Haha, zoiets waarschijnlijk, ja...quote:
Had ik al gezien. Helemaal gelijk heeft-ie. Er is een stroming onder de moslims die hier echt een vertekend beeld over heeft.quote:
ikquote:Op maandag 21 juli 2014 02:09 schreef Santello het volgende:
Is er iemand die uberhaupt gezond eet tijdens de ramadan?
Ik ben ongesteld dus dan moet je niet naar mijn eetpatroon kijken momenteel.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Grootste bla. Wat heb je vandaag gegeten? Vanaf maghreb tot nu.
Dat valt..an sich toch wel meequote:Op maandag 21 juli 2014 02:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld dus dan moet je niet naar mijn eetpatroon kijken momenteel.
Jup, allemaal vrienden van Allah die het wel even regelen.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had ik al gezien. Helemaal gelijk heeft-ie. Er is een stroming onder de moslims die hier echt een vertekend beeld over heeft.
Als ik ongesteld ben dan verorber ik alles.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat valt..an sich toch wel mee.
Ben je ook een emo-rollercoaster?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik ongesteld ben dan verorber ik alles.
Jep jep jep.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben je ook een emo-rollercoaster?
Bij mijn weten zitten Mehmet Çelik en Abdülaziz Bayindir wat dit en vele andere zaken betreft op dezelfde lijn. Hij zegt juist ook dat een zogenaamde klasse van awliya onislamitisch is, omdat niemand dan Allah weet wat iemands positie bij Hem is, en dat iedere mu'min in feite een wali, 'vriend' van Allah, is.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, allemaal vrienden van Allah die het wel even regelen.
Ken je Abdulaziz Bayindir's opvattingen over Allah, helemaal fucked up
Abdulaziz gaat veel verder, hij zegt ook dat Allah niet weet wat jouw positie isquote:Op maandag 21 juli 2014 02:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij mijn weten zitten Mehmet Çelik en Abdülaziz Bayindir wat dit en vele andere zaken betreft op hetzelfde spoor. Hij zegt juist ook dat een zogenaamde klasse van awliya onislamitisch is, omdat niemand dan Allah weet wat iemands positie bij Hem is, en dat iedere mu'min in feite een wali, 'vriend' van Allah, is.
Als ik twee dagen ervoor vervelend ga doen en iedere zeur teveel voor me is, dan weet ik hoelaat het is.quote:
Ik krijg nog cadeabonnen van ze. Dus hell yes! Neem jij hem weer. Wel duur man.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:32 schreef Bortecinem het volgende:
Jfm, je wou die ysl eyeliner weer halen, niet? Nu 25% korting op eyeliners en mascara bij de Douglas.
Aparte opvatting als je naar soennitische orthodoxie en theologische teksten kijkt. Daarin wordt expliciet gesteld dat de "awliyaa" o.a. "wonderen" kunnen verrichten en die "true zijn" (zoals in de algemeen geaccepteerde Tahawiyya-tekst). Die "wonderen" zou dan dus een meetbaarheid kunnen zijn waaraan je de echte wali "herkent". Naast nog wat andere punten. Hij bedoelt wellicht dat elke "mumin een wali is" in (slechts) de letterlijke taalkundige zin van het woord?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij mijn weten zitten Mehmet Çelik en Abdülaziz Bayindir wat dit en vele andere zaken betreft op dezelfde lijn. Hij zegt juist ook dat een zogenaamde klasse van awliya onislamitisch is, omdat niemand dan Allah weet wat iemands positie bij Hem is,en dat iedere mu'min in feite een wali, 'vriend' van Allah, is.
Wat voor cadeaubonnen?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik krijg nog cadeabonnen van ze. Dus hell yes! Neem jij hem weer. Wel duur man.
Hij heeft een bepaalde manier van het uitleggen van qadar, ja, maar de meeste beweringen over hem zijn bewuste verdraaiingen, akhi, is mijn observatie.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Abdulaziz gaat veel verder, hij zegt ook dat Allah niet weet wat jouw positie is
True story.
Ik had veel punten maar blijkbaar was mijn kaart anoniem of geen naam. Kreeg ik laatst toen ik wat kocht een opmerking van die vrouw erover. Nu krijg ik van 3 jaar die 5 euro verjaardagsgedoe in een keer.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat voor cadeaubonnen?
Ja, ik denk het wel. Heb ook nog extra 5 euro kortingsbon dusss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |