Ik zou nooit raten met 3 cijfers achter de kommaquote:Op zondag 20 juli 2014 19:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pls, en daarna gejudged worden door jou met je 5,353/10.
Daarom wordt vis altijd ingevroren alvorens ze 'm transporterenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:50 schreef Gridlok het volgende:
Wat ik hier lees is dat je die shit eigenlijks niet rauw moet eten, blijkbaar hebben die beesten fucking veel parasieten.
gg japan.
Perfectionist.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik zou nooit raten met 3 cijfers achter de komma.
Dat dood de bacterie toch niet? Alleen in soort van hibernation, dacht dat je een bepaalde temperatuur nodig had om dat soort shit uit te roeien.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Daarom wordt vis altijd ingevroren alvorens ze 'm transporteren. Doodt die motherfuckers.
You look so perfect standing there in my American Apparel underwear?quote:
Ik vind je goed hoe je bent hoor ;$quote:Op zondag 20 juli 2014 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
You look so perfect standing there in my American Apparel underwear?
Ja, had m'n eigen ondergoed niet bij me, sorry als het een beetje uitgerekt is.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
You look so perfect standing there in my American Apparel underwear?
Dacht dat jij toch wel van wat vlees hield.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I make it clap. :$$quote:
Geeft niets, het staat jou beter.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, had m'n eigen ondergoed niet bij me, sorry als het een beetje uitgerekt is.
Omwille van het risico op de aanwezigheid van de haringworm, moet verse maatjesharing gedurende 24 uur worden ingevroren op een temperatuur van -20°C. Daardoor wordt de haringworm gedood. Haringworm komt ook voor in vele andere vissen, zoals kabeljauw, schelvis, makreel en zalm. In september 2007 heeft de Europese Unie dan ook beslist dat àlle vis die verkocht wordt om rauw te worden gegeten of die koud wordt gerookt, eerst gedurende 24 uur moet worden diepgevroren.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:53 schreef Gridlok het volgende:
Dat dood de bacterie toch niet? Alleen in soort van hibernation, dacht dat je een bepaalde temperatuur nodig had om dat soort shit uit te roeien.
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omwille van het risico op de aanwezigheid van de haringworm, moet verse maatjesharing gedurende 24 uur worden ingevroren op een temperatuur van -20°C. Daardoor wordt de haringworm gedood. Haringworm komt ook voor in vele andere vissen, zoals kabeljauw, schelvis, makreel en zalm. In september 2007 heeft de Europese Unie dan ook beslist dat àlle vis die verkocht wordt om rauw te worden gegeten of die koud wordt gerookt, eerst gedurende 24 uur moet worden diepgevroren.
http://www.gezondheid.be/INDEX.cfm?fuseaction=art&art_id=5073
Geen idee, maar het ziet er nog niet echt " ontwikkeld " uit iig.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hoe jong is ze dan? Wie is het eigenlijk?
27 als het goed isquote:Op zondag 20 juli 2014 20:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hoe jong is ze dan? Wie is het eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |