SPOILER: Wikipedia van FoklandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee is om Fok! users te laten inschrijven in een nieuwe competitie. Als deel van de inschrijving zal je een complete club moeten maken en spelers moeten "kopen".
Wees gerust, de inschrijving is zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar je moet wel de regels en aanwijzigingen goed doorlezen.
Iedere deelnemer mag 1 club aanmaken op het Fok! eiland. Daarnaast krijgt hij de beschikking over een transferbudget van £ 100.000.000. De waardes van spelers worden bepaald door de reallife website www.transfermarkt.co.uk.
Naast spelers zal je ook een manager aan moeten stellen, ticket prijzen stellen e.a.
Steden zijn gesticht op het eiland. Er zijn meerdere kranten, TV stations en radiozenders verhuist naar het eiland om verslag te doen van het voetbal.
Gestichte steden op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Media op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangemaakte competities:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Het spel wordt gehost door één host per keer. De host kan de game overdragen aan een andere host naar gelang afspraak.
• De begindatum van het spel is Juli 2013. De einddatum is niet ingesteld.
• Het “Fok” land wordt aangemaakt in de FM editor. Ook steden, clubs, stadia en meer worden compleet aangemaakt.
• Elke deelnemer moet het inschrijvingsdocument downloaden, invullen en opsturen naar: fokalsclub@gmail.com
• Instructies voor in te vullen variabelen zullen gegeven worden als kommentaar in hetzelfde document.
• Er zijn 2 competities in Fokland, zijnde de 1e en 2e divisie. Er zijn 2 cups, zijnde de nationale beker (knockout rondes) en de Super Cup, waar de kampioen en bekerwinnaar voor eeuwige glorie vechten.
• Elke divisie bestaat uit 20 clubs. De nationale beker uit 32 clubs, waaronder alle 20 uit de 1e divisie en de top 12 uit de 2e divisie.
• Promotie is er voor de kampioen van de 2e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 2 t/m 5 wint.
• Degradatie is er voor de hekkensluiter van de 1e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 16 t/m 19 verliest.
• Geldprijzen zijn er voor de top 5 van de 1e divisie en de top 3 van de 2e divisie, echter zijn de laatstgenoemde veel lager.
• Deelnemers worden toegevoegd aan de 1e divisie. In geval van 20+ deelnemers, zullen deelnemers 21 en verder toegevoegd worden aan de 2e divisie.
• Elke club krijgt automatisch een reserve team en jeugdteam, die zullen ingevuld worden met fictieve spelers door FM.
• Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
• De eerste transferwindow is bevroren. (begin tot 2 september 2013) Dit om te voorkomen dat je spelers direct weggekocht worden. Daarna zijn er pas transfers mogelijk.
• Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City's van de wereld.
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen.
• Er mogen over alle deelnemers genomen maximaal 10 spelers van 1 club gekocht worden. Indien de 10 overschreden wordt, zal de organisatie deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen de deelnemers eenmalig extra bieden (in %) voor deze speler(s). Dit bod is bindend. De 10 hoogste % boden winnen. De overige zullen een nieuwe speler moeten zoeken.
• Nadat een deelnemer een dergelijke veiling verloren heeft en een nieuwe speler moet zoeken, gaat de regel van kracht dat er alleen een nieuwe speler gekocht mag worden, die nog niet gekocht is door andere deelnemers. Dit om een eindeloos veiling proces te voorkomen.
Competitie regels
Fok! 1e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! 2e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Super CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Je hoeft niet in het bezit te zijn van het spel Football Manager om mee te doen.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Wat is er nieuw in dit topic ten opzichte van het "Fok! als speler" topic?
In dit topic wordt een complete club, waar je spelers aan het begin aan toe moet voegen. In het "Fok! als speler" topic ben je één speler die zich gedurende 20 jaar ontwikkeld.
4. Moet ik hier veel tijd in steken?
Alleen bij de inschrijving moet je er even tijd in steken om alles in te vullen. Daarna kan je achterover leunen en de updates van de host lezen om te zien hoe het met je club gaat.
5. Kan mijn club promoveren of degraderen?
Ja. Er zijn 2 divisies in Fokland. Er is direct degradatie en promotie voor respectievelijk de nummer 20 van de 1e Divisie en nummer 1 van de 2e Divisie. Daarnaast degradeert er 1 club via degradatie play-offs voor plek 16 t/m 19 in de 1e Divisie en promoveert er 1 club via promotie play-offs voor plek 2 t/m 5 in de 2e Divisie.
6. Ik wil ook hosten. Kan dat?
Ja, je moet echter wel de officiële versie van FM14 bezitten. Daarnaast is een bepaalde inzet en passie voor het concept een grote plus. De host maakt het spel tot een succes!
7. Ik wil zelf een logo en shirts maken. Hoe doe ik dit?
Je club logo kan een willekeurige afbeelding van minstens 200x200 grootte zijn. Voeg de afbeelding toe aan je email met je inschrijving.
Shirts kan je designen met deze handige tool: link (Met dank aan Nick-GizMo)
Inschrijvingen zijn gesloten!!
Deelnemers 1e Divisie:
superniger (Sporting Nigerhaven)
Drizzt_DoUrden (FC Odin)
Hermanna (FC Broski)
Sejt (Settlers United)
Bow (Kopa FC)
IkeDubaku99 (Dubakunoord)
Swaytje (FC Sway)
Hobbel_Rob (RKVV Volharding)
Jorwol (FC De Koekenbakkers)
Roceco (Henk's Angels)
Aguero (Anglerfish FC)
SiebeJ (Orde van de Tempeliers)
Fylax (FC Fylax)
Ciscus (SC Ciscus)
ambiance (FC Schweinhund)
Super-B (Creme de la Creme)
DeHovenier (FC Red Forest)
44rdbei (FC Rode Sokken)
HamburgerHenk (Hamburger FC)
YouriNL (Umbria FC)
Deelnemers 2e Divisie:
TornadoDK (FC Wervelwind)
mvdk_ (FC Bruno Martins Indi)
Nick-GizMo (Schnitzeljungs)
PierreTT (RTL Sterrenteam)
stalybridge (Stalybrug Celtic)
Happel (Phoenix United)
RushCohle (FC Golazo)
Lhyanna (FC Extreme)
Een (Excel) overzicht van alle gekozen spelers is hier te downloaden: download link
Nieuw logo pack: download link
Direct in je Football Manager 2014/data map uitpakken, zodat het er zo uit ziet:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Misschien een idee om PiereTT met RTL Sterrenteam naar de 1e Divisie te plaatsen in de OP en alle andere degradanten/gepromoveerden?:)![]()
Super-B, is Vladimir Putin nog steeds manager bij FC BMI of is hij inmiddels al ontslagen? Als hij ontslagen is, kan je dan even zeggen waar hij manager is nu?:)![]()
Wel vervelend dat grote talenten (bij mij bijv Crisetig en Flanagan) voor een habbekrats worden verkocht.
Is al eerder gevraagd, maar is de ranglijst van de reserves en jonkies nog te posten?![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:50 schreef Ciscus het volgende:
Is al eerder gevraagd, maar is de ranglijst van de reserves en jonkies nog te posten?![]()
Toekomstige nummer 1 en 2 delen de puntenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:48 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Standen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:50 schreef mvdk_ het volgende:
Super-B, is Vladimir Putin nog steeds manager bij FC BMI of is hij inmiddels al ontslagen? Als hij ontslagen is, kan je dan even zeggen waar hij manager is nu?![]()
![]()
Ik heb het al 2 keer gevraagd aan Super-B en nog een keer via DM maar ik denk dat hij het over het hoofd ziet ofzoquote:
:)![]()
quote:quote:Van Fokland?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:51 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik heb het al 2 keer gevraagd aan Super-B en nog een keer via DM maar ik denk dat hij het over het hoofd ziet ofzo![]()
Gewoon de U19 en Tweede Elftal van de 1e en 2e Divisie van FOKland, ja. Hermanna had ze hier ook een keer gepost en FC BMI was kampioen geworden met het Tweede Elftal 2e Divisie.quote::)![]()
SuperB, je hebt nog het oude logopack. RTL en Schnitzeljungs hebben inmiddels een nieuw logo (zie OP)![]()
Had je toevallig grootverdieners er tussen zitten?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:55 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aan als we degraderen.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:53 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Gewoon de U19 en Tweede Elftal van de 1e en 2e Divisie van FOKland, ja. Hermanna had ze hier ook een keer gepost en FC BMI was kampioen geworden met het Tweede Elftal 2e Divisie.![]()
![]()
Tsja, draai nu twee seizoenen bovenin mee en er wordt nu elke keer tijdens de wintertransfer een topspeler verkocht. Niet echt handig, zo word je geen kampioenquote:![]()
Alle talenten worden verkocht voor geen ruk, maar de media voorspelt een 16e plaats: er kan weinig misgaan!![]()
![]()
Nice, spits van de koploper wegquote:Op zondag 20 juli 2014 20:59 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
En tóch staan ze 15e in de 1e divisiequote:Op zondag 20 juli 2014 21:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dubakunoord wordt nooit in verband gebracht met overnames en ze vernieuwen nooit iets.!
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:02 schreef Super-B het volgende:
Één van de spelers die ik juist niet weg wou hebben, gaat gewoon naar mijn rivaal...
[ afbeelding ]
²quote:Op zondag 20 juli 2014 21:02 schreef Super-B het volgende:
Één van de spelers die ik juist niet weg wou hebben, gaat gewoon naar mijn rivaal...
[ afbeelding ]![]()
Maak je geen zorgen. Heb hieraan gedacht tijdens het samenstellen van mijn selectie.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast heeft mijn staf ook goede keuzes voor aankopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had een gelimiteerde afkoopsom, maar wel balen inderdaad. Goede speler!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:02 schreef Super-B het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik ben een Football Manager 2014 aan het downloaden van ThePirateBay. Ik weet niet of ik kan hosten (of als het uberhaupt mag met een FM14 van TPB) maar dan heb ik hem in ieder geval
Die deed het niet bij mij, je kan ook gewoon voor 8 euro het spel kopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:05 schreef mvdk_ het volgende:
Ik ben een Football Manager 2014 aan het downloaden van ThePirateBay. Ik weet niet of ik kan hosten (of als het uberhaupt mag met een FM14 van TPB) maar dan heb ik hem in ieder geval![]()
Gast koop het gewoon! Of kun je 10 euro niet missen? Aan illegale praktijken werken we in ieder geval niet meequote:Op zondag 20 juli 2014 21:05 schreef mvdk_ het volgende:
Ik ben een Football Manager 2014 aan het downloaden van ThePirateBay. Ik weet niet of ik kan hosten (of als het uberhaupt mag met een FM14 van TPB) maar dan heb ik hem in ieder geval![]()
Deze was ik trouwens vergeten te zetten in mijn post. Net als Otavio een speler die er sinds het begin al bij zit:quote:Op zondag 20 juli 2014 21:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Had een gelimiteerde afkoopsom, maar wel balen inderdaad. Goede speler!![]()
![]()
Hij is nu toch al op 82% Dus het is het proberen waardquote:Op zondag 20 juli 2014 21:06 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Die deed het niet bij mij, je kan ook gewoon voor 8 euro het spel kopen.
Dit dus, als je goed zoekt naar een betaalde gameskey die je op steam kan activeren. Ik had die van mij voor een tientje gekocht.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:06 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Die deed het niet bij mij, je kan ook gewoon voor 8 euro het spel kopen.![]()
Otavio viel mij altijd verschrikkelijk tegen in FM. Werner is wel een baas inderdaad.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:07 schreef Super-B het volgende:
[..]
Deze was ik trouwens vergeten te zetten in mijn post. Net als Otavio een speler die er sinds het begin al bij zit:
[ afbeelding ]![]()
Interessante stats:
Divisie 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Divisie 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel gezien maar inschrijvingen zijn dicht.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:28 schreef SiebeJ het volgende:
Voor de liefhebber:
GAM / [FM 14 - Het FOK! als speler topic] #25 't is stil in dit topic
Als er een nieuwe ronde komt, doe ik graag mee.![]()
Was meer dat er daar weer gesimuleerd wordtquote:Op zondag 20 juli 2014 21:11 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
wel gezien maar inschrijvingen zijn dicht.
Als er een nieuwe ronde komt, doe ik graag mee.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:11 schreef Super-B het volgende:
Interessante stats:
Divisie 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Divisie 2:dit verbaast mij niet, wist het al een tijdje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet naar salarissen gekeken toen ik de spelers kocht.![]()
Interessante stats:
Divisie 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Divisie 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lag die stil?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:12 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Was meer dat er daar weer gesimuleerd wordt
niet zo populair meer?![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:13 schreef Super-B het volgende:
Interessante stats:
Divisie 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Divisie 2:ik heb wel trouwe fans dan, we strijden momenteel nog tegen degradatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:11 schreef Super-B het volgende:
Interessante stats:
Divisie 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Divisie 2:Door de degradatie heeft Dubakunoord veel grootverdieners de deur uitgedaan. Volgens mij ¤11 miljoen minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet de volgende ronde denken aan ten minste twee dingen: goedkope kut selecties doen het beter en neem gewoon een stadion van 50000 man.![]()
Fout topic!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:17 schreef SiebeJ het volgende:
Jamaica overweegt om zich aan te sluiten bij een andere bond
[ afbeelding ]![]()
![]()
Verkeerde topicquote:Op zondag 20 juli 2014 21:17 schreef SiebeJ het volgende:
Jamaica overweegt om zich aan te sluiten bij een andere bond
[ afbeelding ]
Waarom zouden we host wisselen? Super-B doet het toch goed?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja laten we even host wisselen, volgens mij ben jij al heel lang bezig Super-B:)![]()
Dit dus. Verder meer op het salaris letten en iets minder oudere spelers aantrekken van grote ploegen in grote competities (die verdienen ook meer).quote:Op zondag 20 juli 2014 21:17 schreef YouriNL het volgende:
Moet de volgende ronde denken aan ten minste twee dingen: goedkope kut selecties doen het beter en neem gewoon een stadion van 50000 man.![]()
Het is niet om te wisselen maar ik wil zelf even wat dingen bekijken.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja laten we even host wisselen, volgens mij ben jij al heel lang bezig Super-B![]()
![]()
Odin kan gewoon kampioen worden
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik wil ook wel wat bekijken. Vooral die jeugdelftallen interesseren mij.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Het is niet om te wisselen maar ik wil zelf even wat dingen bekijken die werden gevraagd maar niet worden gepost.![]()
Same.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel wat bekijken. Vooral die jeugdelftallen interesseren mij.:)![]()
Ik host wel nog eventjes verder, maar ik upload de savegame nu wel even voor de liefhebbers.
Willen jullie eind januari ook de transfers weergegeven zien of alleen op elke 31 augustus?![]()
Ook die van eind januari, zodat de wijzigingen gezien kunnen worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:22 schreef Super-B het volgende:
Ik host wel nog eventjes verder, maar ik upload de savegame nu wel even voor de liefhebbers.
Willen jullie eind januari ook de transfers weergegeven zien of alleen op elke 31 augustus?![]()
Liever zoals Sejt het deed, per team na de transferperiodequote:Op zondag 20 juli 2014 21:22 schreef Super-B het volgende:
Dacht dat Hermanna het ook wel leuk vond om te hostenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Waarom zouden we host wisselen? Super-B doet het toch goed?![]()
![]()
Iemand die dat dan even wilt doen als ik de save van 30 januari upload? Ik heb daar echt geen zin in.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ook die van eind januari, zodat de wijzigingen gezien kunnen worden.![]()
![]()
Ik host nog wel tot ongeveer 22:15 - 22.30 en dan kan Hermanna het wel overnemen, goed?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dacht dat Hermanna het ook wel leuk vond om te hosten![]()
Lees je de posts wel hier?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef Hermanna het volgende:
Het is niet om te wisselen maar ik wil zelf even wat dingen bekijken.![]()
Ik post toch de savegame van 31 januari nu. Dan kun je het toch bekijken, net als de rest die geïnteresseerd is in de details?quote:![]()
En SC Ciscus bij de jonkies.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:53 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Gewoon de U19 en Tweede Elftal van de 1e en 2e Divisie van FOKland, ja. Hermanna had ze hier ook een keer gepost en FC BMI was kampioen geworden met het Tweede Elftal 2e Divisie.![]()
Maar dat hoort wel bij het hosten..quote:Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef Super-B het volgende:
[..]
Iemand die dat dan even wilt doen als ik de save van 30 januari upload? Ik heb daar echt geen zin in.![]()
Waar is het 10 euro dan, die heb ik niet gevonden.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gast koop het gewoon! Of kun je 10 euro niet missen? Aan illegale praktijken werken we in ieder geval niet mee
Ik wilde m graag in een hoesje...maar misschien ben ik wat ouderwets haha![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:32 schreef Super-B het volgende:
Iemand die het hosten wilt overnemen? Ik vind het wel genoeg zo.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:24 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ik host nog wel tot ongeveer 22:15 - 22.30 en dan kan Hermanna het wel overnemen, goed?
Ik begrijp dat echt niet. Eeuwige gesleur met hoesjes.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:31 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Waar is het 10 euro dan, die heb ik niet gevonden.
Dank voor het hostenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:32 schreef Super-B het volgende:
Genoeg gehost. Ik ben de save-game nu aan het uploaden.![]()
Keystores. En snap niet zo goed dat je een hoesje wil, je koopt als het ware een hoesje met een key erin. Zonder Steam heb je er niet eens iets aanquote:Op zondag 20 juli 2014 21:31 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Waar is het 10 euro dan, die heb ik niet gevonden.
Bedoel je dat je graag de ranglijst van de jeugdelftallen zou willen zien, van het vorige seizoen?? Wow, dat lijkt mij ook te gek!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel wat bekijken. Vooral die jeugdelftallen interesseren mij.
(Plan b)![]()
Ik snap wel dat je niet bij zo'n site wil bestellen. Je weet niet of je echt de enige bent waar de key heen gaat. Althans, dat heb ikquote:Op zondag 20 juli 2014 21:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Keystores. En snap niet zo goed dat je een hoesje wil, je koopt als het ware een hoesje met een key erin. Zonder Steam heb je er niet eens iets aan![]()
![]()
Ja, inderdaad, maar ik wil kijken of de clubs leuke jeugdspelers kunnen voortbrengen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:35 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Bedoel je dat je graag de ranglijst van de jeugdelftallen zou willen zien, van het vorige seizoen?? Wow, dat lijkt mij ook te gek!
(Plan b)![]()
Ik heb zo'n mooi rijtje, vanaf CM2...quote:Op zondag 20 juli 2014 21:32 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik begrijp dat echt niet. Eeuwige gesleur met hoesjes.![]()
En daarna SC Ciscus een paar keer.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:45 schreef SiebeJ het volgende:
Volgens de statistieken wordt Settle toch echt kampioen dit jaar
[ afbeelding ]
Mag ik screens van Maximilian Arnold en Vietto?![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
En daarna SC Ciscus een paar keer.
Mag ik screens van Maximilian Arnold en Vietto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Snap dat wel, maar ik doe het persoonlijk al jaren zonder problemenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:35 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je niet bij zo'n site wil bestellen. Je weet niet of je echt de enige bent waar de key heen gaat. Althans, dat heb ik![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:50 schreef SiebeJ het volgende:
[..]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Doe dat, dan mag je meteen L. Vietto postenSPOILER: ViettoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnoldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Puush is bij mij ook traag.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef SiebeJ het volgende:
Is Puush ook zo traag als stront bij jullie?![]()
10 hele euro's kost ie maar hequote:Op zondag 20 juli 2014 21:05 schreef mvdk_ het volgende:
Ik ben een Football Manager 2014 aan het downloaden van ThePirateBay. Ik weet niet of ik kan hosten (of als het uberhaupt mag met een FM14 van TPB) maar dan heb ik hem in ieder gevalDie praktijken zal je altijd wel houden, maar gewoon bij de betere keysites kopen en je hebt echt nergens last vanquote:Op zondag 20 juli 2014 21:35 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je niet bij zo'n site wil bestellen. Je weet niet of je echt de enige bent waar de key heen gaat. Althans, dat heb ikTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Tweede jaar op rijquote:Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef Hermanna het volgende:
BMI heeft trouwens wel het beste 2de team.
[ afbeelding ]
GNu begrijp ik het, Badjeck, de Groot, Mocinic, Farias, Stöger hebben daar gespeeldquote:Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef Hermanna het volgende:
BMI heeft trouwens wel het beste 2de team.
[ afbeelding ]
Wow, mijn reserve keeper, mijn beste aanvaller, beste verdediger en beste middenvelder zijn allemaal weg en Marco Van Basten is mijn manager draarom sta ik dus 18de.![]()
![]()
PANNENKOEKquote:Op zondag 20 juli 2014 22:14 schreef Hermanna het volgende:
Wow, mijn reserve keeper, mijn beste aanvaller, beste verdediger en beste middenvelder zijn allemaal weg en Marco Van Basten is mijn manager draarom sta ik dus 18de.![]()
Godver, RTL begon aardig goed dit seizoen, maar zakt compleet terug. Joling heeft een depressie denk ik, zit meer koffie te lurken dan te managen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:18 schreef PierreTT het volgende:
Godver, RTL begon aardig goed dit seizoen, maar zakt compleet terug. Joling heeft een depressie denk ik, zit meer koffie te lurken dan te managen
Arme stakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Transferperiode is voorbij
Divisie 1 op 5 februari:
Creme de la CremeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De KoekenbakkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Orde van de TempeliersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fc OdinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StalybrugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk's AngelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SettleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SC CiscusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SchweinhundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopa FCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fc SwaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hamburger FCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL SterrenteamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red ForestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fc Rode SokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DubakunoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SchnitzeljungsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fc BroskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FylaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UmbriaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar is Rossi volledig debet aanquote:En als Joling hem nou verkoopt om de kas te spekken in plaats van al mijn andere spelers
Ik hou niks meer over op deze manier, al mijn beste spelers vertrekken
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Aha, ik ben dus Rafinha en Mats kwijt aan andere fokkers, gvd gvd gvdTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:23 schreef SiebeJ het volgende:
Transferperiode is voorbij
SettleSettle United heeft met de nieuwe eigenaar flink inkopen gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al heb ik bij sommige spelers geen idee hoe goed ze zijn.I love my mispoken words.![]()
Divisie 2 op 5 februari:
WervelwindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VolhardingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fc BMISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phoenix UnitedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AnglerfishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NigerhavenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fc GolazoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fc EXTREMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SiebeJ, mag ik een screenshot van P. Cissé, spits van Settle United?
Thanks!I love my mispoken words.![]()
G2A is volgens mij wel betrouwbaar, kost je $14.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
10 hele euro's kost ie maar he
[..]
Die praktijken zal je altijd wel houden, maar gewoon bij de betere keysites kopen en je hebt echt nergens last van![]()
Ik heb het liefst met.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:33 schreef SiebeJ het volgende:
DIV #2 - Speelronde 26
[ afbeelding ]
DIV #1 - Speelronde 25
[ afbeelding ]
Zien jullie trouwens liever wel waar je op de ranglijst staat of liever zo als het nu is zonder dat je dat weet?![]()
g2a is niks mee idd, je moet gewoon kijken dat je hem niet als steam gift koopt, dat vinden ze schijnbaar niet heel erg chill bij steamquote:Op zondag 20 juli 2014 22:33 schreef YouriNL het volgende:
[..]
G2A is volgens mij wel betrouwbaar, kost je $14.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:30 schreef Sejt het volgende:
SiebeJ, mag ik een screenshot van P. Cissé, spits van Settle United?
Thanks!SPOILER: Papiss CisséOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:33 schreef superniger het volgende:
Weer een compleet leegloop bij Nigerhaven.
Citius, Altius, Fortius.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:34 schreef SiebeJ het volgende:
[..]Hmm matig en zeker niet dat salaris waard. Dan liever met Sanogo verder.SPOILER: Papiss CisséOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Tijd voor Europees voetbal. Go Pioniers!quote:Op zondag 20 juli 2014 22:36 schreef SiebeJ het volgende:
Divisie 1 - Ronde 26:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I love my mispoken words.![]()
Nieuwe coach voor GolazoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met, ik vond het op het eind van de competitie wel leuk (extra spannend)quote:Op zondag 20 juli 2014 22:33 schreef SiebeJ het volgende:
DIV #2 - Speelronde 26
[ afbeelding ]
DIV #1 - Speelronde 25
[ afbeelding ]
Zien jullie trouwens liever wel waar je op de ranglijst staat of liever zo als het nu is zonder dat je dat weet?![]()
Zit er nu weer bijquote:Op zondag 20 juli 2014 22:39 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Met, ik vond het op het eind van de competitie wel leuk (extra spannend)![]()
![]()
BMI had die al in eerste instantie van mij gestolenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:32 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke speler van BMI gekregen trouwens.
[ afbeelding ]
No bitch to me![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:45 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Ik voel dat dit een topseizoen wordt voor FC Creme de la CremeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Idd, doen het toppie.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:46 schreef Super-B het volgende:
[..]
Ik voel dat dit een topseizoen wordt voor FC Creme de la Creme![]()
Bam, Creme in hun Nivea arena gepaktquote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef SiebeJ het volgende:
Divisie 2 - Ronde 28:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Divisie 1 - Ronde 28
[ afbeelding ]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:52 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]Wilfred Coach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:52 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]Hola, der is nog hoop op een stunt, go Tempeliers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie gaat er door in de Europa League?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rubin bazenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:58 schreef SiebeJ het volgende:
Loting Tweede Ronde (ook nog met Rubin)
[ afbeelding ]![]()
![]()
Shit.. Man UTD geloot..quote:Op zondag 20 juli 2014 22:58 schreef SiebeJ het volgende:
Loting Tweede Ronde (ook nog met Rubin)
[ afbeelding ]![]()
![]()
Creme de la Creme bazenquote:
Nee serieus, vind het gewoon grappig dat Rubin het beter doet dan veel fokclubs![]()
![]()
Mwa je doet het nog beter dan de schnitzeljungsquote:Op zondag 20 juli 2014 23:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Moeilijk seizoen voor Dubakunoord, maar gezien de prognoses was dat wel te verwachten.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Eind februari
Divisie 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Divisie 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
loseraward gaat naar mij toe deze keer
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed begin voor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar vijf minuten later gaat een deel van de fans op de banken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
T. Vluiter staat toch echt niet op de wedstrijdquote:Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef SiebeJ het volgende:
De wedstrijd bloedt een beetje dood, wel veel gele kaarten voor één team
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kofi Drinken ziet te veel.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef SiebeJ het volgende:
De wedstrijd bloedt een beetje dood, wel veel gele kaarten voor één team
[ afbeelding ]![]()
We zitten in minuut 71, welk team komt er op voorsprong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vijf minuten later, is dit de genadeklap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog 1 minuut officiële speeltijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaan we voor de pingels of wordt er nog gescoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volledig overzichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:22 schreef SiebeJ het volgende:
Volledig overzichtSpannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wedstrijd 30: Waar 120 minuten voetbal niet meer in de benen zit bij Creme en Tempeliers
Divisie 1
Divisie 2:![]()
![]()
We zijn live op een Zolderkamer, wie wordt de tegenstanders van Tempeliers in de finale van de beker?![]()
![]()
Het is nog een beetje kat uit de boom kijken, maar welke ploeg laat zich als eerst gelden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het andere team kan natuurlijk niet achter blijven en laat zich ook zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eindelijk, er komt een team op voorsprong. Het is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Europa League, kan Creme winnen van het grote United?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:37 schreef SiebeJ het volgende:
Europa League, kan Creme winnen van het grote United?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behoud Joling, behoud in divisie 1 is het enige wat nu telt!quote:Op zondag 20 juli 2014 23:28 schreef SiebeJ het volgende:
RTL heeft de goede vorm nog steeds niet te pakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Hoerige Nel moet terug komenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:38 schreef SiebeJ het volgende:
Dat is toch ruim twee maanden geleden..
[ afbeelding ]
Ronde 31 - Wervelwind zo goed als zeker kampioen!
Divisie 2:
Het blijft spannend met nog zeven wedstrijden te spelen:![]()
![]()
Zo te zien houdt hij wel van hamburgersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha, hij is al ontslagenquote:
0-0 thuis, wat doen ze in het Bernabeau?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is de thuisoverwinning een goede basis voor een volgende ronde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie wordt de nieuwe manager van Schnitzeljungs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rubin staat 10e in de 2e divisiequote:Op zondag 20 juli 2014 23:49 schreef SiebeJ het volgende:
Rubin Kazan uiteraard wel door, op uitdoelpunten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:51 schreef SiebeJ het volgende:
Wie wordt de nieuwe manager van Schnitzeljungs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uhm wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:51 schreef SiebeJ het volgende:
Wie wordt de nieuwe manager van Schnitzeljungs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Degraderen doe ik toch al, dus daar kan ik je niet de schuld van gevenquote:
Wat een eikels bij KFC. Verkopen de beste spelers voor een prikkie en halen er waardeloze spelers voor terug
Wat is de financiële situatie van KFC?![]()
Dit kan toch niet, er valt niet serieus door de nieuwsberichten te bladerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:56 schreef SiebeJ het volgende:
Dit kan toch niet, er valt niet serieus door de nieuwsberichten te bladerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan toch niet, er valt niet serieus door de nieuwsberichten te bladerenIk ben host af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de game deletenquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:55 schreef Bow het volgende:
Wat een eikels bij KFC. Verkopen de beste spelers voor een prikkie en halen er waardeloze spelers voor terug
Wat is de financiële situatie van KFC?![]()
![]()
Jij bent hier gewoon zelf schuldig aan, SiebeJ. Slikken dus en doorgaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Bombarda weg (geen idee waarom) en met Cocu aan het roer gaan we nu doorgroeien.
Mag ik een screen van de tactiek van mijn klupsie? Ik ben benieuwd of er nu een andere tactiek gebruikt wordt.![]()
Zal wel weer goedkomen in de play offs!quote:Op zondag 20 juli 2014 23:54 schreef YouriNL het volgende:
Damn, Umbria FC lijkt wel vóór degradatie te strijden.![]()
Hermanna is populair als managerquote:Op maandag 21 juli 2014 00:00 schreef SiebeJ het volgende:
Havenbaron ziet potentie in Pakjesboot 13
[ afbeelding ]![]()
Dit kan toch niet, er valt niet serieus door de nieuwsberichten te bladerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens seizoen gaan we knallen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:00 schreef SiebeJ het volgende:
Havenbaron ziet potentie in Pakjesboot 13
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:01 schreef Ciscus het volgende:
Bombarda weg (geen idee waarom) en met Cocu aan het roer gaan we nu doorgroeien.
Mag ik een screen van de tactiek van mijn klupsie? Ik ben benieuwd of er nu een andere tactiek gebruikt wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kans op herhaling van de originele save (degradatie na play offs) is groot en de kans op plaats 20 is ook niet uit te wissen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:02 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zal wel weer goedkomen in de play offs!![]()
![]()
Overzichten eind maart
Divisie 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Divisie 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:04 schreef SiebeJ het volgende:
[..]De tactiek is veel leuker dan de 4-4-2 diamond hiervoor. Sommige jonkies beginnen nu ook goed door te groeien. (Al zijn er ook een boel verkocht)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go Cocu! Maak Ciscuslaag gek!![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om de scheidsrechters.![]()
Hey, niet fucken met onze scheids hè, ze werken hun fluitjes aan flarden!quote:Op maandag 21 juli 2014 00:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om de scheidsrechters.![]()
Die Kofi drinkt alleen maar koffie.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:12 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hey, niet fucken met onze scheids hè, ze werken hun fluitjes aan flarden!![]()
![]()
Jut en Jul.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:12 schreef SiebeJ het volgende:
Een kwart miljoen per week? Die kop(pen)
[ afbeelding ]
Sjors en Sjimmiequote:Op maandag 21 juli 2014 00:12 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Volgde zowat twee tot drie pagina's het topic niet meer. FC Creme de la Creme deed het wel goed tegen Man utd. 1-0 thuis winnen, maar helaas wel in Manchester 2-0 onderuit. Dit is het tweede Europese avontuur voor FC Creme de la Creme. Er is wel een goede basis gelegd voor een goede toekomst in Europa.
In de competitie houdt FC Creme de la Creme het ook enorm spannend voor mij.![]()
![]()
voor mij ook belangrijke puntenquote:Op maandag 21 juli 2014 00:14 schreef SiebeJ het volgende:
Wedstrijd 33
Divisie 2: BMI laat het een beetje lopen zo
Divisie 1: Belangrijke punten voor Umbria
[ afbeelding ]
Verdacht.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:16 schreef SiebeJ het volgende:
Nr 1, 2, 3.. Tempeliers doen goede zaken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]I love my mispoken words.![]()
Kak, als Vagner gaat hou ik helemaal weinig meer over. Aan de andere kant, scheelt wel 12M per jaar aan salariskostenquote:Op maandag 21 juli 2014 00:12 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
FC Creme de la Creme wordt kampioen, anders de Orde van de Tempeliers. De Koekenbakkers zijn, naar mijn mening, nog niet rijp voor een kampioenschap.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:19 schreef SiebeJ het volgende:
Nog vier teams in de race voor het kampioenschap..?
[ afbeelding ]
Wie gaat er Europees?
[ afbeelding ]
Wie gaan er meedoen met de degradaties?
[ afbeelding ]
FC Odin of Settle Utd gaat voor het eerst (correct me if i am wrong) Europees.
De nummers 16 t/m 19 blijven in de play-off zone en Fylax gaat degraderen.![]()
Schnitzeljungs degradeert, RTL en Hamburger blijven in D1quote:Op maandag 21 juli 2014 00:21 schreef Super-B het volgende:
[..]
FC Creme de la Creme wordt kampioen, anders de Orde van de Tempeliers. De Koekenbakkers zijn, naar mijn mening, nog niet rijp voor een kampioenschap.
De nummers 16 t/m 19 blijven in de play-off zone en Fylax gaat degraderen.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Als FC Creme de la Creme het dit seizoen niet pakt, zie ik het volgende seizoen somber tegemoet. Dit is bij vlagen het beste seizoen voor FC Creme de la Creme in de competitie.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:19 schreef SiebeJ het volgende:
Nog vier teams in de race voor het kampioenschap..?
[ afbeelding ]
Wie gaat er Europees?
[ afbeelding ]
Wie gaan er meedoen met de degradaties?
[ afbeelding ]![]()
Die stopt op z'n 38ste denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:23 schreef SiebeJ het volgende:
Wat een held, hij blijft maar rennen![]()
[ afbeelding ]![]()
Krijg nu wel een flinke waslijst aan spelers die hun contract niet willen verlengen.. We zien wel hoe dat afloopt aan het einde van het seizoen![]()
samen uit, samen thuis hequote:Op maandag 21 juli 2014 00:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schnitzeljungs degradeert, RTL en Hamburger blijven in D1![]()
Dollar Dirk.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:23 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Die manager kan als ie zich ombouwt tot vrouw reclame maken voor Tena Lady.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:23 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Zal wel niet, heb volgens mij nog maar weinig boeiende spelers overquote:Op maandag 21 juli 2014 00:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hard je best doen om terug te promoveren dan
Ik vind het prima, dan blijf ik er net in.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:21 schreef Super-B het volgende:
[..]
FC Creme de la Creme wordt kampioen, anders de Orde van de Tempeliers. De Koekenbakkers zijn, naar mijn mening, nog niet rijp voor een kampioenschap.
De nummers 16 t/m 19 blijven in de play-off zone en Fylax gaat degraderen.
Ik gun jou het kampioenschap ook wel..![]()
De Koekenbakkers wint en ik verlies... Het gat wordt nu wel groter dan die ene punt. Het maakt het wel goed dat Tempeliers verliest. Ik sta gelukkig nog 2e.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:27 schreef SiebeJ het volgende:
Wedstrijd 34
Divisie 1: Kampioenstress toch te zien bij een paar ploegen
[ afbeelding ]
Divisie 2:
[ afbeelding ]![]()
Dat welquote:Op maandag 21 juli 2014 00:30 schreef Super-B het volgende:
[..]
Je hebt nog een herkansing. Beter dan direct degraderen toch?![]()
Alleen de beste aanvallers van Broski waren verkocht dus het gaat lastig worden. Hopelijk worden er een paar goede aankopen gedaan.
![]()
![]()
Eerste wapenfeit van de wedstrijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede opleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En rust..![]()
zou iemand mij de database/eerste save kunnen toesturen? Ik moet het toch beter kunnen doen bij Kopa![]()
![]()
Tweede helft, komt pas laat op gangSPOILER: Minuut 80Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Minuut 84Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Minuut 86Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Minuut 86Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En einde wedstrijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:42 schreef Sejt het volgende:
Gefeliciteerd SiebeJ.![]()
En weer winst terwijl je host.![]()
![]()
Goed hequote:Op maandag 21 juli 2014 00:42 schreef Sejt het volgende:
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:40 schreef Super-B het volgende:
Ik ben alleen nog wakker voor de eindstand van divisie 1.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:42 schreef Sejt het volgende:
![]()
Tempeliers speelt gelijk tegen De Koekenbakkers. Mooi. Ben ik weer 2 punten dichterbij plaats 1.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:42 schreef SiebeJ het volgende:
Wedstrijd 35:
Divisie 1:
[ afbeelding ]
Divisie 2
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: