Hoedje met een veertje never nooit scheren, ik ben geïntegreerd bij de beren.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
MFW het -15 is en ik weer verlang naar +35.
[ afbeelding ]
1e gok, je bent een boswachter?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoedje met een veertje never nooit scheren, ik ben geïntegreerd bij de beren.
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:09 schreef remi1986 het volgende:
Mijn leven in puin zal vanavond vast niet worden uitgezonden bij rtl 4
Iemand postte dat het hagelde precies toen de persco van Rutte begon, 10 minuten geleden.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:50 schreef remi1986 het volgende:
gvd grootste onweer gaat over Duitsland..
[ afbeelding ]
en waar was dat?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iemand postte dat het hagelde precies toen de persco van Rutte begon, 10 minuten geleden.
al ligt er morgen 2 meter sneeuw, kijk nergens meer van opquote:Op zondag 20 juli 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, maar zo te zien in het oosten van het land. Hagel, in half juli. Wow.
Ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aye, heb plakken gerookte zalm van AH (onafgebroken) in de koelkast van 15/07, kan ik dat morgen nog knagen?Wordt wel gestoofd
.
Thanksquote:Op zondag 20 juli 2014 19:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja.
En gestoofd? Wat voor gerecht wordt het?
junkquote:Op zondag 20 juli 2014 19:13 schreef Gridlok het volgende:
Al 3 dagen geen koffie gehad, armen jeuken ;sss
#dwcseetbaarholland #agv #lekkerprutjequote:Op zondag 20 juli 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Thanks.
Gewoon een prutje van ui, knoflook en tomaat, beetje extra vocht, zalm erbovenop en deksel erop. Gewoon gekookte aardappels erbij met haricot verts ofzo denk ik.
Smaak is gewoon hetzelfde als een moot gerookte zalm hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 19:16 schreef krioro het volgende:
[..]
#dwcseetbaarholland #agv #lekkerprutje
Heb gerookte zalm nooit warm/op die manier gegeten, lijkt me vreemd.
Een moot gerookte zalm? Koop je toch in plakken?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Smaak is gewoon hetzelfde als een moot gerookte zalm hoor. Lekker man.
[ afbeelding ]
Dit + ui en beetje knoflook =.
Plakken gerookte zalm:quote:Op zondag 20 juli 2014 19:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Een moot gerookte zalm? Koop je toch in plakken?
En lijkt me vreemd omdat de textuur dan anders wordt, niet dat het slecht zou smaken, dunno.
Die editsquote:Op zondag 20 juli 2014 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Plakken gerookte zalm:
[ afbeelding ]
Smaakt zo klaargemaakt hetzelfde als een moot gerookte zalm:
[ afbeelding ]
Zowel qua smaak als textuur. De textuur van die plakken verandert uiteraard als je het zo klaarmaakt.
Hehe, moest ze even omwisselen jaquote:Op zondag 20 juli 2014 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Die edits![]()
![]()
Heb dat nog nooit gezien, een moot gerookte zalm.
Tevens sterke stiekeme reclame.
Kan ook, in tilburg zit er een shop/restaurant, van The Grass Company.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
zou wel wat zijn
coffeeshop waar je volledige maaltijden zou kunnen halen
Ik push gewoon hele zalmen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hehe, moest ze even omwisselen ja.
Uncultured swine.
#salmonmoney
Oh wauwquote:Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan ook, in tilburg zit er een shop/restaurant, van The Grass Company.
Ik eet pas zalm als ze gemuteerd zijn in deze mthrfckrs.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik push gewoon hele zalmen.
[ afbeelding ]
#oldmoneysalmonmoneybillionaires
lkkr sockeyequote:Op zondag 20 juli 2014 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik eet pas zalm als ze gemuteerd zijn in deze mthrfckrs.
[ afbeelding ]
Geloof niet dat die hier in de rivier voorkomenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon uit je lokale rivier slaan met blote hand, fuck appie.
Volgens mij alleen in de Scandinavische landen, en USA/Canada/Ruskiland.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geloof niet dat die hier in de rivier voorkomen
en in japanquote:Op zondag 20 juli 2014 19:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij alleen in de Scandinavische landen, en USA/Canada/Ruskiland.
Op de dag dat je je groupies deelt in je DJ booth.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:33 schreef Gridlok het volgende:
Wanneer krijg ik een high-class meal inclusief kush?
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik push gewoon hele zalmen.
[ afbeelding ]
#oldmoneysalmonmoneybillionaires
Die zag ik ook toen ik googlede ja, zou niet willen tegenkomen tijdens een ontspannend zwempartijtje in de rivier. =$quote:Op zondag 20 juli 2014 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik eet pas zalm als ze gemuteerd zijn in deze mthrfckrs.
[ afbeelding ]
quote:Whoever said you can’t go home again has never met a sockeye salmon, which navigates more than 2,485 miles (4,000 kilometers) to spawn in the same stream in which it hatched.
“To find their way back home across thousands of kilometers of ocean, salmon imprint on [i.e. learn and remember] the magnetic field that exists where they first enter the sea as juveniles,” study leader Nathan Putman, of Oregon State University, said in a statement.
“Upon reaching maturity, they seek the coastal location with the same magnetic field.”
Volledig artikel: http://newswatch.national(...)-use-magnetic-field/
Pls, en daarna gejudged worden door jou met je 5,353/10.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Op de dag dat je je groupies deelt in je DJ booth.
Zijn er meestal duizenden tegelijk als ze dat " stadium " hebben dus die zie je wel aankomen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:47 schreef krioro het volgende:
Die zag ik ook toen ik googlede ja, zou niet willen tegenkomen tijdens een ontspannend zwempartijtje in de rivier. =$
ripquote:Op zondag 20 juli 2014 19:50 schreef Gridlok het volgende:
Wat ik hier lees is dat je die shit eigenlijks niet rauw moet eten, blijkbaar hebben die beesten fucking veel parasieten.
gg japan.
Jawel, daarom ontwikkelen ze die belachelijke tanden/kaken, alles voor sweet female salmon booty. weet niet of ze agressief zijn tegen mensen tho.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
dat soort beesten zijn niet agressief toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |