quote:Op zondag 20 juli 2014 22:43 schreef xzaz het volgende:
Deze man moet met pensioen niemand vind hem leuk misschien een groepje uit de jaren '50 en een paar FOK'ers.
bek houdenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:43 schreef xzaz het volgende:
Deze man moet met pensioen niemand vind hem leuk misschien een groepje uit de jaren '50 en een paar FOK'ers.
Mooie uitzending inderdaad. Ik vind dat Wilfred het prima doet hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:43 schreef tong80 het volgende:
Top-uitzending. Alleen jammer dat het te weinig een gesprek is. Daar staat tegenover dat andere presentatoren werd verweten dat ze te veel aan het woord zijn. Wilfred is iets te veel een aanbidder.
Klopt,quote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef golfer het volgende:
Freek heeft wel een punt. Al die jonge mensen die geen idee hebben wat ie allemaal gemaakt en gedaan heeft en elkaar maar napraten dat Freek alleen maar grumpy old man zou zijn.
Nooit een voorstelling van hem bezocht en wel een (voor)oordeel klaar hebben.
Zijn grappen gaan altijd over 'hen' die het wel beter weten (lees: anders denken dan hem). Het is altijd al een grumpy old man geweest of een zeiker zoals bij het WK in 98quote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef golfer het volgende:
Freek heeft wel een punt. Al die jonge mensen die geen idee hebben wat ie allemaal gemaakt en gedaan heeft en elkaar maar napraten dat Freek alleen maar grumpy old man zou zijn.
De pensioenleeftijd is bij deze voor jou verhoogd naar 80 jaar. Dus ik schat in dat jij nog wel 65 jaar moet werken, knul.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:43 schreef xzaz het volgende:
Ik moet denken aan Piet Vroon. Die werd op het laatst ook weggehoond en bespot omdat mensen niet (meer) wisten wat hij had neergezet. En de tijd veranderde: onbeschoftheid kreeg een stem.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:44 schreef golfer het volgende:
Wie ben jij nou weer om dat te zeggen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet denken aan Piet Vroon. Die werd op het laatst ook weggehoond en bespot omdat mensen niet (meer) wisten wat hij had neergezet. En de tijd veranderde: onbeschoftheid kreeg een stem.
Dat 'knul' ookquote:Op zondag 20 juli 2014 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
De pensioenleeftijd is bij deze voor jou verhoogd naar 80 jaar. Dus ik schat in dat jij nog wel 65 jaar moet werken, knul.
Ben ik niet met je eens. Het is fysieke humor, daar moet je een beetje van houden, maar Van Duin was daar ook erg goed in en dat is zeker veel meer dan het uitvergroten van gebaartjes.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:33 schreef golfer het volgende:
Danny Kaye was de André van Duin uit die tijd.
Uitvergroten van gebaartjes.
van Duin ook zo iemandquote:Op zondag 20 juli 2014 22:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Het is fysieke humor, daar moet je een beetje van houden, maar Van Duin was daar ook erg goed in en dat is zeker veel meer dan het uitvergroten van gebaartjes.
Danny Kaye was ook veel meer dan dat.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Ben ik niet met je eens. Het is fysieke humor, daar moet je een beetje van houden, maar Van Duin was daar ook erg goed in en dat is zeker veel meer dan het uitvergroten van gebaartjes.
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:52 schreef xzaz het volgende:
Mijn god niemand die hem leuk vindt alleen de babyboomers.
Dit noemt men nou kunstquote:Op zondag 20 juli 2014 22:55 schreef pullup het volgende:
Eerste fragment waar ik eigenlijk helemaal niks aan vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft betere films gemaakt dan "De Boezemvriend" maar het zijn allebei bekkentrekkers en ze zijn allebei nogal lichamelijk in hun humor.quote:
Nog steeds niet over uit of hij geniaal is of een malloot.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:51 schreef golfer het volgende:
Lars von Trier.![]()
Vorige week Nyphomaniac deel 1 en deel 2 nog bekeken van hem.
Freek was groot ooit.quote:
Ik ook niet. Wel fascinerende films van hem gezien, maar altijd wat morbide.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:57 schreef Apostrof het volgende:
Nog steeds niet over uit of hij geniaal is of een malloot.
Hij is lang niet groot.quote:
Het blijkt wel leuk te zijn als je Links bent en haat heb tegen andersdenkende.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:58 schreef Ringo het volgende:
Wat ben ik trouwens blij dat ik nog nooit een show van deze vervelende man heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |