Mwoah niet officieel, hij wil mij een beetje richten en kan ergens volgend jaar (na zijn uitbreiding van de shop ) bij hem meekijken/helpenquote:
In Groningen?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mwoah niet officieel, hij wil mij een beetje richten en kan ergens volgend jaar (na zijn uitbreiding van de shop ) bij hem meekijken/helpen
Smooth sailingquote:Op woensdag 3 september 2014 16:46 schreef Eerin het volgende:
[..]
In Groningen?
Over in Groningen gesproken: iemand tips voor een artist die heel goed is in strakke lijnen? Ik ben eerst bij Tainted Love geweest en zij was prima voor mijn tattoo die ik nu heb laten zetten, maar ik wil hem graag uitbreiden met een hartslag eronder, en dat vereist toch wel echt een hele steady hand. Dus daarvoor wil ik ook iets beter naar een artist zoeken in plaats van "ik wil er nu een en deze is open".
Nicequote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef gcjoel het volgende:
Gisteren begonnen aan mijn rug, ik heb 4 uur gelegen en was echt kapot op het einde!
Gelukkig zijn alle lijnen gezet en kunnen we volgende keer gaan kleuren![]()
[ afbeelding ]
gedaan door Paul van Legion Tattoo alkmaar.
Vet!quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef gcjoel het volgende:
Gisteren begonnen aan mijn rug, ik heb 4 uur gelegen en was echt kapot op het einde!
[ afbeelding ]
WOW! Wat gaaf zeg. Ben heeeeel benieuwd naar de volgende sessiequote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef gcjoel het volgende:
[ afbeelding ]
de vlinder blijft maar wordt wel bijgekleurd zodat ie er weer bij pastquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
WOW! Wat gaaf zeg. Ben heeeeel benieuwd naar de volgende sessie. En wat gaat er met die vlinder gebeuren?
het betere werk, erg goed !quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:19 schreef gcjoel het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, ontzettend mooie tat heb je, Turbomuis!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:51 schreef Turbomuis het volgende:
Hij is helemaal genezen. Bijna geen jeuk of wat dan ook. Ben er echt heel blij mee
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:54 schreef pinquit het volgende:
Ik spam mijn roos weer es![]()
[ afbeelding ]
<3
Www.dafont.comquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:23 schreef hafcfan het volgende:
Weet iemand een site waar je stylen kan zien qua letters? Wil wel graag mooie sier letters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze vogel vind ik qua kleur en vorm super:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Sjeekie_Beekie legt een extra slot op de spaarpot.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
quote:Op zondag 7 september 2014 10:27 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Een paar topics geleden was ik op zoek naar een artiest die een songtekst zou kunnen omzetten in een tattoo...
... In mijn zoektocht stuitte ik op Xoil (in Thonon-les-Baines, Frankrijk) en ik ben verliefd.
Zijn werk is precies wat ik zoek. Het is een mix van kleur en grijstinten, realistisch en abstract, rond en geometrisch.
Deze feniks vind ik prachtig (behalve dan de tekst er doorheen),ook de plek ben ik weg van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze vogel vind ik qua kleur en vorm super:Misschien ook street tattoo in Franconville ff checken. Doet ook vaker van dat soort dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Sjeekie_Beekie legt een extra slot op de spaarpot.
Maar dan meer met watercolor erbij.
https://www.google.nl/sea(...)qi=2&ved=0CAYQ_AUoAQEvery living creature on earth dies alone
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:54 schreef pinquit het volgende:
Ik spam mijn roos weer es![]()
[ afbeelding ]
<3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |