Je kan alles dubbel interpreteren als je wil, zegt niksquote:Op zondag 20 juli 2014 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gozer, flikker toch op man, het is gewoon dubbel te interpreteren.
Wou je erop doorgaan..?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik blaf geen users af die normaal doen.
Zou je eens een voorbeeld aan moeten nemen. Is een tip.
Maar ga nou niet doen alsof het in dit geval stompzinnig isquote:Op zondag 20 juli 2014 17:31 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Je kan alles dubbel interpreteren als je wil, zegt niks
Nee, wel van mensen die moeten zeuren om elk woordje.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zijn er meer mensen al het woord 'seperatisten'-moe?
Hierbij wil ik graag het begrip "seperatistenmoeheid" introduceren, 0 hits op Google.
Dat is het dus wel, maar als jij het niet ziet dan zie je het niet dus dan kunnen we tot in het oneindige gaan discussieren.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar ga nou niet doen alsof het in dit geval stompzinnig is.
Je gedraagt je maar, en nu weer ontopic.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wou je erop doorgaan..?
Welk gedeelte doel je precies op dan..?
Geef dan ook aan waar je over struikelt..?
Iets roepen kan iedereen...
Is een tip
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:34 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dat is het dus wel, maar als jij het niet ziet dan zie je het niet dus dan kunnen we tot in het oneindige gaan discussieren.
dat deed hij, hij quote je,maar doe dit anders ff in fbquote:Op zondag 20 juli 2014 17:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wou je erop doorgaan..?
Welk gedeelte doel je precies op dan..?
Geef dan ook aan waar je over struikelt..?
Iets roepen kan iedereen...
Is een tip
Er worden nog steeds lichamen gevonden. Daarmee hopelijk alle vermistenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:36 schreef quirina het volgende:
Nou nou nou, het warme weer werkt wel op t humeur he?![]()
Is er inmiddels nog iets "nieuws" gebeurd?
Een aantal onderzoekers krijgen volledig toegang tot de rampplek, anderen worden nog steeds tegengehouden.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:36 schreef quirina het volgende:
Nou nou nou, het warme weer werkt wel op t humeur he?![]()
Is er inmiddels nog iets "nieuws" gebeurd?
't Is lijkt soms net voetbal. Sensatie, competitie, eer- en groepsgevoel, sense of achievement, etc. Ravotten met je jongens. Er staat veel op het spel, dat dan weer wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De meeste mensen denk ik.. helaas worden oorlogen in stand gehouden door mensen die geld kunnen verdienen aan verkoop van wapens en oorlogsjunkies.. een groot gedeelte van de zogenaamde 'strijders voor een goede zaak' zijn volgens mij gewoon geil op oorlogje spelen.
Oekrainse onderzoekers krijgen toegang, daarmee hoopt men de verantwoording een beetje in hun schoenen te schuiven , vanaf nu zal t ook van naam gaan veranderen in Rusland, als een Oekrains ongelukquote:Op zondag 20 juli 2014 17:38 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Een aantal onderzoekers krijgen volledig toegang tot de rampplek, anderen worden nog steeds tegengehouden.
Dat deed ik al.. ik zou niet weten waar ik dat niet deedquote:Op zondag 20 juli 2014 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je gedraagt je maar, en nu weer ontopic.
zijn na onderzoek eb aanpassing weer teruggelegd en opnieuw gevonden met fotoquote:Op zondag 20 juli 2014 17:41 schreef Mc.Chicken het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=2df_1405865610
Blijkbaar zijn de zwarte dozen 2 dagen geleden al gevonden. Best raar dat daarover niets gemeld is toen maar nu opeens wel. Niet geheel onbelangrijke info lijkt me.
Andersom werkt het ook zo: de meeste (anti-Russische) beeldvorming was al rond binnen een uur na de crash. Propaganda, mijn jongen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:41 schreef Mc.Chicken het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=2df_1405865610
Blijkbaar zijn de zwarte dozen 2 dagen geleden al gevonden. Best raar dat daarover niets gemeld is toen maar nu opeens wel. Niet geheel onbelangrijke info lijkt me.
Aanpassing lijkt me sterk in zo'n korte tijd. Misschien hebben ze wel een vooraf geprogrammeerde terug gelegd. Mjah, wacht het wel af. We gaan het hopelijk horen de komende dagen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zijn na onderzoek eb aanpassing weer teruggelegd en opnieuw gevonden met foto
Dat werkt alleen als jij je daar ook aan houdt.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je gedraagt je maar, en nu weer ontopic.
Daar hebben die gasten zelf aan meegewerkt door op twitter op te scheppen over het neerhalen van een vrachtvliegtuig. Vanaf dat moment staat voor mij al vast wie de daders zijn, en vervolgens hebben de Russen er alles aan gedaan om de negatieve beeldvorming nog erger te maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Andersom werkt het ook zo: de meeste (anti-Russische) beeldvorming was al rond binnen een uur na de crash. Propaganda, mijn jongen.
En jij.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:44 schreef eight het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als jij je daar ook aan houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |