Ja, is alsnog wel groot verschil.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je bent mijn type niet.
[..]
Het ging over de leeftijd die je zou daten
Wees blij, als er iets bloed irritant isquote:Op zondag 20 juli 2014 22:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, ik weet niet, nu schat je me wel heel oud in
[..]
Compliment is dat toch? Ik hoef dat nooit
Dan voel ik me wel heel gebruikt en leegquote:
Mijn geheim voor mijn populariteit? Een leuke Tumblr blog kennelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:13 schreef yats het volgende:
Aisomont, wat is je 'geheim'? Keus genoeg ineens.
Meisje tochquote:Op zondag 20 juli 2014 22:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wees blij, als er iets bloed irritant is
[..]
Dan voel ik me wel heel gebruikt en leeg
Geen idee, ik vind het altijd wel jammer. Blijkbaar heb ik een ouwe kop ofzoquote:Op zondag 20 juli 2014 22:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wees blij, als er iets bloed irritant is
[..]
Dan voel ik me wel heel gebruikt en leeg
Heb ik ook gehad. Alleen geile volgers uit de VS en GBquote:Op zondag 20 juli 2014 22:15 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Mijn geheim voor mijn populariteit? Een leuke Tumblr blog kennelijk.
Oh, dacht dat eind 20 wel binnen jouw zone vielquote:
KPD.quote:
Wat is je type wel. Meer tiet?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, dacht dat eind 20 wel binnen jouw zone viel
[..]
KPD.
Ik hoef hem niet meer te laten zien eigenlijk want ik ben 25 maar zelfs als ik met iemand ben moet ik me legitimeren. Mijn moeder haalde vorige keer een fles martini en kreeg die niet mee omdat ik naast haar stond en mijn ID niet bij me had. Fuckersquote:Op zondag 20 juli 2014 22:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het altijd wel jammer. Blijkbaar heb ik een ouwe kop ofzo
Minder.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef yats het volgende:
Zucht, eerst al gedoe omdat ik geen twitter had en nu moet ik dus ook een blog beginnen...Vermoeiend en veeleisend hoor.
Gierig.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Erbij? Nee ik wil hem voor mezelf.
[..]
Maar nog altijd is niet duidelijk wat je leeftijdscategorie nu is.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:13 schreef Puala het volgende:
Euhm, ik weet niet, nu schat je me wel heel oud in
Past vaak wel beter als een thuiswonende student van 24, maar ik zoek geen 30-er met kind neequote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, dacht dat eind 20 wel binnen jouw zone viel
[..]
KPD.
Herkenbaar. Mij vragen ze altijd om ID omdat ik jonger lijk door mijn beugelquote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet meer te laten zien eigenlijk want ik ben 25 maar zelfs als ik met iemand ben moet ik me legitimeren. Mijn moeder haalde vorige keer een fles martini en kreeg die niet mee omdat ik naast haar stond en mijn ID niet bij me had. FuckersEn zo jong zie ik er echt niet uit.
Meer baard toch vooral?quote:
Iets tussen de 23 en de 30quote:Op zondag 20 juli 2014 22:18 schreef yats het volgende:
[..]
Maar nog altijd is niet duidelijk wat je leeftijdscategorie nu is.
Je gedraagt je waarschijnlijk gewoon kinderachtig.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet meer te laten zien eigenlijk want ik ben 25 maar zelfs als ik met iemand ben moet ik me legitimeren. Mijn moeder haalde vorige keer een fles martini en kreeg die niet mee omdat ik naast haar stond en mijn ID niet bij me had. FuckersEn zo jong zie ik er echt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |