Oh ken ik nietquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:30 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Omdat jij met je gekke hoofd vanaf haar account me een DM stuurde dat ik haar met rust moest laten terwijl ik echt helemaal _niks_ raars zei en gewoon aardig deed. Ik was niet eens op die manier geïnteresseerd, ontzettende beunhaasEcht zo'n stereotypical jealous insecure boyfriend. Ik kan t weten ook cause I've been you
Still pathetic though! Ik zei niet eens iets flirterigs ofzo. Als ik nou iets had gezegd van "oh nijn geil ding ik wil je keihard op de keukentafel uit elkaar trekken!!1!11einz1einzeinz" had ik t nog gesnapt
En ja, ik weet dat hoe ik daarna deed totaal niet chique was, en dat had ik ook niet moeten doen, maar als ik ergens echt klaar mee ben vind ik t vaak lastig om niet nog een trap na te geven dmv t lelijkste watk kan bedenken te zeggen.
ps. na t zien van die laatste foto ben ik wel op die manier geïnteresseerd. nijn, je bent super kawaii en ik wil je graag in mn armen houden, je in je ogen kijken en teder zoenen
watquote:
Weer een rel in hoe zie je er nu uitquote:
Link?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weer een rel in hoe zie je er nu uit
Weeer door die derp omdat niemand zijn vriendinnetje op fok mag dm'en
Wat een stel ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weer een rel in hoe zie je er nu uit
Weeer door die derp omdat niemand zijn vriendinnetje op fok mag dm'en
Best wel treurigquote:
Klik die quote dan.quote:
Haha wow.quote:
Ja mèn, ze post een 'kijk eens hoe super geil ik ben foto' en krijgt daar reactie op, wow, internet blijft me verbazen.quote:
Gedaan, nu jij.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:41 schreef Gridlok het volgende:
Eigenlijks nu met z'n alle vunzige shit naar haar sturen.
Kun je dm's ongedaan maken?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat mens is 16 ofzoiets, ik wil nog niet de gevangenis in.
Met een beetje geluk moet je schoffelen bij een middelbare school.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed, ik zal even een 48 uur schoffelen dan.
Rocknijntje, havo babe 2014.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Met een beetje geluk moet je schoffelen bij een middelbare school.
Ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:51 schreef voederbietel het volgende:
Die laatste foto ook. Chloroform jij hebt ook van die dingen, dat is toch gewoon expres, zo'n inkijk?
Tuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou ze het waarderen als ik een gepast compliment maak?
Doe. Normaal.quote:
Hahahaquote:
Oh, oké.quote:
Die dikke doet niks watquote:
Dat is zoals ik me een gevecht tussen BT en braddie voorstel.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:11 schreef Chloroform het volgende:
Had gehoopt dat die bolle ineens paar moves liet zien en die kleine helemaal tot pulp zou slaan.
Zou er geld voor over hebben om dit te zien.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is zoals ik me een gevecht tussen BT en braddie voorstel.
Zou er geld voor over hebben om jou te zien.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou er geld voor over hebben om dit te zien.
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou er geld voor over hebben om jou te zien.
Ja, dit zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |