SPOILER: Wikipedia van FoklandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee is om Fok! users te laten inschrijven in een nieuwe competitie. Als deel van de inschrijving zal je een complete club moeten maken en spelers moeten "kopen".
Wees gerust, de inschrijving is zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar je moet wel de regels en aanwijzigingen goed doorlezen.
Iedere deelnemer mag 1 club aanmaken op het Fok! eiland. Daarnaast krijgt hij de beschikking over een transferbudget van £ 100.000.000. De waardes van spelers worden bepaald door de reallife website www.transfermarkt.co.uk.
Naast spelers zal je ook een manager aan moeten stellen, ticket prijzen stellen e.a.
Steden zijn gesticht op het eiland. Er zijn meerdere kranten, TV stations en radiozenders verhuist naar het eiland om verslag te doen van het voetbal.
Gestichte steden op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Media op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangemaakte competities:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Het spel wordt gehost door één host per keer. De host kan de game overdragen aan een andere host naar gelang afspraak.
• De begindatum van het spel is Juli 2013. De einddatum is niet ingesteld.
• Het “Fok” land wordt aangemaakt in de FM editor. Ook steden, clubs, stadia en meer worden compleet aangemaakt.
• Elke deelnemer moet het inschrijvingsdocument downloaden, invullen en opsturen naar: fokalsclub@gmail.com
• Instructies voor in te vullen variabelen zullen gegeven worden als kommentaar in hetzelfde document.
• Er zijn 2 competities in Fokland, zijnde de 1e en 2e divisie. Er zijn 2 cups, zijnde de nationale beker (knockout rondes) en de Super Cup, waar de kampioen en bekerwinnaar voor eeuwige glorie vechten.
• Elke divisie bestaat uit 20 clubs. De nationale beker uit 32 clubs, waaronder alle 20 uit de 1e divisie en de top 12 uit de 2e divisie.
• Promotie is er voor de kampioen van de 2e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 2 t/m 5 wint.
• Degradatie is er voor de hekkensluiter van de 1e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 16 t/m 19 verliest.
• Geldprijzen zijn er voor de top 5 van de 1e divisie en de top 3 van de 2e divisie, echter zijn de laatstgenoemde veel lager.
• Deelnemers worden toegevoegd aan de 1e divisie. In geval van 20+ deelnemers, zullen deelnemers 21 en verder toegevoegd worden aan de 2e divisie.
• Elke club krijgt automatisch een reserve team en jeugdteam, die zullen ingevuld worden met fictieve spelers door FM.
• Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
• De eerste transferwindow is bevroren. (begin tot 2 september 2013) Dit om te voorkomen dat je spelers direct weggekocht worden. Daarna zijn er pas transfers mogelijk.
• Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City's van de wereld.
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen.
• Er mogen over alle deelnemers genomen maximaal 10 spelers van 1 club gekocht worden. Indien de 10 overschreden wordt, zal de organisatie deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen de deelnemers eenmalig extra bieden (in %) voor deze speler(s). Dit bod is bindend. De 10 hoogste % boden winnen. De overige zullen een nieuwe speler moeten zoeken.
• Nadat een deelnemer een dergelijke veiling verloren heeft en een nieuwe speler moet zoeken, gaat de regel van kracht dat er alleen een nieuwe speler gekocht mag worden, die nog niet gekocht is door andere deelnemers. Dit om een eindeloos veiling proces te voorkomen.
Competitie regels
Fok! 1e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! 2e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Super CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Je hoeft niet in het bezit te zijn van het spel Football Manager om mee te doen.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Wat is er nieuw in dit topic ten opzichte van het "Fok! als speler" topic?
In dit topic wordt een complete club, waar je spelers aan het begin aan toe moet voegen. In het "Fok! als speler" topic ben je één speler die zich gedurende 20 jaar ontwikkeld.
4. Moet ik hier veel tijd in steken?
Alleen bij de inschrijving moet je er even tijd in steken om alles in te vullen. Daarna kan je achterover leunen en de updates van de host lezen om te zien hoe het met je club gaat.
5. Kan mijn club promoveren of degraderen?
Ja. Er zijn 2 divisies in Fokland. Er is direct degradatie en promotie voor respectievelijk de nummer 20 van de 1e Divisie en nummer 1 van de 2e Divisie. Daarnaast degradeert er 1 club via degradatie play-offs voor plek 16 t/m 19 in de 1e Divisie en promoveert er 1 club via promotie play-offs voor plek 2 t/m 5 in de 2e Divisie.
6. Ik wil ook hosten. Kan dat?
Ja, je moet echter wel de officiële versie van FM14 bezitten. Daarnaast is een bepaalde inzet en passie voor het concept een grote plus. De host maakt het spel tot een succes!
7. Ik wil zelf een logo en shirts maken. Hoe doe ik dit?
Je club logo kan een willekeurige afbeelding van minstens 200x200 grootte zijn. Voeg de afbeelding toe aan je email met je inschrijving.
Shirts kan je designen met deze handige tool: link (Met dank aan Nick-GizMo)
Inschrijvingen zijn gesloten!!
Deelnemers 1e Divisie:
superniger (Sporting Nigerhaven)
Drizzt_DoUrden (FC Odin)
Hermanna (FC Broski)
Sejt (Settlers United)
Bow (Kopa FC)
IkeDubaku99 (Dubakunoord)
Swaytje (FC Sway)
Hobbel_Rob (RKVV Volharding)
Jorwol (FC De Koekenbakkers)
Roceco (Henk's Angels)
Aguero (Anglerfish FC)
SiebeJ (Orde van de Tempeliers)
Fylax (FC Fylax)
Ciscus (SC Ciscus)
ambiance (FC Schweinhund)
Super-B (Creme de la Creme)
DeHovenier (FC Red Forest)
44rdbei (FC Rode Sokken)
HamburgerHenk (Hamburger FC)
YouriNL (Umbria FC)
Deelnemers 2e Divisie:
TornadoDK (FC Wervelwind)
mvdk_ (FC Bruno Martins Indi)
Nick-GizMo (Schnitzeljungs)
PierreTT (RTL Sterrenteam)
stalybridge (Stalybrug Celtic)
Happel (Phoenix United)
RushCohle (FC Golazo)
Lhyanna (FC Extreme)
Een (Excel) overzicht van alle gekozen spelers is hier te downloaden: download link
Nieuw logo pack: download link
Laatste update: 20 juli 2014
Direct in je Football Manager 2014/data map uitpakken, zodat het er zo uit ziet:
[ Bericht 0% gewijzigd door SiebeJ op 21-07-2014 15:46:50 ]![]()
Kampioenkandidaten:
Koekenbakkers
36.
37.
38.
Fc Creme
36.
37.
38.
Stalybrug
36.
37.
38.
Voor de rest, de standSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad. Graag.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:51 schreef SiebeJ het volgende:
Wel mooi dat zelfs nummer 9 nog europa in zou kunnen gaanI love my mispoken words.![]()
Hoe zat t nou, tot welke plek heb je europees en hoeveel euro's levert een bepaalde klassering op?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:51 schreef SiebeJ het volgende:
Wel mooi dat zelfs nummer 9 nog europa in zou kunnen gaan![]()
Umbria FC is het echte Roda JC, de rest pretendeert wat te zijn... Umbria FC is echter eerlijk, passieloos en bescheiden: een echte club.![]()
![]()
En arm, toch?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:55 schreef YouriNL het volgende:
Umbria FC is het echte Roda JC, de rest pretendeert wat te zijn... Umbria FC is echter eerlijk, passieloos en bescheiden: een echte club.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:55 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hoe zat t nou, tot welke plek heb je europees en hoeveel euro's levert een bepaalde klassering op?![]()
![]()
Passieloos?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:55 schreef YouriNL het volgende:
![]()
Wedstrijd 36
Divisie 1: Al een kampioen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Divisie 2:![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:01 schreef SiebeJ het volgende:
Wedstrijd 36
Divisie 1: Al een kampioen?
[ afbeelding ]Yes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Divisie 2:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Godsamme, ik wil me wel kwalificeren hoor!Beetje van Hovv verliezen, bah!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik ga zo slapen..quote:Op maandag 21 juli 2014 01:02 schreef Ciscus het volgende:
Ik blijf nog maar even wakker tot de ontknoping, ben niet de enige he?![]()
nopequote:Op maandag 21 juli 2014 01:02 schreef Ciscus het volgende:
Ik blijf nog maar even wakker tot de ontknoping, ben niet de enige he?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Divisie 1: Nu wel een kampioen of degradant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een doelpuntje meer in de laatste wedstrijd had Nigerhaven een voorlopige playoff- plek gegeven...quote:Op maandag 21 juli 2014 01:06 schreef SiebeJ het volgende:
Wedstrijd 37 - Divisie 2
[ afbeelding ]
Wie gaat er door?
[ afbeelding ]![]()
Nou, laat maar weer bij OdinEindig maar lekker 9e, jongens!
Als jij host was had je hem te vaak opnieuw opgestart voor dit scenarioquote:Op maandag 21 juli 2014 01:11 schreef Super-B het volgende:
Beste scenario: Kopa wint van Koekenbakkers en ik van Settle utd..
:)![]()
Hahaquote:Op maandag 21 juli 2014 01:12 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Als jij host was had je hem te vaak opnieuw opgestart voor dit scenario![]()
![]()
Gaat Anglerfish naar de play-offs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of gaat Niggerhaven naar de play-offs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC BMI is er bijna, maar gaan ze ook echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindstand divisie 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie degradeert er rechtstreeks?
Schnitzeljungs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umbria?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het is..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een kleurrijke club, het gaat nooit zoals je verwacht bij zequote:Op maandag 21 juli 2014 01:17 schreef Hermanna het volgende:
FC BMI zo dichtbij maar toch zo ver weg.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:19 schreef SiebeJ het volgende:
Wie degradeert er rechtstreeks?
Schnitzeljungs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umbria?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heeft mijn club nu aan een gelijkspel genoeg voor europees voetbal!!!!!SPOILER: Het is..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enne...zonde Umbria...kom maar snel trug![]()
http://strawpoll.me/2158121 Je kunt hier nu (natuurlijk weer) stemmen wie de loserprijs van 2015 verdient!!:)![]()
Voor het kampioenschap..
Doet Stalybrug een poging voor titel nummer 2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan Creme de la Creme de spanning aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wint Koekenbakker en houden ze het in eigen hand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de kampioen is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:23 schreef SiebeJ het volgende:
Voor het kampioenschap..
Doet Stalybrug een poging voor titel nummer 2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan Creme de la Creme de spanning aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wint Koekenbakker en houden ze het in eigen hand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de kampioen is...3x 69 punten....wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zie morgen wel het resultaat![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Verlies in de laatste 2 wedstrijden nekt Staly. Jammer, maar was ook wel winst in extremis geweest.
Staly heeft het hele seizoen niet op 1 gestaan. Dus
Gefeliciteerd Koekenbakkers!![]()
Het lijkt me dat de nr 6, Settle, ook Europees gaat spelen. Tempeliers gaan de CL in, maar hebben ook een ticket voor de EL vanwege de bekerfinale..![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:47 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FC Odin:godver de godver. Eriksen wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 08:09 schreef 44rdbei het volgende:
Koekenbakkers kampioen![]()
Koekje van eigen deeg![]()
![]()
Godver, heel het weekend weggeweest en we zijn gelijk een paar seizoenen verder.
Kan de volgende host het team en de opstelling van FC Extreme laten zien(en ook een eventuele nieuwe manager)?
Hoef ik niet alles terug te lezen ^^![]()
Net alles terug gelezen, gisteren een dag geen tijd gehad.
Ongelooflijk hoe slecht Sway presteert sinds de restart![]()
Geen savegame geupload trouwens, zou wel verder willen hosten![]()
![]()
Ik ben ook weer bij! Volharding een goed seizoen in Fok!2. Hopelijk kunnen ze promotie pakken. Overigens gewoon in elke wedstrijd gescoord volgens mij en (iig tot speelronde 32) geen spelers die echt er boven uit steken (qua goals ofzo!) Echte teamprestatie zo!
Nu belonen met promotie, want Volharding hoort niet in Fok!2![]()
Jammer dat er geen savegame is! Als je stopt dus altijd even uploaden!quote:Op maandag 21 juli 2014 09:16 schreef Swaytje het volgende:
Net alles terug gelezen, gisteren een dag geen tijd gehad.
Ongelooflijk hoe slecht Sway presteert sinds de restart![]()
Geen savegame geupload trouwens, zou wel verder willen hosten![]()
Ik wacht rustig de volgende updates af:![]()
![]()
Dat is geen excuus. Ik ben toch ook wakker?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:20 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ligt zeker nog in bed. Gister tot laat gehost...
I love my mispoken words.![]()
Had die het gisteren maar moeten uploaden!quote:Op maandag 21 juli 2014 09:20 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ligt zeker nog in bed. Gister tot laat gehost...![]()
![]()
![]()
Nee, maar dat is wel waar ik bang voor ben!quote:Op maandag 21 juli 2014 09:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Ik ben toch ook wakker?![]()
![]()
Mijn baas vind dit denk ik wel prima :pquote:Op maandag 21 juli 2014 10:35 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Voor straf moet SiebeJ met 10 punten aftrek beginnen aan seizoen 3! Wie is het er mee eens?![]()
4 uur in bed, 8.30 opstaan #echtemannen #zorollensejtenpierre #geenmietjesquote:Op maandag 21 juli 2014 09:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Ik ben toch ook wakker?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik heb dit weekend (Vanaf vrijdag tot nu) ook een uurtje of 17 slaap gepakt! #savondseenventsmorgenspresent!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
4 uur in bed, 8.30 opstaan #echtemannen #zorollensejtenpierre #geenmietjes![]()
Savonds een vent, sochtends in bedquote:Op maandag 21 juli 2014 10:39 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend (Vanaf vrijdag tot nu) ook een uurtje of 17 slaap gepakt! #savondseenventsmorgenspresent!alleen slaap ik nooit zo lang.
Het zijn drukke dagen hier in het zuiden. Kermis is gestart en die staat ongeveer in mijn achtertuin
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Puur uit eigenbelang ben ik het hier mee eensquote:Op maandag 21 juli 2014 10:35 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Voor straf moet SiebeJ met 10 punten aftrek beginnen aan seizoen 3! Wie is het er mee eens?![]()
![]()
Eensch.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:35 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Ik was al een tijdje wakker, maar er kwam even iets tussen
http://www.speedyshare.com/QBaup/Fok-als-club-v2.06.fm![]()
Ik neem het wel over.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:38 schreef SiebeJ het volgende:
![]()
begint het met een F?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:38 schreef SiebeJ het volgende:
Heeft iemand de originele save game / nieuwe database? Ben terug van vakantie en wil Kopa kampioen maken![]()
![]()
Dit is de database die we gebruiken: download linkquote:Op maandag 21 juli 2014 11:41 schreef Bow het volgende:
Heeft iemand de originele save game / nieuwe database? Ben terug van vakantie en wil Kopa kampioen makenI love my mispoken words.![]()
Mooi als je promoveert, dan kan ik je weer inmakenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:41 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]Over 5 minuten gepromoveer en de beker gewonnen!
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door SiebeJ op 21-07-2014 11:52:14 ]![]()
ergens miste ik 2 ronden, maar is blijkbaar langer geleden dan ik dacht.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:51 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
35: GAM / [FM14 - HET FOK! ALS CLUB TOPIC] #24 Los geht's!
36: GAM / [FM14 - HET FOK! ALS CLUB TOPIC] #25 Wie wordt er kampioen?
is eigelijk niet meer relevant, misschien lag het wel aan mij.![]()
Staan de uitdoelpunten nu verkeerd? (win uit met 0-1 en verlies thuis met 2-1 en ben door op uitdoelpunten!?)quote:
Niet dat ik het erg vind!![]()
Thanks!quote:Op maandag 21 juli 2014 11:42 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dit is de database die we gebruiken: download link![]()
Haha, dat is dan weer mooiquote:Op maandag 21 juli 2014 11:58 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Staan de uitdoelpunten nu verkeerd? (win uit met 0-1 en verlies thuis met 2-1 en ben door op uitdoelpunten!?)
Niet dat ik het erg vind!
Schnitzeljung heeft hetzelfde, maar hij heeft daardoor verloren![]()
Ouch..quote:Op maandag 21 juli 2014 11:58 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Haha, dat is dan weer mooi
Schnitzeljung heeft hetzelfde, maar hij heeft daardoor verloren![]()
![]()
Meh... de eerste wedstrijd vergeten van de playoff finale!quote:Op maandag 21 juli 2014 12:05 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu benadeeld door de fout bij de uitdoelpunten!
Phoenix 2x onterecht door!![]()
![]()
![]()
Opnieuw starten? (ben ik tenminste uit Fok!2 wegquote:Op maandag 21 juli 2014 12:11 schreef stalybridge het volgende:
De aanpassing aan de uitdoelpunten is niet echt een verbetering![]()
![]()
Fappen.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op maandag 21 juli 2014 12:12 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Opnieuw starten? (ben ik tenminste uit Fok!2 weg
Kunnen we dit niet aanpassen met die savegame editor FMRTE (of zoiets)?![]()
De twee clubs die van heel FOK!land het hoogst genoteerd staan in de Europese ranglijst, op Basel en Rubin na.:![]()
![]()
Ik heb vorige week nog een faxserver ingericht.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Faxen? Dat komt weer helemaal terug, echt
er wordt nog meer gefaxt dan je zou denken, maar stopt vanzelf wel een keer.![]()
Vooral Belgen faxen er nog op los.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
advocatenkantoren en overheid ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vooral Belgen faxen er nog op los.![]()
Transfers, regens, coaches, trainers, etcetera.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:24 schreef Super-B het volgende:
Waarom zijn al deze competities, op FOK!land na, toegevoegd? Het gaat ten koste van de snelheid.I love my mispoken words.![]()
is leuk om af en toe te kijken wat het resultaat is dat w die clubs hebben leeg gekocht.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:24 schreef Super-B het volgende:
Waarom zijn al deze competities, op FOK!land na, toegevoegd? Het gaat ten koste van de snelheid.
[ afbeelding ]![]()
Heb je de uitdoelpunten gezien?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Transfers, regens, coaches, trainers, etcetera.
Denk je dat dit aan te passen is met FMRTE?![]()
Op mijn vorige werk ook joh, alleen maar faxen naar de apotheek. 26 keer per dag, wat een verspilling van papierquote:Op maandag 21 juli 2014 12:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een faxserver ingericht.
er wordt nog meer gefaxt dan je zou denken, maar stopt vanzelf wel een keer.
Ik heb geen idee waarom dit fout gaat in de play-offs. In alle andere competities lijkt het goed te gaan. Het is een zelfde soort instelling als bijvoorbeeld voor de Fok! Cup.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:29 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Heb je de uitdoelpunten gezien?
Denk je dat dit aan te passen is met FMRTE?
Zo goed als zeker dat FMRTE dit niet kan aanpassen. Het is een instelling in de database.I love my mispoken words.![]()
Ok, jammer!quote:Op maandag 21 juli 2014 12:32 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom dit fout gaat in de play-offs. In alle andere competities lijkt het goed te gaan. Het is een zelfde soort instelling als bijvoorbeeld voor de Fok! Cup.
Zo goed als zeker dat FMRTE dit niet kan aanpassen. Het is een instelling in de database.![]()
Hoe komt het dat Angels zulke hoge sponsor inkomsten heeft eigenlijk? is het een van de clubs die is overgenomen?![]()
Geen flauw idee, Nigerhaven ook trouwens.4 X meer dan de rest!quote:Op maandag 21 juli 2014 12:35 schreef Bow het volgende:
Hoe komt het dat Angels zulke hoge sponsor inkomsten heeft eigenlijk? is het een van de clubs die is overgenomen?![]()
misschien heeft het te maken met bezoekers aantalen?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:37 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Geen flauw idee, Nigerhaven ook trouwens.4 X meer dan de rest!![]()
Ha, stuff it!quote:Op maandag 21 juli 2014 12:10 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Meh... de eerste wedstrijd vergeten van de playoff finale!
Nu benadeeld door de fout bij de uitdoelpunten!
Phoenix 2x onterecht door!![]()
Promotie
![]()
![]()
Lekker flink inkopen met oliedollars.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:37 schreef stalybridge het volgende:
Geen flauw idee, Nigerhaven ook trouwens.4 X meer dan de rest!![]()
![]()
In mijn stadion kunnen er maar 14k mensen in.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:38 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
misschien heeft het te maken met bezoekers aantalen?![]()
![]()
72% balbezit.quote:
Het is natuurlijk maar de 2e kwalificatieronde. Groepronde is het minimale doel!
Waarom postte je de eerste wedstrijd trouwens niet Super-B?I love my mispoken words.![]()
Omdat hij dat bij mijn playoff-finale ook niet deed!quote:Op maandag 21 juli 2014 13:14 schreef Sejt het volgende:
[..]
72% balbezit.
Het is natuurlijk maar de 2e kwalificatieronde. Groepronde is het minimale doel!
Waarom postte je de eerste wedstrijd trouwens niet Super-B?![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:14 schreef Sejt het volgende:
[..]
72% balbezit.
Waarom postte je de eerste wedstrijd trouwens niet Super-B?Soms krijg ik die eerste wedstrijden niet in mijn inbox? Dat terwijl ik niet eens op 'vakantie' ben.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:18 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Omdat hij dat bij mijn playoff-finale ook niet deed!![]()
Europese wedstrijden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Competitievoorspelling Divisie 1 & 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wedstrijden divisie 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wedstrijden divisie 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik dacht ook al, wtf is ditquote:Op maandag 21 juli 2014 11:58 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Staan de uitdoelpunten nu verkeerd? (win uit met 0-1 en verlies thuis met 2-1 en ben door op uitdoelpunten!?)
Niet dat ik het erg vind!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
![]()
Wedstrijden divisie 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wedstrijden divisie 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:33 schreef 44rdbei het volgende:
mag ik een screentje van Berisha (rode sokken.)![]()
![]()
Super cup:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Europa:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Div 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Div 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:37 schreef Super-B het volgende:
Super cup:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:41 schreef Super-B het volgende:
Europa:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Div 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Div 2:Zeiksnor modus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het leuk als bij het wedstrijd overzicht de positie in de competitie er niet is afgeknipt, zodat ik kan zien hoeveelste ik sta!
Is dat mogelijk? Weet niet of de rest er ook zo over denkt!?![]()
Dat doe ik met opzet om het spannend te houden.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:42 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Zeiksnor modus:
Ik vind het leuk als bij het wedstrijd overzicht de positie in de competitie er niet is afgeknipt, zodat ik kan zien hoeveelste ik sta!
Is dat mogelijk? Weet niet of de rest er ook zo over denkt!?![]()
![]()
Ik vind het daardoor wel moeilijker volgen. Met 1x in de maand vind ik het jusit fijn als ik een idee heb hoe goed ik het doe!quote:Op maandag 21 juli 2014 13:43 schreef Super-B het volgende:
[..]
Dat doe ik met opzet om het spannend te houden.![]()
Tegen wie moeten de Koekenbakkers?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:52 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Loting CL voor Koekenbakkers heb ik ook nog niet gezienquote:Op maandag 21 juli 2014 14:03 schreef Swaytje het volgende:
[..]
We missen een wedstrijd uit divisie 1, pas 4 gezien en 5 gespeeld![]()
![]()
Tquote:Op maandag 21 juli 2014 14:03 schreef Swaytje het volgende:
[..]
We missen een wedstrijd uit divisie 1, pas 4 gezien en 5 gespeeldquote:Op maandag 21 juli 2014 14:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Loting CL voor Koekenbakkers heb ik ook nog niet gezien![]()
![]()
transfers div1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Div 2 transfers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Persie weg dus
Hele team ongeveer weg dus
Zou je de savegame kunnen uploaden Super-B? Kan ik even mijn nieuwe spelers in detail bekijken![]()
![]()
FC Hamburger;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk's Angels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Settle utd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Creme de la Creme:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phoenix:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wervelwind:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SC Ciscus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KFC/::SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fylax:
http://puu.sh/akIZO/c18b2d03f0.png
Nigerhaven:
http://puu.sh/akJ1d/67c6f1181a.jpg
Volharding
http://puu.sh/akJ2o/30f8986a99.jpg
BMI
http://puu.sh/akJ3y/7b6f210e4f.jpg
Extreme:
http://puu.sh/akJ4D/e3a6c8e578.jpg
Rio Aguero
http://puu.sh/akJ5y/a51b22ca9b.jpg
Golazo
http://puu.sh/akJ6v/f7d55488fa.jpg
Umbria:
http://puu.sh/akJ7g/670e36bf08.jpg![]()
Ik zie dat Volharding een nieuwe trainer heeft? Hoe lang en mag ik een screentje van hem?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:23 schreef Super-B het volgende:
Fylax:
http://puu.sh/akIZO/c18b2d03f0.png
Nigerhaven:
http://puu.sh/akJ1d/67c6f1181a.jpg
Volharding
http://puu.sh/akJ2o/30f8986a99.jpg
BMI
http://puu.sh/akJ3y/7b6f210e4f.jpg
Extreme:
http://puu.sh/akJ4D/e3a6c8e578.jpg
Rio Aguero
http://puu.sh/akJ5y/a51b22ca9b.jpg
Golazo
http://puu.sh/akJ6v/f7d55488fa.jpg
Umbria:
http://puu.sh/akJ7g/670e36bf08.jpg![]()
Alleen Klose komt uit de originele selectie, de rest ken ik niet eens...
Niet zo gek dat Umbria FC steevast alles verknalt.![]()
![]()
Ik ken ook niet echt veel knullen uit mijn selectie. Misschien kunnen we de volgende keer zonder transfers doen?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:26 schreef YouriNL het volgende:
Alleen Klose komt uit de originele selectie, decrest ken ik niet eens...
Niet zo gek dat Umbria FC steevast alles verknalt.na 4 seizoen is er toch niks van over. Alleen Filosofie, stats en eigenschappen van de club en TD en trainer e.d. bepalen. Budget meegeven en daarna gas er op:P
![]()
misschien doordat hij minder dan een jaar contract heeft? Ik vind het ook vaag!quote:Op maandag 21 juli 2014 14:29 schreef Hermanna het volgende:
Dit is toch wel meer dan 800k waard...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zou de volgende keer ook wel wat meer hulp kunnen gebruiken met die stats, weet niet waar ik de focus op wil leggen.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:28 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ik ken ook niet echt veel knullen uit mijn selectie. Misschien kunnen we de volgende keer zonder transfers doen?na 4 seizoen is er toch niks van over. Alleen Filosofie, stats en eigenschappen van de club en TD en trainer e.d. bepalen. Budget meegeven en daarna gas er op:P
![]()
![]()
dus zo op het oog gaan weg:
quagliarella
fred
abbiati
maicon
mexes
cartabia
jarne monnin
![]()
Alleen Jarne levert nog 5 miljoen op.
we worden vast kampioen dit jaar![]()
![]()
Ik heb ook zomaar wat gegokt!quote:Op maandag 21 juli 2014 14:34 schreef YouriNL het volgende:
[..]
Zou de volgende keer ook wel wat meer hulp kunnen gebruiken met die stats, weet niet waar ik de focus op wil leggen.![]()
![]()
En hij is voor 1.2 mil vertrokken naar schweinhund.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:32 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
misschien doordat hij minder dan een jaar contract heeft? Ik vind het ook vaag!![]()
Ok, ik pak de loseraward en degradatie wel dit jaarWel gewonnen van BMI in de cup
Odin1 winst, 1 gelijk, 6 verlies
Ik nog maar 4quote:Op maandag 21 juli 2014 14:47 schreef superniger het volgende:
Heb nog maar 1 speler van mijn originele selectie.![]()
![]()
Heb jij mijn Berisha afgepakt?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:33 schreef 44rdbei het volgende:
mag ik een screentje van Berisha (rode sokken.)
ik heb hem gehuurd van AS Roma, kan der niks aan doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb jij mijn Berisha afgepakt?![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:16 schreef Swaytje het volgende:
Hele team ongeveer weg dus
Zou je de savegame kunnen uploaden Super-B? Kan ik even mijn nieuwe spelers in detail bekijken![]()
Heb maar een DM gedaan voor de zekerheidquote:Op maandag 21 juli 2014 14:54 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Je kunt beter Super-B Quoten, dat merkt hij wel!![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 21 juli 2014 14:54 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Je kunt beter Super-B Quoten, dat merkt hij wel!Ben al gestopt met hosten.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:55 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Heb maar een DM gedaan voor de zekerheid![]()
De savegame is bijna klaar met uploaden.![]()
2 keer dik gewonnen en de rest gelijk of verloren.
Waar eerst juist de degelijkheid (geen grote overwinningen, geen kansloze verlies partijen) Stalybrug sterk maakte is het nu erg wisselvallig. Resultaat 15e![]()
![]()
Zodat je de transfer screens weer aan iemand anders over kan laten ?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:56 schreef Super-B het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben al gestopt met hosten.![]()
De savegame is bijna klaar met uploaden.![]()
In ieder geval bedankt voor het hosten!![]()
![]()
Transfer screens zijn al gepost.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:00 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Zodat je de transfer screens weer aan iemand anders over kan laten ?![]()
In ieder geval bedankt voor het hosten!
http://speedy.sh/QBTxp/Fok-als-club-v2.07.fm![]()
We kregen die toch ook per club? of heb ik die gemistquote:Op maandag 21 juli 2014 15:01 schreef Super-B het volgende:
[..]
Transfer screens zijn al gepost.
http://speedy.sh/QBTxp/Fok-als-club-v2.07.fm![]()
![]()
Teveel werkquote:Op maandag 21 juli 2014 15:02 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
We kregen die toch ook per club? of heb ik die gemist![]()
![]()
Gewoon ff dat andere transferoverzicht doorspitten!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:04 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Hoort er nou eenmaal bij! Ik ben autist en wil overzicht!![]()
Dit is iets te kritisch hoor!![]()
Kan je die van Staly posten?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:06 schreef Hermanna het volgende:
Ik zie dat we dus elk seizoen een satellietclub erbij krijgenAlleen niet in de 2de divisie.
![]()
Dolletjes maken moet kunnen. Ik ken toch niemand van mijn spelers!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:05 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Gewoon ff dat andere transferoverzicht doorspitten!
Dit is iets te kritisch hoor!
Ik ben wel benieuwd of ik ook sattelietclubs heb. Hebben we al een nieuwe host?![]()
quote:![]()
![]()
Nu Hoerige Nel nogTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:30 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Hermanna, wat is de wedstrijd van Juve tegen de Orde geworden? Het resultaat van de Koekenbakkers staat er onderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij doet het nog redelijk dusquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:32 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Hermanna, wat is de wedstrijd van Juve tegen de Orde geworden? Het resultaat van de Koekenbakkers staat er onderZwarte piet is werkloos na ontslagen te zijn bij ADOquote:![]()
Hoe doen de andere Fokkers! het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:37 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook nog maar 4 originele spelers over, de meeste ken ik niet eens![]()
Maar mijn mensen hebben er blijkbaar verstand van aangezien ze dikke winst maken op de transfermarkt en ook nog eens goed presteren (vorig jaar kampioen in 2e divisie en tot nu toe 7de)!
No bitch to me![]()
Hahaha Gullit en Gerardquote:Op maandag 21 juli 2014 15:42 schreef Hermanna het volgende:
Ruud Gullit begint een Fokland slet te worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik heb momenteel nog 10 originele spelers beschikbaar.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:41 schreef TornadoDK het volgende:
Ik heb ook nog maar 4 originele spelers over, de meeste ken ik niet eens![]()
Maar mijn mensen hebben er blijkbaar verstand van aangezien ze dikke winst maken op de transfermarkt en ook nog eens goed presteren (vorig jaar kampioen in 2e divisie en tot nu toe 7de)!
Zijn er ploegen met nog meer gekozen spelers eigenlijk?![]()
Ik weet niet wat er nog in mijn 2de of jeugd zit, maar ik zag zosnel niks meer bij mijn screenshot!:(quote:Op maandag 21 juli 2014 15:45 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik heb momenteel nog 10 originele spelers beschikbaar.
Ik heb er nog 8 in totaal nuquote:Op maandag 21 juli 2014 15:45 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik vraag vandaag nog de Deense nationaliteit aan.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:49 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wat vrolijker uit zo.
Ik niet! Ik heb ongeveer hetzelfde als jij. tussen de 8-10 originele spelers. Maar ze hebben dit seizoen de verkeerde vekocht want de balans is weg. Het gaat voor het eerst slechtquote:Op maandag 21 juli 2014 15:45 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Eerste ronde eruit gevlogen tegen Rubin![]()
Rubin is te goed in de bekercompetities![]()
Gaan de Tempeliers nog winnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stalybrug ook altijd slecht in de beker. Hoewel ik ook 2 x niet heb meegedaan!quote:Op maandag 21 juli 2014 16:00 schreef HamburgerHenk het volgende:
Hamburger FC is volgens mij nog nooit een ronde verder gekomen in de beker :p![]()
Verdomme, hier lagen kansen voor in ieder geval de halve finales! Wederom er vroeg uit met Volharding!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan FC Creme de la Creme dit jaar wel kampioen worden?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:13 schreef Hermanna het volgende:
1ste Divisie
Wedstrijddag 13:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tempeliers > Cremequote:Op maandag 21 juli 2014 16:17 schreef Super-B het volgende:
[..]
Kan FC Creme de la Creme dit jaar wel kampioen worden?![]()
![]()
Gaan de Fokkers! Door in Europa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooh, dat had ik niet meer verwachtquote:Op maandag 21 juli 2014 16:31 schreef Hermanna het volgende:
Alle Fokkers! zijn door in Europa.
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zou je de uitslag het overzicht van de groepsfase willen posten?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:31 schreef Hermanna het volgende:
Alle Fokkers! zijn door in Europa.
[..]
[ afbeelding ]![]()
Eerste vijf ploegen zijn geen FOK! ploegen. Ik ben benieuwd wat daar de verschillen zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:36 schreef stalybridge het volgende:
Wat gaat FOK! trouwens slecht in D2 zeg!![]()
Dag 16:
1ste Div.
Huidige stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:09 schreef Super-B het volgende:
transfers div18.25mill voor Anita betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:45 schreef Hermanna het volgende:
Dag 16:
1ste Div.
[ afbeelding ]
Huidige stand:Dubbele foto! Je hebt dag 15 gepost i.p.v. dag 16.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dag 18:
Div 2:
Stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:48 schreef Hermanna het volgende:
Dag 18:
Div 2:
[ afbeelding ]
Stand:Zie dat Volharding weer een nieuwe trainer heeft, screentje aub?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:46 schreef Super-B het volgende:
[..]
Dubbele foto! Je hebt dag 15 gepost i.p.v. dag 16.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: