Ja, is alsnog wel groot verschil.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je bent mijn type niet.
[..]
Het ging over de leeftijd die je zou daten
Wees blij, als er iets bloed irritant isquote:Op zondag 20 juli 2014 22:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, ik weet niet, nu schat je me wel heel oud in
[..]
Compliment is dat toch? Ik hoef dat nooit
Dan voel ik me wel heel gebruikt en leegquote:
Mijn geheim voor mijn populariteit? Een leuke Tumblr blog kennelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:13 schreef yats het volgende:
Aisomont, wat is je 'geheim'? Keus genoeg ineens.
Meisje tochquote:Op zondag 20 juli 2014 22:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wees blij, als er iets bloed irritant is
[..]
Dan voel ik me wel heel gebruikt en leeg
Geen idee, ik vind het altijd wel jammer. Blijkbaar heb ik een ouwe kop ofzoquote:Op zondag 20 juli 2014 22:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wees blij, als er iets bloed irritant is
[..]
Dan voel ik me wel heel gebruikt en leeg
Heb ik ook gehad. Alleen geile volgers uit de VS en GBquote:Op zondag 20 juli 2014 22:15 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Mijn geheim voor mijn populariteit? Een leuke Tumblr blog kennelijk.
Oh, dacht dat eind 20 wel binnen jouw zone vielquote:
KPD.quote:
Wat is je type wel. Meer tiet?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, dacht dat eind 20 wel binnen jouw zone viel
[..]
KPD.
Ik hoef hem niet meer te laten zien eigenlijk want ik ben 25 maar zelfs als ik met iemand ben moet ik me legitimeren. Mijn moeder haalde vorige keer een fles martini en kreeg die niet mee omdat ik naast haar stond en mijn ID niet bij me had. Fuckersquote:Op zondag 20 juli 2014 22:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het altijd wel jammer. Blijkbaar heb ik een ouwe kop ofzo
Minder.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef yats het volgende:
Zucht, eerst al gedoe omdat ik geen twitter had en nu moet ik dus ook een blog beginnen...Vermoeiend en veeleisend hoor.
Gierig.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Erbij? Nee ik wil hem voor mezelf.
[..]
Maar nog altijd is niet duidelijk wat je leeftijdscategorie nu is.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:13 schreef Puala het volgende:
Euhm, ik weet niet, nu schat je me wel heel oud in
Past vaak wel beter als een thuiswonende student van 24, maar ik zoek geen 30-er met kind neequote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, dacht dat eind 20 wel binnen jouw zone viel
[..]
KPD.
Herkenbaar. Mij vragen ze altijd om ID omdat ik jonger lijk door mijn beugelquote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet meer te laten zien eigenlijk want ik ben 25 maar zelfs als ik met iemand ben moet ik me legitimeren. Mijn moeder haalde vorige keer een fles martini en kreeg die niet mee omdat ik naast haar stond en mijn ID niet bij me had. FuckersEn zo jong zie ik er echt niet uit.
Meer baard toch vooral?quote:
Iets tussen de 23 en de 30quote:Op zondag 20 juli 2014 22:18 schreef yats het volgende:
[..]
Maar nog altijd is niet duidelijk wat je leeftijdscategorie nu is.
Je gedraagt je waarschijnlijk gewoon kinderachtig.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet meer te laten zien eigenlijk want ik ben 25 maar zelfs als ik met iemand ben moet ik me legitimeren. Mijn moeder haalde vorige keer een fles martini en kreeg die niet mee omdat ik naast haar stond en mijn ID niet bij me had. FuckersEn zo jong zie ik er echt niet uit.
Ik heb geen persoonlijke twitter. Ze kunnen me watquote:Op zondag 20 juli 2014 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof we al niet genoeg sociale netwerk meuk hebben.
Ligt dat niet gewoon aan lengte oid?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niks mis meequote:
Ik vind het niet erg maar soms denk ik ff snel sigaretten halen. Ja nee niet dusquote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mij vragen ze altijd om ID omdat ik jonger lijk door mijn beugel
Ah, prima categoriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, prima categorie
Was wel heel makkelijk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, volgens mij ben ik hier echt zo'n beetje de enige die dat nooit gehad heeftquote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef Sarasi het volgende:
Overigens niks mis met een ONS, maar even geen behoefte aan.
Waarschijnlijk is t idd mijn lengte, mijn 19 jarige zusje die soms naast me staat hoeft zich nooit te legitimerenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt dat niet gewoon aan lengte oid?
Wel makkelijk gooien
[..]
Niks mis mee
Ohquote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef Sarasi het volgende:
Overigens niks mis met een ONS, maar even geen behoefte aan.
Ach, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan toch? Of wacht...Andersom is beterquote:
Hoe lang kort ben je dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is t idd mijn lengte, mijn 19 jarige zusje die soms naast me staat hoeft zich nooit te legitimerenOver lengte gesproken net een vent op Tinder die heel voorzichtig probeerde te vragen of ik een dwerg was, was alleen niet echt voorzichtig
Oh dat is wel heel erg ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg maar soms denk ik ff snel sigaretten halen. Ja nee niet dus
Jij bent niet oud artquote:
Ik ben te jong voor jouquote:
Volgens mij kan dat geregeld worden als ik het hier zo lees.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij ben ik hier echt zo'n beetje de enige die dat nooit gehad heeft
Er is een verschil tussen petite en gewoon slank.quote:
Zoek maar terug anders krijg ik straks weer 20 quote alerts met:quote:Op zondag 20 juli 2014 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe lang kort ben je dan?
Mannen en tactisch
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat geregeld worden als ik het hier zo lees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Kleine vrouwenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zoek maar terug anders krijg ik straks weer 20 quote alerts met:
[ afbeelding ]
Voor jou maak ik altijd een uitzondering.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Voor jou maak ik altijd een uitzondering.![]()
Ik had vandaag een klant in de winkel: 'Ben jij echt zo klein!?'Ik heb ook in mijn bio staan dat ik klein ben, meestal is de eerste vraag 'hoe klein?' Stiekem moet ik 'm dan gewoon terug stellen natuurlijk.
Dat is wel heel klein ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zoek maar terug anders krijg ik straks weer 20 quote alerts met:
[ afbeelding ]
Zo erg is het toch niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]![]()
Ik vraag altijd wat zij klein vinden, ik krijg dan terug 1.65 ofzo.
Mocht willen dat ik 1.65 was
Is dat al klein tegenwoordigquote:Op zondag 20 juli 2014 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg laatst het pareltje als antwoord op mijn lengte: 'Oh, dan kan ik je zonder handen naar huis dragen! Iykwim!' *stilte van mijn kant* 'Ik wil met je neuken.'quote:Op zondag 20 juli 2014 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]![]()
Zolang je het niet ook compenseert met een hoog gewicht, heb je nog wel kans gok ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb een groot ego om te compenseren.
Mensen vinden dat inderdaad klein, ik vind dat groot. Ik heb weleens gehad dat ik tegen dates had gezegd dat ik klein ben maar niet precies hoe klein. Eerste wat ze zeggen als ze binnen komen of we zien elkaar is dan ook echt "Oh wow"quote:Op zondag 20 juli 2014 22:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Is dat al klein tegenwoordig![]()
* Puala is ook klein dan
Dat scheelt, een man die iets wil compenseren moet een grote dure auto kopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel botquote:Op zondag 20 juli 2014 22:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zolang je het niet ook compenseert met een hoog gewicht, heb je nog wel kans gok ik.
1.76 is kleinquote:Op zondag 20 juli 2014 22:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mensen vinden dat inderdaad klein, ik vind dat groot. Ik heb weleens gehad dat ik tegen dates had gezegd dat ik klein ben maar niet precies hoe klein. Eerste wat ze zeggen als ze binnen komen of we zien elkaar is dan ook echt "Oh wow"
Ik val echter op hele lange mannen, ziet er zo stom uit
Date van vannacht was trouwens 1.76, het had wel wat
Ik wist het niet, hij stond voor me en toen vroeg ik het. Normaal zijn mijn dates 1.85+quote:
Ah, dat scheeltquote:Op zondag 20 juli 2014 22:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
vergeleken met 1.89 is 1.76 klein jaquote:
Kwam deze uit de buurt toevallig?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik wist het niet, hij stond voor me en toen vroeg ik het. Normaal zijn mijn dates 1.85+
Moet zeggen dat het niet stoorde oid.
edit : laat maarquote:
1,70 voor een man? Klein man.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:36 schreef artelligence het volgende:
Ik ben 1.70, meest aantrekkelijke lengte volgens alle meiden- vrouwen- en modebladen.
Ik vind het zelf ook minder aantrekkelijk dan lange mannenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Onhandig, trek je een keer hakken aan toren je er bovenuit. Vind ik nooit zo relaxt.
Whut?quote:
Wat zal ik zeggen. Mannen zijn tactvol.quote:
1,80 hier. Vind dat al net te klein.quote:
Uitzonderingen altijdquote:Op zondag 20 juli 2014 22:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook minder aantrekkelijk dan lange mannenuitzonderingen daargelaten natuurlijk.
[..]
Whut?
1m80 is de bomquote:Op zondag 20 juli 2014 22:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
1,80 hier. Vind dat al net te klein.
Deze man weet.quote:
Yats weet waar ik vandaan kom, zei ie gisteren nog. Heb al een vermoeden wat daar stondquote:Op zondag 20 juli 2014 22:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Uitzonderingen altijdMaar toch over het algemeen, liever paar cm verschil. Is ook wel praktisch heb ik gemerkt
![]()
Vast waar je vandaan kwam. Wil ik wel weten, je reageert ook in mijn K&W topic, welke regio?
Hoiquote:Op zondag 20 juli 2014 22:42 schreef Sarasi het volgende:
Rond de 1,80-1,90m is perfect.Maar kleiner mag ook, als het maar niet te ver onder de 1,70m zakt. Groter is awkward.
Ja maar..quote:Op zondag 20 juli 2014 22:42 schreef Sarasi het volgende:
Rond de 1,80-1,90m is perfect.Maar kleiner mag ook, als het maar niet te ver onder de 1,70m zakt. Groter is awkward.
Ach, ik geef Indische roots en kleine ouders de schuldquote:Op zondag 20 juli 2014 22:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
1,80 hier. Vind dat al net te klein.
Ah ok, nee daar is het lastig. Toch ga ik er maar 30 km vandaan wonenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats weet waar ik vandaan kom, zei ie gisteren nog. Heb al een vermoeden wat daar stond
Ik ben Utrechter.
Mja, altijd net een stukje kleiner dan de rest haha. Maar ik houd zelf totaal niet van grote lengteverschillen als het om vrouwen gaat. Dus wat dat betreft heb ik vaak niet echt veel problemen.quote:
Niks awkwards aan mijn 197 cm schoon aan de haak.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:42 schreef Sarasi het volgende:
Ja wat een verschil eigenlijk hè? Maar ik wil echt niet uit Utrecht stadquote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah ok, nee daar is het lastig. Toch ga ik er maar 30 km vandaan wonen
Mja, hakken verbloemen vaak nog wel veel maar meer dan 15-20 cm verschil vind ik niks.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Niks awkwards aan mijn 197 cm schoon aan de haak.
Ik heb een koopje gedaanquote:Op zondag 20 juli 2014 22:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja wat een verschil eigenlijk hè? Maar ik wil echt niet uit Utrecht stad
Voor mannen toch, lieverd!quote:
Utrecht met z'n vrouwenoverschot van dames tussen de 25 en 35.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja wat een verschil eigenlijk hè? Maar ik wil echt niet uit Utrecht stad
Dan ben je dus 36cm langer dan ik. Trust me, dan wordt elke knuffel een soort awkward iets.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Niks awkwards aan mijn 197 cm schoon aan de haak.
IPH.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan ben je dus 36cm langer dan ik. Trust me, dan wordt elke knuffel een soort awkward iets.
Nee joh. Lange vrouwen!quote:Op zondag 20 juli 2014 22:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Voor mannen toch, lieverd!![]()
Vrouwen moeten onder de 1,70m zijn. En verder niet echt een minimum.
Meestal wel. Maar ach, daar raak je ook wel aan gewend. Zijn niet heel veel vrouwen die langer zijn. En zelfs vrouwen die langer zijn vallen nog op je als je leuk genoeg bentquote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja, altijd net een stukje kleiner dan de rest haha. Maar ik houd zelf totaal niet van grote lengteverschillen als het om vrouwen gaat. Dus wat dat betreft heb ik vaak niet echt veel problemen.
Een paar centimeter langer is ook prima hoorquote:
Ai, ik voel inderdaad opeens iets in m'n rug.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan ben je dus 36cm langer dan ik. Trust me, dan wordt elke knuffel een soort awkward iets.
Ik dacht dat je me wildequote:Op zondag 20 juli 2014 22:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Voor mannen toch, lieverd!![]()
Vrouwen moeten onder de 1,70m zijn. En verder niet echt een minimum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |