Ja, dat kan maar ik meen dat het litteken een jaar oud moet zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Combinatievraag!!
Tatoeëren op littekenweefsel? Is dat überhaupt mogelijk?
En heeft iemand enig idee of de "versheid" van het litteken daar nog op van toepassing is?
Crapquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, dat kan maar ik meen dat het litteken een jaar oud moet zijn.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:35 schreef hafcfan het volgende:
In 10 minuten 50 reacties op fb of ik gek ben geworden
Fuck, die zijn vrij episch idd. Wil binnenkort ook een sleeve zetten, alleen er moet nog ff gespaard worden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ziekelijke details..![]()
![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)n-niki-norberg-19482
ik wil een tattoo op mijn schouder. Heb er een heel lelijk litteken. Vorig jaar gevraagd of het kon en dat was geen probleem zolang het idd maar geen vers litteken is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Combinatievraag!!
Tatoeëren op littekenweefsel? Is dat überhaupt mogelijk?
En heeft iemand enig idee of de "versheid" van het litteken daar nog op van toepassing is?
wow mooi Mous!!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik was ook echt moe en loom![]()
Dit is die van mij geworden
[ afbeelding ]
ty, ben er ook erg blij mee!quote:
iets met bloemen.. ik twijfel tussen kersenbloesem en rozen. Het moet iets zijn dat ik later uit kan breiden omdat ik 3 littekens op rij heb.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:04 schreef moussy het volgende:
[..]
ty, ben er ook erg blij mee!
Weet je al wat je wil laten zetten?
Kan je dan niet beter alles in 1x laten doen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
iets met bloemen.. ik twijfel tussen kersenbloesem en rozen. Het moet iets zijn dat ik later uit kan breiden omdat ik 3 littekens op rij heb.
Ik wil ook graag op een litteken een tattoo. Goed om te wetenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 07:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik wil een tattoo op mijn schouder. Heb er een heel lelijk litteken. Vorig jaar gevraagd of het kon en dat was geen probleem zolang het idd maar geen vers litteken is.
Wowwquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ziekelijke details..![]()
![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)n-niki-norberg-19482
Uploaden ergens (bijvoorbeeld via tinypic)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:43 schreef hafcfan het volgende:
Hoe zet ik ze hier neer als ik ze als download heb? Omdat je met htp moet doen.
Nope... doet het nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:01 schreef hafcfan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah oke heb hem thanx
Ja, omdat je vanuit iets linkt waar jij inlogcodes voor hebt, maar wij niet.quote:
Ah op die fiets.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, omdat je vanuit iets linkt waar jij inlogcodes voor hebt, maar wij niet.
Gewone bepanthen helpt bij mij heel goed. Werd me bij beide ook geadviseerd ipv de crème.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:18 schreef moussy het volgende:
Ik dacht ipv bepanthen creme ff lekker bepanthen zalf te smeren, die is wat vetter, in 10 minuten tijd zat mn arm onder de rode verdikte vlekken, ik hou het wel op creme
Tja, ik ga niet met de zalf versie doorsmeren als het rood en dik wordt, maakte niet uit of ik zalf of creme zou smeren zei de tattoo meneer, als ik maar smeerdequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewone bepanthen helpt bij mij heel goed. Werd me bij beide ook geadviseerd ipv de crème.
Ik heb na 3 dagen al geen last meer. Alleen kut dat je de zon niet in mag en zwemmen. Wil ook graag tattoo op onderarm, maar ben bang dat ik daar later met werk problemen mee krijgquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewone bepanthen helpt bij mij heel goed. Werd me bij beide ook geadviseerd ipv de crème.
Eens, kan ik nu zeggen. Maar is dat ook niet logisch? De oppervlakte is veel groter dan bij lijntjes.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:00 schreef Seven. het volgende:
En weer verder.
Ligt het aan mij of duurt kleur veel langer om te genezen?
Nee, omdat de mijne helemaal geschaduwd is...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:03 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Eens, kan ik nu zeggen. Maar is dat ook niet logisch? De oppervlakte is veel groter dan bij lijntjes.
Heel vet! Waarom laatste? (zo'n opmerking is natuurlijk vragen om een vraag, haha xd)quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:32 schreef titel het volgende:
Ik heb ook een tattoo laten zetten in de afgelopen maanden.
Mijn eerste en tevens mijn laatste, dus meteen een grote laten zetten.
Na 30 uur, verdeeld over 8 sessies, is dit het resultaat:
[ afbeelding ]
je hebt je tattoo op je hoofdquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan zien jullie mijn gezicht en naam dat gaat iets te ver, maar de foto komt morgen !
Dank jequote:Op maandag 4 augustus 2014 15:47 schreef quickstepster het volgende:
titel, die is gaaf (en groooooot!)
De tattoo is af en iets anders er bij zetten maakt het niet mooier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:55 schreef Eerin het volgende:
[..]
Heel vet! Waarom laatste? (zo'n opmerking is natuurlijk vragen om een vraag, haha xd)
Als ik fb link stuur zie je dat boven aanstaan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hebt je tattoo op je hoofd
Ik werk bij een interne helpdesk, dus ik heb geen contact met externe klanten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:45 schreef hafcfan het volgende:
Wat doe je voor werk aangezien je hele onderarm er onder zit? Wel gaaf
Hoe is dat relevant dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:45 schreef hafcfan het volgende:
Wat doe je voor werk aangezien je hele onderarm er onder zit? Wel gaaf
re muisklik op je foto, eigenschappen en hier heen plakken, zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ik fb link stuur zie je dat boven aanstaan.
Je kan de foto ook in je fok! fotoboek uploadenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ik fb link stuur zie je dat boven aanstaan.
Na 3 dagen gaat het vervellen, dat kan best jeukenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:51 schreef moussy het volgende:
Bij mijn werk zijn tattoo's niet "raar" en als ik ergens aan het werk kom waar het niet toegestaan is doe ik wel lange mouwen aan.
Ik heb nu jeuk! Heel erg!
[..]
re muisklik op je foto, eigenschappen en hier heen plakken, zo moeilijk is het niet![]()
Ik ga de kant op dat ik op kantoor kom te werken en in aanraking kom met klanten. Ben bang dat ik word afgewezen als ik een tattoo neem op mijn onderarmquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant dan?Ik kom later waarschijnlijk in de juridische sector terecht en mijn beide onderarmen zitten ook onder de tattoos. Lange mouwen is de sleutel, en dat wordt sowieso verwacht in die sector.
Hoe?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:00 schreef GI het volgende:
[..]
Je kan de foto ook in je fok! fotoboek uploaden
Ik zou me er niet zo druk over maken. Ik deed dat ook heel lang, maar ik merk inmiddels wel dat mensen veel progressiever zijn dan dat ik dacht. Ik ben nu nog student, maar ben al naar verschillende scholen geweest ivm onderwijswerk en naar verschillende mensen waarbij ik bijles gaf aan de kinderen, maar nooit problemen gehad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga de kant op dat ik op kantoor kom te werken en in aanraking kom met klanten. Ben bang dat ik word afgewezen als ik een tattoo neem op mijn onderarm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |