Dat is gewoon puur amateurisme als je het mij vraagtquote:Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef tong80 het volgende:
Heb contact met een mecanicer van Belkin. Die moest het lezen via twitter. Ik ken hem al jaren en zei gekscherend het voetvolk hoort het op het laatst.
DeMart mag dit zeggen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens mij is Mart niet heel erg onder de indruk van het functioneren van de heer Plugge
Je hebt altijd een spanningsveld he. Je wil niet dingen voortijdig uit laten lekken en toch wil je de juiste mensen wel informeren.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is gewoon puur amateurisme als je het mij vraagt
Weet ik niet. Kan je wel op de hoogte houden via PMquote:Op maandag 21 juli 2014 22:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heeft ie ook een account op FOK! dan?
Met zijn doorschijnde hemdquote:Op maandag 21 juli 2014 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Plugge is ook wel een beetje amateuristisch bezig
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef jaykop het volgende:
Lau kwam ook heel erg subtiel door het beeld lopen
Wel vermakelijk hoe die Plugge zich in alle bochten kronkeltquote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef MyTiredFeet het volgende:
Wat een geneuzel. 't Is zeker een rustdag....
Nou dat wil wat zeggenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef Gripper het volgende:
Ik zou plugge ook niet als persvoorlichter van een groot internationaal concern kiezen nee. Of als minister van buza. Frans Timmermans doet dat toch beter
Bedankt voor het aanbod, maar ik vind jouw posts hier op het forum al genoegquote:Op maandag 21 juli 2014 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Kan je wel op de hoogte houden via PM
Vooral lullig dat hij misschien renners kwijt raakt doordat hij faalt in communicatiequote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef Gripper het volgende:
Ik zou plugge ook niet als persvoorlichter van een groot internationaal concern kiezen nee. Of als minister van buza. Frans Timmermans doet dat toch beter
Stuur plugge maar naar Oekraïne.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef Gripper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |