Ja dat snap ik!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:19 schreef moussy het volgende:
Ik moest janken toen de grafsteentjes er in gezet werden en ben naar buiten gelopen*jankzak*
horen we vaker, maar hij wilde de namen zo graag in hun eigen handschrift, die hebben ze zelf geschreven met merkstift![]()
Hoef je niet voor te excuseren hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef roodborst het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit ziet er toch niet uit?
Het gaat er natuurlijk ook om dat jij er blij mee bent. Mooi dat, dat het geval is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:57 schreef Sativanl het volgende:
[..]
Hoef je niet voor te excuseren hoorMeningen mogen verschillen. Het is ook niet de mooiste die ik heb naar eigen mening, maar mooi genoeg om hem te laten staan.
Ik zie het aan je blik!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:43 schreef tliciouz het volgende:
Twee weekjes geleden en ben er nog steeds verbaasd over hoe mooi ik hem wel niet vind.
[ afbeelding ]
Wtf hele gezicht onder getatoeëerd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:15 schreef moussy het volgende:
Tua aan de knutsel, leuke vent trouwens
[ afbeelding ]
Erg leuk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:43 schreef tliciouz het volgende:
Twee weekjes geleden en ben er nog steeds verbaasd over hoe mooi ik hem wel niet vind.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wtf hele gezicht onder getatoeëerd.
Ik vind gezicht wel iets te ver gaan eigenlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:06 schreef moussy het volgende:
[..]en een "kale" buik, want dat deed hem te veel pijn
(er staat een halve skull op)
Ik zou het zelf ook niet doen, maar hij komt van tahiti, daar is het "normaal"quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind gezicht wel iets te ver gaan eigenlijk![]()
Ga zelf over een maandje weer
onwijs mooi!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:11 schreef moussy het volgende:
Mijn man heeft vandaag een freehand tattoo laten zetten (ieder symbool heeft een betekenis, wij moesten vertellen en aan de hand daar van heeft hij de tattoo gezet) ik vind hem zo tof, nu wil ik ook..!
De voet en de namen (in eigen handschrift van de kinderen) stonden er al en zijn nu verbonden met elkaar met ieder hun eigen verhaal. Volgend jaar is Tua (de artiest) weer in NL en dan gaan ze weer verder![]()
Een tekst van mijn liefde aan Juventus in het Italiaans.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:46 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet doen, maar hij komt van tahiti, daar is het "normaal"
Wat ga je laten zetten?
Mwoah niet officieel, hij wil mij een beetje richten en kan ergens volgend jaar (na zijn uitbreiding van de shop ) bij hem meekijken/helpenquote:
In Groningen?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mwoah niet officieel, hij wil mij een beetje richten en kan ergens volgend jaar (na zijn uitbreiding van de shop ) bij hem meekijken/helpen
Smooth sailingquote:Op woensdag 3 september 2014 16:46 schreef Eerin het volgende:
[..]
In Groningen?
Over in Groningen gesproken: iemand tips voor een artist die heel goed is in strakke lijnen? Ik ben eerst bij Tainted Love geweest en zij was prima voor mijn tattoo die ik nu heb laten zetten, maar ik wil hem graag uitbreiden met een hartslag eronder, en dat vereist toch wel echt een hele steady hand. Dus daarvoor wil ik ook iets beter naar een artist zoeken in plaats van "ik wil er nu een en deze is open".
Nicequote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef gcjoel het volgende:
Gisteren begonnen aan mijn rug, ik heb 4 uur gelegen en was echt kapot op het einde!
Gelukkig zijn alle lijnen gezet en kunnen we volgende keer gaan kleuren![]()
[ afbeelding ]
gedaan door Paul van Legion Tattoo alkmaar.
Vet!quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef gcjoel het volgende:
Gisteren begonnen aan mijn rug, ik heb 4 uur gelegen en was echt kapot op het einde!
[ afbeelding ]
WOW! Wat gaaf zeg. Ben heeeeel benieuwd naar de volgende sessiequote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef gcjoel het volgende:
[ afbeelding ]
de vlinder blijft maar wordt wel bijgekleurd zodat ie er weer bij pastquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
WOW! Wat gaaf zeg. Ben heeeeel benieuwd naar de volgende sessie. En wat gaat er met die vlinder gebeuren?
het betere werk, erg goed !quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef gcjoel het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, ontzettend mooie tat heb je, Turbomuis!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:51 schreef Turbomuis het volgende:
Hij is helemaal genezen. Bijna geen jeuk of wat dan ook. Ben er echt heel blij mee
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:54 schreef pinquit het volgende:
Ik spam mijn roos weer es![]()
[ afbeelding ]
<3
Www.dafont.comquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:23 schreef hafcfan het volgende:
Weet iemand een site waar je stylen kan zien qua letters? Wil wel graag mooie sier letters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze vogel vind ik qua kleur en vorm super:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Sjeekie_Beekie legt een extra slot op de spaarpot.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
quote:Op zondag 7 september 2014 10:27 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Een paar topics geleden was ik op zoek naar een artiest die een songtekst zou kunnen omzetten in een tattoo...
... In mijn zoektocht stuitte ik op Xoil (in Thonon-les-Baines, Frankrijk) en ik ben verliefd.
Zijn werk is precies wat ik zoek. Het is een mix van kleur en grijstinten, realistisch en abstract, rond en geometrisch.
Deze feniks vind ik prachtig (behalve dan de tekst er doorheen),ook de plek ben ik weg van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze vogel vind ik qua kleur en vorm super:Misschien ook street tattoo in Franconville ff checken. Doet ook vaker van dat soort dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Sjeekie_Beekie legt een extra slot op de spaarpot.
Maar dan meer met watercolor erbij.
https://www.google.nl/sea(...)qi=2&ved=0CAYQ_AUoAQEvery living creature on earth dies alone
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:54 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
<3
Wellicht komt het door de foto maar de plaatsing van de letters ziet er niet echt goed uit.quote:Op maandag 8 september 2014 16:47 schreef Moass het volgende:
Laat ik ook maar eens meedoen dan![]()
[ afbeelding ]
Hoogteverschil bedoel je? of in de breedte?quote:Op maandag 8 september 2014 17:57 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wellicht komt het door de foto maar de plaatsing van de letters ziet er niet echt goed uit.
Wow, mooi!quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:54 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
<3
en en en, hoe issie geworden?quote:Op maandag 8 september 2014 11:10 schreef RenRen- het volgende:
Ik krijg zo een tattoo. Vind het best spannend. Maar ben heel blij dat het gaat gebeuren
Hoogteverschil. Live staat hoger dan de daaropvolgende T die weer hoger staat dan de rest.quote:Op maandag 8 september 2014 17:58 schreef Moass het volgende:
[..]
Hoogteverschil bedoel je? of in de breedte?
ligt niet aan de foto maar aan mijn houding waarin de foto is genomen.quote:Op maandag 8 september 2014 18:57 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Hoogteverschil. Live staat hoger dan de daaropvolgende T die weer hoger staat dan de rest.
Foto?quote:Op maandag 8 september 2014 19:35 schreef Dekatria het volgende:
Zaterdag eentje laten zetten, jeukfase is nu bezig. Ik word echt gek hier
Hij zit tussen de schouderbladen, onder m'n vorige. Moet nu de hele tijd de reflex onderdrukken om te krabbenquote:
ik vind 'm heel mooi geworden! Mijn moeder vindt het volgens mij helemaal niks. Maar ik ben er blij mee.quote:
Wauw die kleuren zijn serieus leuk! Mijn moeder vond het eerst ook niets, vroeg de hele avond "en, heb je al spijt?!", wat heel erg irritant was, omdat ik juist 's avonds echt dacht dat ik de stomste beslissing van mijn leven had gemaakt. Maar inmiddels is ze eraan gewend en ze zeurt er nooit meer overquote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik vind 'm heel mooi geworden! Mijn moeder vindt het volgens mij helemaal niks. Maar ik ben er blij mee.
[ afbeelding ]
mijn moeder vindt tattoeages zo lelijkquote:Op maandag 8 september 2014 19:55 schreef Eerin het volgende:
[..]
Wauw die kleuren zijn serieus leuk! Mijn moeder vond het eerst ook niets, vroeg de hele avond "en, heb je al spijt?!", wat heel erg irritant was, omdat ik juist 's avonds echt dacht dat ik de stomste beslissing van mijn leven had gemaakt. Maar inmiddels is ze eraan gewend en ze zeurt er nooit meer over
Yes ma'am!quote:Op maandag 8 september 2014 18:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wow, mooi!
heb je ook een andere foto waarbij de details beter te zien zijn?
Ik heb namelijk ook al een tijd het idee in mijn hoofd dat ik een roos op mijn onderarm wil, maar zit nog te denken over de precieze plek en hoe de roos precies vormgegeven moet worden.
Meestal is folie voor de eerste dag of 2 het meest van belang, daarna doe ik altijd 2x per dag smeren. Gaat prima.quote:Op maandag 8 september 2014 21:02 schreef RenRen- het volgende:
Vraagje.
De artist zei dat ik de tattoo in de folie moet laten de komende 3 dagen, iedere paar uur vervangen en insmeren met zalf.
Het boekje van de shop zegt weer niks over folie, en vrienden zeggen dat folie een dom idee is, en nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Vertrouwen op de artist?
Mooi! Bijzonder ook, mooie kleuren enzo.quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik vind 'm heel mooi geworden! Mijn moeder vindt het volgens mij helemaal niks. Maar ik ben er blij mee.
[ afbeelding ]
ik mocht die folie al na 2 uur eraf halen en hoefde er ook geen nieuwe meer op te doen. Vervolgens 2 maal daags insmeren met Bepanthen tot ie genezen is. Is heel prima gegaan.quote:Op maandag 8 september 2014 21:02 schreef RenRen- het volgende:
Vraagje.
De artist zei dat ik de tattoo in de folie moet laten de komende 3 dagen, iedere paar uur vervangen en insmeren met zalf.
Het boekje van de shop zegt weer niks over folie, en vrienden zeggen dat folie een dom idee is, en nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Vertrouwen op de artist?
Dank je! Echt heel gaaf hoorquote:Op maandag 8 september 2014 21:06 schreef pinquit het volgende:
[..]
Yes ma'am!wel crappy telefoonfoto's, maar ik heb even niks beters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar kan ik over meepraten, donderdag mijn complete rug laten doen, nu overal jeukquote:Op maandag 8 september 2014 19:35 schreef Dekatria het volgende:
Zaterdag eentje laten zetten, jeukfase is nu bezig. Ik word echt gek hier
Gaaf! mooie kleuren!quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nooit folie gehad.. Ik zou het advies van de artiest aanhouden. Je tattoo is wel tof trouwens!quote:Op maandag 8 september 2014 21:02 schreef RenRen- het volgende:
Vraagje.
Ja dat doet mijn moeder ook, elke keer een statement maken xD dan ziet ze iemand op TV met tattoos "Ja, jammer van die plaatjes".. Weet niet wat dat is met moeders xDquote:Op maandag 8 september 2014 20:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
mijn moeder vindt tattoeages zo lelijkZiet ze iemand op straat. OH WAT LELIJK.
maar net vond ze hem al mooier dan eerst.
Dan een uur geleden dus
Ik mocht de folie bij thuiskomst al verwijderenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:41 schreef pinquit het volgende:
Ik vond het wel fijn, die folie. Ik moest gewoon werken, en vond t niet lekker als mn tattoo na de dag helemaal vol zat met pluisjes van mn kleren (was in de winter).
Zolang het geen kwaad kan, doe ik dat dus ook maarquote:Op maandag 8 september 2014 23:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb nooit folie gehad.. Ik zou het advies van de artiest aanhouden. Je tattoo is wel tof trouwens!
Hahahahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:33 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ja dat doet mijn moeder ook, elke keer een statement maken xD dan ziet ze iemand op TV met tattoos "Ja, jammer van die plaatjes".. Weet niet wat dat is met moeders xD
Maar als ze binnen een uur al beter gestemd is, is dat een goed teken.
Over je folie: ik had de folie er de eerste dag om + eerste nacht ivm lekkende inkt, en daarna af gedaan. Het is een wond, die moet kunnen ademen. Mijn shop zei ook 3 dagen, maar ik heb het niet gedaan en hij is prima geheeld. En gewoon smeren als hij droog voelt, je moet hem zo zacht mogelijk houden ivm korstjes en dergelijke. Althans, dat heb ik gedaan en heb nergens last van gehad
Ja, precies, dat heb ik nu ook een beetje. En het aanvoelen, tsja, heb nog nooit een tattoo gehad, ook niemand in mijn omgeving, in ieder geval niet op deze plek.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:39 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vind het vooral een kwestie van je lichaam aan (leren) voelen. Ik heb allebei geprobeerd, maar in de genezing heb ik echt totaal geen verschil gemerkt. Ik vond vooral voor mezelf prettiger dat ik bijvoorbeeld bij de tattoo's op mijn kuiten niet bang hoefde te zijn dat mijn broek vast zou gaan plakken in de verse tattoo of dat er kattenhaar op zou komen.
Genezende wonden kunnen jeuken, hoeft niet altijd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:04 schreef JenHermes het volgende:
Hoe kan het dat ik in dit topic lees dat sommige personen jeuk krijgen tijdens de genezing van een tattoo. Dit is dan toch het teken dat de tattoo te diep is gezet en/of niet goed verzorgd is door degene bij wie de tattoo gezet is?! Ik heb zelf twee tattoo's(binnenkant bovenarm en binnenkant onderarm) en bij beide totaal geen last van jeuk gehad.
Jeuk bij een tattoo die aan het genezen is is toch nooit goed?
Jeuk = genezingquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:04 schreef JenHermes het volgende:
Hoe kan het dat ik in dit topic lees dat sommige personen jeuk krijgen tijdens de genezing van een tattoo. Dit is dan toch het teken dat de tattoo te diep is gezet en/of niet goed verzorgd is door degene bij wie de tattoo gezet is?! Ik heb zelf twee tattoo's(binnenkant bovenarm en binnenkant onderarm) en bij beide totaal geen last van jeuk gehad.
Jeuk bij een tattoo die aan het genezen is is toch nooit goed?
Misschien moet je dat aan je artiest vragen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:55 schreef JenHermes het volgende:
Waarom zegt mijn artist dan dat een tattoo hoort te genezen zonder jeuk?
quote:Op zondag 7 september 2014 10:27 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Een paar topics geleden was ik op zoek naar een artiest die een songtekst zou kunnen omzetten in een tattoo...
... In mijn zoektocht stuitte ik op Xoil (in Thonon-les-Baines, Frankrijk) en ik ben verliefd.
Zijn werk is precies wat ik zoek. Het is een mix van kleur en grijstinten, realistisch en abstract, rond en geometrisch.
Deze feniks vind ik prachtig (behalve dan de tekst er doorheen),ook de plek ben ik weg van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze vogel vind ik qua kleur en vorm super:kynst deventerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Sjeekie_Beekie legt een extra slot op de spaarpot.aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
wow waar heb je die laten zetten?quote:Op maandag 8 september 2014 21:06 schreef pinquit het volgende:
[..]
Yes ma'am!wel crappy telefoonfoto's, maar ik heb even niks beters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mocht de folie er na 2.5/3 uur vanaf halen. Daarna de tattoo wassen met lauw water, afdempen met een keukenrol en insmeren. Het insmeren hoefde van mijn artiest maar drie keer per dag: In de ochtend, rond het middaguur en aan het begin van de avondquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:12 schreef Piccolo2000 het volgende:
Inderdaad, jeuk is genezen. Ik heb bij al mijn tattoo's jeuk gehad.
Als ik net een tattoo heb laten zetten dan word er aangeraden op de folie 1 dag er op te laten zitten.
2x per dag met lauw water te wassen zonder zeep, en dan elk 3 uur heel dun insmeren met bepanthen. En het liefst katoen aantrekken, dat hecht het minst aan de tattoo.
Door Daan vd Dobbelsteen in Gorinchem https://www.facebook.com/likedicetattoosquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
wow waar heb je die laten zetten?
Is ie goed ja? Heb zelf ook in Deventer laten zetten, maar niet daar.quote:
ja die is heel goedquote:Op donderdag 11 september 2014 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is ie goed ja? Heb zelf ook in Deventer laten zetten, maar niet daar.
dankquote:Op donderdag 11 september 2014 12:02 schreef pinquit het volgende:
Oh Droom! die had je bij mij ook mogen zetten <3 mooi fijntjes! kaigoed gelukt
Pic!quote:Op donderdag 11 september 2014 14:23 schreef RipMcPants het volgende:
Ik heb vandaag precies drie weken geleden mijn tatoeage laten zetten en voor mijn gevoel verloopt het genezingsproces voorspoedig. Inmiddels is het vervellen al klaar, alleen 'ligt' de tattoo nog echt op mijn huid. Gister zag een vriendin mijn tattoo en die schrok er een beetje van ('Hij is nog helemaal niet genezen, joh!'). Is dit normaal, of moet ik me zorgen gaan maken?
Compleet genezen duurt een week of zes, dus je bent op de helftquote:Op donderdag 11 september 2014 14:23 schreef RipMcPants het volgende:
Ik heb vandaag precies drie weken geleden mijn tatoeage laten zetten en voor mijn gevoel verloopt het genezingsproces voorspoedig. Inmiddels is het vervellen al klaar, alleen 'ligt' de tattoo nog echt op mijn huid. Gister zag een vriendin mijn tattoo en die schrok er een beetje van ('Hij is nog helemaal niet genezen, joh!'). Is dit normaal, of moet ik me zorgen gaan maken?
Mooi en strak gezet!quote:Op donderdag 11 september 2014 11:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Trots. Welgeteld de 5e keer dat ik een tattoo machine heb vastgehouden en de eerste keer dat ik het zo groot én met kleur heb gedaan. Ik ben tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |