quote:Op zondag 20 juli 2014 19:05 schreef Studiotje het volgende:
Hier is het zo droog als de punani van Erica Terpstra
Maar .. maar.. die scheids is partijdigquote:
die zou gewoon op tv zijn als Kamertrut niet op tv wasquote:Op zondag 20 juli 2014 19:05 schreef Studiotje het volgende:
Hier is het zo droog als de punani van Erica Terpstra
boh gekquote:Op zondag 20 juli 2014 19:06 schreef Studiotje het volgende:
Oh zo'n buienapp laat mij weten dat het over 5 minuten gaat spetteren buiten.
nooit meer werkenquote:
Volgens de broer van die Virginia welquote:
wat kan mij de broer van vajayjaynia schelenquote:
https://www.facebook.com/(...)06689?fref=hovercardquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef Pizzalucht het volgende:
"Giovanni Eck Ria ik kletsen rotop man ik denk aan me zus en ze is niet gelukkig met hem "
"Giovanni Eck En dat ga jij bepalen over mijn dat het niet mijn zaak is rotop man gewoon een bedrieger is het in 1 woord te beschrijven is het gewoon een KLOOTZAK die van zijn problemen weg loopt "
"Giovanni Eck Je moet ff je bek houden want dan moet je ff naar mij komen rijden geak"
"Giovanni Eck Klets amen voor je harses"
Giovanni is boos
Hahahaha, heerlijk gelachenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:26 schreef Pizzalucht het volgende:
"Giovanni Eck Ria ik kletsen rotop man ik denk aan me zus en ze is niet gelukkig met hem "
"Giovanni Eck En dat ga jij bepalen over mijn dat het niet mijn zaak is rotop man gewoon een bedrieger is het in 1 woord te beschrijven is het gewoon een KLOOTZAK die van zijn problemen weg loopt "
"Giovanni Eck Je moet ff je bek houden want dan moet je ff naar mij komen rijden geak"
"Giovanni Eck Klets amen voor je harses"
Giovanni is boos
Op zondag is deze site gesloten.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:27 schreef appelen het volgende:
[ afbeelding ]
ALLEMAAL OP ZWART VOOR DE VLIEGRAMP
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:27 schreef appelen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:27 schreef appelen het volgende:
[ afbeelding ]
Onderaan die sitequote:
| 1 | - See more at: http://www.exeideas.com/2012/05/stylish-lightbox-pop-up-facebook-like.html#sthash.kOtIQOQS.dpuf |
Wat een foutquote:Op zondag 20 juli 2014 19:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Onderaan die site
[ code verwijderd ]
Wut
Iemand een verkeerde copypaste gedaan
Ze respecteren god niet, godverdommequote:Op zondag 20 juli 2014 19:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Grotere fout is nog dat ze open zijn
Foutje in de codequote:Op zondag 20 juli 2014 19:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Grotere fout is nog dat ze open zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |