Houden zo, vreselijk. Even naar Amsterdam en je bent de helft van je reis compleet de verbinding kwijt.quote:
hoeveel heb je er al gehad? ik 23quote:
Valt wel mee toch met name rondom Hilversum (mediapark doh) heb je prima signaal hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als je het Gooi in tjoekt, dan ben je je verbinding kwijt. Dat hele reservaat is gewoon compleet van de buitenwereld vervreemd.
wie dan?quote:
Ik weet niet waarom maar ik ben bang dat je niet serieus bent.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg he.
Zo respectloos.
Maar Mark kan nu eenmaal niets doen
Naarden en Bussum in en je bent weg.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee toch met name rondom Hilversum (mediapark doh) heb je prima signaal hoor.
Mijn huidige vriendin en een andere die inmiddels haar account heeft verwijderdquote:
Wie is je huidige vriendin dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mijn huidige vriendin en een andere die inmiddels haar account heeft verwijderd
haha n00b xDquote:
hoerquote:
Sowieso NS wifi gebruiken, vertrouw die shit nietquote:Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Houden zo, vreselijk. Even naar Amsterdam en je bent de helft van je reis compleet de verbinding kwijt.
toch etsu he?quote:
Ik gebruik het ook bijna niet, paar keer nodig gehad. Maar wie gaat er nou met de trein als je de buitenlucht kan vervuilen met je uitlaatgassenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sowieso NS wifi gebruiken, vertrouw die shit niet
is grapje tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |