Ja, dat kan maar ik meen dat het litteken een jaar oud moet zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Combinatievraag!!
Tatoeëren op littekenweefsel? Is dat überhaupt mogelijk?
En heeft iemand enig idee of de "versheid" van het litteken daar nog op van toepassing is?
Crapquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, dat kan maar ik meen dat het litteken een jaar oud moet zijn.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:35 schreef hafcfan het volgende:
In 10 minuten 50 reacties op fb of ik gek ben geworden
Fuck, die zijn vrij episch idd. Wil binnenkort ook een sleeve zetten, alleen er moet nog ff gespaard worden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ziekelijke details..![]()
![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)n-niki-norberg-19482
ik wil een tattoo op mijn schouder. Heb er een heel lelijk litteken. Vorig jaar gevraagd of het kon en dat was geen probleem zolang het idd maar geen vers litteken is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Combinatievraag!!
Tatoeëren op littekenweefsel? Is dat überhaupt mogelijk?
En heeft iemand enig idee of de "versheid" van het litteken daar nog op van toepassing is?
wow mooi Mous!!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik was ook echt moe en loom![]()
Dit is die van mij geworden
[ afbeelding ]
ty, ben er ook erg blij mee!quote:
iets met bloemen.. ik twijfel tussen kersenbloesem en rozen. Het moet iets zijn dat ik later uit kan breiden omdat ik 3 littekens op rij heb.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:04 schreef moussy het volgende:
[..]
ty, ben er ook erg blij mee!
Weet je al wat je wil laten zetten?
Kan je dan niet beter alles in 1x laten doen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
iets met bloemen.. ik twijfel tussen kersenbloesem en rozen. Het moet iets zijn dat ik later uit kan breiden omdat ik 3 littekens op rij heb.
Ik wil ook graag op een litteken een tattoo. Goed om te wetenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 07:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik wil een tattoo op mijn schouder. Heb er een heel lelijk litteken. Vorig jaar gevraagd of het kon en dat was geen probleem zolang het idd maar geen vers litteken is.
Wowwquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ziekelijke details..![]()
![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)n-niki-norberg-19482
Uploaden ergens (bijvoorbeeld via tinypic)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:43 schreef hafcfan het volgende:
Hoe zet ik ze hier neer als ik ze als download heb? Omdat je met htp moet doen.
Nope... doet het nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:01 schreef hafcfan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah oke heb hem thanx
Ja, omdat je vanuit iets linkt waar jij inlogcodes voor hebt, maar wij niet.quote:
Ah op die fiets.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, omdat je vanuit iets linkt waar jij inlogcodes voor hebt, maar wij niet.
Gewone bepanthen helpt bij mij heel goed. Werd me bij beide ook geadviseerd ipv de crème.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:18 schreef moussy het volgende:
Ik dacht ipv bepanthen creme ff lekker bepanthen zalf te smeren, die is wat vetter, in 10 minuten tijd zat mn arm onder de rode verdikte vlekken, ik hou het wel op creme
Tja, ik ga niet met de zalf versie doorsmeren als het rood en dik wordt, maakte niet uit of ik zalf of creme zou smeren zei de tattoo meneer, als ik maar smeerdequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewone bepanthen helpt bij mij heel goed. Werd me bij beide ook geadviseerd ipv de crème.
Ik heb na 3 dagen al geen last meer. Alleen kut dat je de zon niet in mag en zwemmen. Wil ook graag tattoo op onderarm, maar ben bang dat ik daar later met werk problemen mee krijgquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewone bepanthen helpt bij mij heel goed. Werd me bij beide ook geadviseerd ipv de crème.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |