een grote speler in de crackhandel is.quote:
Wij houden van onze modjes hier.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maak er dan "Vieze vuile teringmod" van. Lijkt meer correct, en komt vast vaak van pas.
crewbash, 88 jaar cel.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De senioren bij ons niet. Krijgen ze epileptische insulten van. Knalt de sondevoeding en katheter los. Hele tapijt onder astronautenvoer en urine. Moet dat weer opgeruimd worden.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De senioren bij ons niet. Krijgen ze epileptische insulten van. Knalt de sondevoeding en katheter los. Hele tapijt onder astronautenvoer en urine. Moet dat weer opgeruimd worden.
Arme Remlove.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De senioren bij ons niet. Krijgen ze epileptische insulten van. Knalt de sondevoeding en katheter los. Hele tapijt onder astronautenvoer en urine. Moet dat weer opgeruimd worden.
Geen zorgen ik ga wat anders doenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee geen catgifs. Dat is het begin van het einde.
Heel goed, Pokkel.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn ook vaak de mensen die hier klagen als we teveel gifjes plaatsenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heel goed, Pokkel.
Dus meer plek voor gifjes hier, de excursie duurt immers nog maar 2 uur.
Top.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heel goed, Pokkel.
Dus meer plek voor gifjes hier, de excursie duurt immers nog maar 2 uur.
Ahum?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn ook vaak de mensen die hier klagen als we teveel gifjes plaatsen
Tot nu toe kende ik alle gifjes al, ik ben op de hoogte van het hele internet.quote:
Ik vind het altijd heel confronterend om me te realiseren wat voor ontzettend levenloze nerd ik af en toe ben.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tot nu toe kende ik alle gifjes al, ik ben op de hoogte van het hele internet.
Ben trots op mezelf.
Internet verslaafd, wat doe je eraan. ¯\_(ツ)_/¯quote:Op maandag 21 juli 2014 02:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel confronterend om me te realiseren wat voor ontzettend levenloze nerd ik af en toe ben.
Als mensen mij dan een gifje sturen (dat ik natuurlijk al láng heb gezien), forceer ik een glimlachje en doe ik net alsof het nieuw voor mij is. Om maar niet zo kansloos te lijken als ik werkelijk ben.
Tsja, ik heb een aantal keer overwogen om dan maar een heroïneverslaving te nemen. Maar volgens mijn accountant was dat een slechte langetermijninvestering.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Internet verslaafd, wat doe je eraan. ¯\_(ツ)_/¯
Ik wilde een huis kopen van 17 miljoen euro. Maar toen bleek dat ik minder geld had dan 1 maand hypotheekkosten. Hij raadde het af.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, ik heb een aantal keer overwogen om dan maar een heroïneverslaving te nemen. Maar volgens mijn accountant was dat een slechte langetermijninvestering.
Kutaccountants ook altijd, met hun sommetjes.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wilde een huis kopen van 17 miljoen euro. Maar toen bleek dat ik minder geld had dan 1 maand hypotheekkosten. Hij raadde het af.
Ik heb onlangs mijn gokverslaving ingeruild voor een forumverslaving. De vooruitzichten voor mijn alcoholverslaving, hoewel prematuur, zien er ook goed uit.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, ik heb een aantal keer overwogen om dan maar een heroïneverslaving te nemen. Maar volgens mijn accountant was dat een slechte langetermijninvestering.
No hablo Espanyolquote:
Blijft toch weer een gok...quote:Op maandag 21 juli 2014 02:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb onlangs mijn gokverslaving ingeruild voor een forumverslaving. De vooruitzichten voor mijn alcoholverslaving, hoewel prematuur, zien er ook goed uit.
Tot nooit meer ziens!quote:Op maandag 21 juli 2014 02:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Nou, corpulenten en jehova's, het was mij een waar genoegen. Later!
Dag Pretentieuze zak.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ben maar in mijn uppie hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 02:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik had trouwens toch weer een andere serie aangeklikt om te kijken wat het isquote:
Wat bedoel je?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had trouwens toch weer een andere serie aangeklikt om te kijken wat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |