Ik heb wel meer gelezen dan alleen onderstaand bericht. Laten we het voor de sport een analyseren.quote:
Prachtig!quote:Buitenlandse waarnemers kunnen vandaag beter hun werk doen in het rampgebied in Oekraïne dan de afgelopen dagen. Dat zegt een woordvoerder van de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE).
Hoe merkt hij dat?quote:NOS-correspondent David Jan Godfroid, die in het gebied is, merkt ook dat de pro-Russische rebellen hun medewerking verlenen.
Dus omdat de journalist zonder problemen het rampgebied in kan komen, en er ongestoord zijn gang kan gaan, werken de rebellen mee aan het onderzoek? Beetje vreemde conclusie, bovendien denk ik dat serieuse onderzoekers liever het gebied afgesloten zien voor niet-gekwalificeerden.quote:"We zijn verschillende controles tegengekomen. Daar vroegen leden van de milities waar we heen gingen. Ze bekeken onze documenten, maar we zijn nergens tegengehouden. We konden daarna gewoon het gebied in en mogen hier ongestoord rondkijken."
Daar stond Al Jazeera donderdagavond al.quote:Godfroid staat in een graanveld, waar overal brokstukken liggen. "Een groot stuk heeft het logo van Malaysia Airlines erop. Even verderop ligt een stuk van de romp van het toestel met raampjes en een blauw-rode streep eroverheen."
OK, en wat van de stoffelijke resten en/of ander bewijsmateriaal? Dit zijn triviale zaken in vergelijk met de problematiek die ik hierboven aanhaalde. Beter ga jij eens op zoek naar wat beter nieuws.quote:Spullen veilig stellen
Delen van het vliegtuig liggen verspreid over een groot gebied. Bewoners van de regio helpen mee met het zoeken naar spullen uit het toestel. Zo brengen inwoners van het dorp Petro Pavlovka alles wat ze vinden naar een centrale straat in het dorp, waar een groot brokstuk ligt.
De belangrijke spullen worden gebracht naar het dorpshuis, hoorde Godfroid van het dorpshoofd. "De portemonnees, paspoorten en reisdocumenten worden daar verzameld en dan naar het Oekraïense ministerie van Noodsituaties gebracht, waar ze worden bewaard."
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:20 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Als je alle relevante paragrafen erbij pakt:
[..]
Dan doet het dat niet voorkomen, als je selectief gaat quoten dan kan dat inderdaad wel ja.
Daar hebben meer last van vandaag.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens niet steeds zo denigrerend naar andere users.
Het zijn ook net echte mensen he, die oekrainers.....quote:Op zondag 20 juli 2014 16:53 schreef Happel het volgende:
twitter:mpoppel twitterde op zondag 20-07-2014 om 16:41:23"Crash site becoming a tourist attraction" - locals walking on debris, taking photos http://t.co/WRUB4tnBPm Via @bishopk reageer retweet
Jij wil dus stellen dat de seperatisten niet 3 dagen lang de boel hebben lopen dwarsbomen, ze niet de drank die de mensen bij zich hadden op hebben gezopen, de portemoneen niet zijn leeggehaald, wrakstukken niet in een container zijn gestopt en dat de seperatisten alle informatie met iedereen deelt?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je gaat het nieuws herschrijven ja..?
Veel succes..!
ik denk dat sommigen niet de moeite nemen dat 'allemaal' door te lezenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:20 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Als je alle relevante paragrafen erbij pakt:
[..]
Dan doet het dat niet voorkomen, als je selectief gaat quoten dan kan dat inderdaad wel ja.
Eerste paragraaf is een uitspraak van een waarnemer, wat de persoonlijke bevinding van die reporter dan vervolgens is is niet van belang voor de uitspraak van die waarnemer. Dat is voor die reporter wel leuk om het stukje vol te kunnen schrijven uiteraard.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Er staat óók, en alles wat daarna volgt valt onder 'betere medewerking verlenen', dus mijn punt dat het doet voorkomen dat er nog een belangrijkere reden voor is staat nog steeds.
Ja, ik geef de voorkeur aan de term klote Russenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zijn er meer mensen al het woord 'seperatisten'-moe?
Welk woord stel jij dan voor?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hierbij wil ik graag het begrip "seperatistenmoeheid" introduceren, 0 hits op Google.
Dropmongolen is beter ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hierbij wil ik graag het begrip "seperatistenmoeheid" introduceren, 0 hits op Google.
Ben al wel heel lang "oorlog" moe.....quote:Op zondag 20 juli 2014 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oh, je bedoelt dus dat 'ook' er staat als in een bevestiging wat eerder is vermeld? En niet als 'boven op eerdergenoemde'. In dat geval mijn excusesquote:Op zondag 20 juli 2014 17:25 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Eerste paragraaf is een uitspraak van een waarnemer, wat de persoonlijke bevinding van die reporter dan vervolgens is is niet van belang voor de uitspraak van die waarnemer. Dat is voor die reporter wel leuk om het stukje vol te kunnen schrijven uiteraard.
'Gewoon' rebellen?quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zijn er meer mensen al het woord 'sepAratisten'-moe?
Hierbij wil ik graag het begrip "sepAratistenmoeheid" introduceren, 0 hits op Google.
+1quote:Op zondag 20 juli 2014 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik blaf geen users af die normaal doen.quote:
Kerel, kan je wel lollig gaan doen maar begrijpend lezen blijkt niet je sterkste kwaliteit te zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dus dat 'ook' er staat als in een bevestiging wat eerder is vermeld? En niet als 'boven op eerdergenoemde'. In dat geval mijn excuses.
De meeste mensen denk ik.. helaas worden oorlogen in stand gehouden door mensen die geld kunnen verdienen aan verkoop van wapens en oorlogsjunkies.. een groot gedeelte van de zogenaamde 'strijders voor een goede zaak' zijn volgens mij gewoon geil op oorlogje spelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:25 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ben al wel heel lang "oorlog" moe.....
Gozer, flikker toch op man, het is gewoon dubbel te interpreterenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:28 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Kerel, kan je wel lollig gaan doen maar begrijpend lezen blijkt niet je sterkste kwaliteit te zijn.
Geloof niet dat rebellen breed werd geaccepteerd, is best een verdeling op Fok! qua meningen, seperatisten lijkt toch wat breder geaccepteerd te worden. Maar als jij ze rebellen wil noemen hou ik je niet tegen, ik vind het ook een stel rebellenquote:
Nieuw op fok?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens niet steeds zo denigrerend naar andere users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |