Bier en pillenquote:
Death Sentencequote:Op zondag 20 juli 2014 20:38 schreef donald_dick het volgende:
Man man man, welke films moet ik mee nemen op vakantie
ditquote:Op zondag 20 juli 2014 20:40 schreef Studiotje het volgende:
Pillen moeten innemen om plezier te hebben____!_!
Final Destination 1quote:Op zondag 20 juli 2014 20:38 schreef donald_dick het volgende:
Man man man, welke films moet ik mee nemen op vakantie
ditquote:Op zondag 20 juli 2014 20:40 schreef Studiotje het volgende:
Niet nodig joh, gewoon chill eens in de zoveel tijdquote:Op zondag 20 juli 2014 20:40 schreef Studiotje het volgende:
Drops zijn kut. Gewoon platen met een groove die maar door en door gaatquote:Op zondag 20 juli 2014 20:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
Het had wel wat. Maar de muziek vond ik, tsja, opbouwen van een beat en dan afbreken voor de drop
Dat staat gewoon op de repeatquote:Op zondag 20 juli 2014 20:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Drops zijn kut. Gewoon platen met een groove die maar door en door gaat![]()
Dit soort platen, bohMaar ik denk dat je het nooit gaat waarderen
![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:40 schreef Studiotje het volgende:
*gaat downloadenquote:
eind augustusquote:Op zondag 20 juli 2014 20:42 schreef TheKC het volgende:
Wanneer is het herhalingenseizoen weer afgelopen?
Dat is zoquote:Op zondag 20 juli 2014 20:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]! Denken dat mensen pillen nodig hebben om maar plezier te hebben
Ligt eraan, je kan je heel depri voelen maar kan ook niks zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 20:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoe is de kater eigenlijk de dag erna, als je het niet met alcohol mixt dan
Ik heb nooit ergens last van. Maar neem dan ook niet idioot veel, drink gewoon water enzo en eet goed. Dat scheelt een hoopquote:Op zondag 20 juli 2014 20:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoe is de kater eigenlijk de dag erna, als je het niet met alcohol mixt dan
Lees: Eet pizzaquote:Op zondag 20 juli 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens last van. Maar neem dan ook niet idioot veel, drink gewoon water enzo en eet goed. Dat scheelt een hoop
en natuurlijk wielrennenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens last van. Maar neem dan ook niet idioot veel, drink gewoon water enzo en eet goed. Dat scheelt een hoop
Nooit honger. Alleen waterquote:Op zondag 20 juli 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |