Alleen als je dom bent.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hier wordt gewoon het geluk bij andere weggezogen ja toch.
Ja weet niet meer, ben aan het kijken nu.quote:
Eens kijken dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
GC / [GRTD #4483] Tijdloos
Deze.
BT heeft een SC gevonden waar hij beter past, hehe.
Stiekem mis je 'em wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
Deze.
1 of 2 slikken en jij scheert iedereen daarom maar over dezelfde kam?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
Deze.
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
1 of 2 slikken en jij scheert iedereen daarom maar over dezelfde kam?
Mis alleen jou.quote:
2nutz actie ditquote:Op maandag 21 juli 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
Deze.
Ik zit ondergedoken, dienstplichtangst en alles.quote:
Hij zit schijnbaar in een andere SC.quote:
Ach, stel je niet aan, ik opende dat topic weer en zag dat hij had gepost. Niet meteen weer met die dikke vingers van je gaan wijzen.quote:
Ja dat is het precies.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja, je kan gewoon niet (begrijpend) lezen
Normaalgesproken klaag je anders niet over die dikke vingersquote:Op maandag 21 juli 2014 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, stel je niet aan, ik opende dat topic weer en zag dat hij had gepost. Niet meteen weer met die dikke vingers van je gaan wijzen.
Dikke vingers kunnen meer chocopasta uit de pot lepelen.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Normaalgesproken klaag je anders niet over die dikke vingers
zo fout ditquote:Op maandag 21 juli 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dikke vingers kunnen meer chocopasta uit de pot lepelen.
Haha shiiiitquote:
Eh, er is toch niks buiten klb?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
Ik dacht dat klb'ers de klb nooit verlieten.
Hm?quote:
Wat is er?quote:
Is hier toch niet anders.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:10 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ging ook even kijken in die SC, iedereen maakt ruzie
quote:
Ik stomp je scheve bakkes recht, darmzuiger.quote:
Ben al recht hoor tropische kk takquote:Op maandag 21 juli 2014 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Ik stomp je scheve bakkes recht, darmzuiger.
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:36 schreef Chloroform het volgende:
Ik kwam net per ongeluk in een andere SC terecht en daar slikken ze bijna allemaal antidepressiva.Verrassend.
HET ZIJN ER MAAR TWEE HOOORRRRquote:
Allemaal zijn maar 2? Ohquote:
?quote:
OPEN JE OGEN!!11!!!quote:
Ik ging jouw username even googelen en ik weet nu pas wat het allemaal betekend. Het wordt me opeens duidelijk. Het leven... het heelal. omg.quote:
Kijk m'n foboquote:Op maandag 21 juli 2014 12:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ging jouw username even googelen en ik weet nu pas wat het allemaal betekend. Het wordt me opeens duidelijk. Het leven... het heelal. omg.
Time And Relative Dimension In Space,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |