Hij heeft het gepresenteerdquote:Op zondag 20 juli 2014 21:20 schreef hpeopjes het volgende:
Is dit een herhaling ofzo? Freek heeft toch al eerder bij Zomergasten gezeten?
Pfff wat een gezeik over voetbal trouwens. Who cares.
Ah okquote:Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef tong80 het volgende:
@ One_of_the_few. Freek was ooit stadionspeaker. Een Oostenrijks elftal tegen Ajax. Zei dat er telefoon was voor Simon Wiesenthal. 5 minuten later kreeg de doelman, Wohlfart een staaf in z'n rug. Ajax werd daarna voor een jaar geschorst voor europees voetbal.
Aha, dat verklaart goed waarom ik het gevoel heb die man daar al meerdere keren te hebben zien zitten.quote:
Ja, je kijkt naar een herhaling uit 1996.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:20 schreef hpeopjes het volgende:
Is dit een herhaling ofzo? Freek heeft toch al eerder bij Zomergasten gezeten?
Freek is geen onbekende op de tv nee. Je zou zelfs wel eens een grap van hem hebben kunnen horen op tv.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:21 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart goed waarom ik het gevoel heb die man daar al meerdere keren te hebben zien zitten.
Bij Zomergasten dus, bedoelde ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Freek is geen onbekende op de tv nee. Je zou zelfs wel eens een grap van hem hebben kunnen horen op tv.
1996.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:21 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart goed waarom ik het gevoel heb die man daar al meerdere keren te hebben zien zitten.
Welterusten.quote:
Ja was mooie docu.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:27 schreef golfer het volgende:
Prachtig dat fragment met die instrumenten gemaakt van afval.
Heb ooit met veel ontroering naar deze docu gekeken.
Sommige zou ik wel weer willen zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit fragment heb ik al eens gezien.
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:28 schreef Apostrof het volgende:
Klonk beter dan mijn geprivilegieerde gymnasium schoolorkestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |