Ik heb geen persoonlijke twitter. Ze kunnen me watquote:Op zondag 20 juli 2014 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof we al niet genoeg sociale netwerk meuk hebben.
Ligt dat niet gewoon aan lengte oid?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet meer te laten zien eigenlijk want ik ben 25 maar zelfs als ik met iemand ben moet ik me legitimeren. Mijn moeder haalde vorige keer een fles martini en kreeg die niet mee omdat ik naast haar stond en mijn ID niet bij me had. FuckersEn zo jong zie ik er echt niet uit.
Niks mis meequote:
Ik vind het niet erg maar soms denk ik ff snel sigaretten halen. Ja nee niet dusquote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mij vragen ze altijd om ID omdat ik jonger lijk door mijn beugel
Ah, prima categoriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, prima categorie
Was wel heel makkelijk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, volgens mij ben ik hier echt zo'n beetje de enige die dat nooit gehad heeftquote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef Sarasi het volgende:
Overigens niks mis met een ONS, maar even geen behoefte aan.
Waarschijnlijk is t idd mijn lengte, mijn 19 jarige zusje die soms naast me staat hoeft zich nooit te legitimerenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt dat niet gewoon aan lengte oid?
Wel makkelijk gooien
[..]
Niks mis mee
Ohquote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef Sarasi het volgende:
Overigens niks mis met een ONS, maar even geen behoefte aan.
Ach, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan toch? Of wacht...Andersom is beterquote:
Hoe lang kort ben je dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is t idd mijn lengte, mijn 19 jarige zusje die soms naast me staat hoeft zich nooit te legitimerenOver lengte gesproken net een vent op Tinder die heel voorzichtig probeerde te vragen of ik een dwerg was, was alleen niet echt voorzichtig
Oh dat is wel heel erg ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg maar soms denk ik ff snel sigaretten halen. Ja nee niet dus
Jij bent niet oud artquote:
Ik ben te jong voor jouquote:
Volgens mij kan dat geregeld worden als ik het hier zo lees.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij ben ik hier echt zo'n beetje de enige die dat nooit gehad heeft
Er is een verschil tussen petite en gewoon slank.quote:
Zoek maar terug anders krijg ik straks weer 20 quote alerts met:quote:Op zondag 20 juli 2014 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe lang kort ben je dan?
Mannen en tactisch
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat geregeld worden als ik het hier zo lees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Kleine vrouwenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zoek maar terug anders krijg ik straks weer 20 quote alerts met:
[ afbeelding ]
Voor jou maak ik altijd een uitzondering.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Voor jou maak ik altijd een uitzondering.![]()
Ik had vandaag een klant in de winkel: 'Ben jij echt zo klein!?'Ik heb ook in mijn bio staan dat ik klein ben, meestal is de eerste vraag 'hoe klein?' Stiekem moet ik 'm dan gewoon terug stellen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |