Het origineel was anders ook niet fantastisch.quote:
Hij staat er nog steeds. Nu dmv link. Frank lost het wel op.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:26 schreef slangpie het volgende:
[..]
Zo tevreden?
Met je kort pittig kapsel
Dat zeker niet. Maar er is in mij ogen teveel haat op haar. Kijk soms is het verdient.quote:
Ik heb geen foto gepost nu.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Hij staat er nog steeds. Nu dmv link. Frank lost het wel op.
nu ook. altijd in haar geval.quote:
Beetje kinderachtig is het wel inderdaad, maar boeie.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Maar er is in mij ogen teveel haat op haar. Kijk soms is het verdient.
Maar hier en daar word er zo kinderachtig gedaan. Ow brummetje post let the hate begin.
Maar dat komt omdat ik daar duidelijk aangeef dat hommo's naar de hel gaanquote:
Hoe zou dat nou toch komen?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Maar er is in mij ogen teveel haat op haar. Kijk soms is het verdient.
Maar hier en daar word er zo kinderachtig gedaan. Ow brummetje post let the hate begin.
En ik geef duidelijk aan dat ik niet in zulk soort sprookjes geloof.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ik daar duidelijk aangeef dat hommo's naar de hel gaan
Yi-Long een baas die het ongezouten zegt.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Natuurlijk begint hij te huilen. Hij zit in een NLse trein.
Laat r gewoon met rust, dikke flikker.quote:
Wat is dit nou weer? Aandachtshoeren united of zo?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Laat r gewoon met rust, dikke flikker.
Wat boeit dat? Wanneer je mensen zo het leven zuur maakt dat ze zelfs weg van fok willen, vind je dat normaal?quote:
Bek dicht of ik trap je een nieuw neukhol, dikke flikker.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Aandachtshoeren united of zo?
Probeer je nou grappig te zijn?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bek dicht of ik trap je een nieuw neukhol, dikke flikker.
Geenszins. Dan zou ik wel zeggen: "is het vandaag nationale flikkerdag?"quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geenszins. Dan zou ik wel zeggen: "is het vandaag nationale flikkerdag?"
Dat is morgen pas, flikker. Dus tot dan gewoon je lelijke zaadsmoel dichthouden.
Heb je daar zo'n behoefte aan dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je zo meteen roepen dat je mijn moeder hebt geneukt en mijn internet gaat hacken?
Oké man.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb je daar zo'n behoefte aan dan?Vreemde hobbies heb jij.
Verschrikkelijke zaadbek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |