abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 juli 2014 @ 15:55:33 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_142515221
quote:
Het is nu tijd voor actie

Nederland wordt in het diepst van de ziel geraakt door het schandalige gesol met lichamen en bezittingen op de plek van het neergeschoten passagierstoestel in Oekraïne.De hulpeloze noodkreet van premier Rutte aan het adres van president Poetin zal niets uithalen.
Deze bruut had direct na de aanslag de kans om voor het oog van de wereld een harde veroordeling uit te spreken. In plaats daarvan legde hij de schuld bij de regering in Kiev en ging hij onverdroten verder met zijn propaganda-oorlog – liegen en bedriegen zoals hij dat leerde bij de KGB is alles wat Poetin kan.Met het verdonkeremanen van cruciale bewijsstukken tekenen de separatisten hun eigen schuldbekentenis.

Door zijn invloed niet aan te wenden levert Poetin het bewijs van Russische medeplichtigheid. Een onafhankelijk onderzoek wordt bij voorbaat om zeep geholpen.Daarom moet hier worden ingegrepen. Het gebied van de brokstukken dient te worden veiliggesteld door het sturen van NAVO-troepen. Tegelijkertijd moeten Special Forces worden ingezet om de daders van deze massamoord op te sporen en over te brengen naar Nederland voor hun berechting. Het is nu tijd voor actie.
Echt alles is fout aan deze tekst en klopt niet. Ik weet niet waar ik moet beginnen. Helaas heeft niemand ervoor durven tekenen, het staat anoniem op de Telegraaf-webzijde.

Maar als ik het goed begrijpt moeten we het leger mobiliseren en diegenen die achter deze 'massamoord'? zaten gaan berechten wegens het afvuren van raketten in oorlogstijd.

Beter vervolgen ze diegene die besloten heeft om boven de Oekraïne te vliegen om een paar honderd euro aan brandstof uit te sparen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_142515603
quote:
Nederland wordt in het diepst van de ziel geraakt door het schandalige gesol met lichamen en bezittingen op de plek van het neergeschoten passagierstoestel in Oekraïne.
check

quote:
De hulpeloze noodkreet van premier Rutte aan het adres van president Poetin zal niets uithalen.
Dat is nog afwachten maar het lijkt er wel op.

quote:
Deze bruut had direct na de aanslag de kans om voor het oog van de wereld een harde veroordeling uit te spreken. In plaats daarvan legde hij de schuld bij de regering in Kiev en ging hij onverdroten verder met zijn propaganda-oorlog – liegen en bedriegen zoals hij dat leerde bij de KGB is alles wat Poetin kan.
Beetje dramatisch uitgedrukt maar het klopt wel.

quote:
Met het verdonkeremanen van cruciale bewijsstukken tekenen de separatisten hun eigen schuldbekentenis.
check

quote:
Door zijn invloed niet aan te wenden levert Poetin het bewijs van Russische medeplichtigheid.
check

quote:
Een onafhankelijk onderzoek wordt bij voorbaat om zeep geholpen.
check

quote:
Daarom moet hier worden ingegrepen. Het gebied van de brokstukken dient te worden veiliggesteld door het sturen van NAVO-troepen.
Eens

quote:
Tegelijkertijd moeten Special Forces worden ingezet om de daders van deze massamoord op te sporen en over te brengen naar Nederland voor hun berechting.
Zou mooi zijn maar dat lijkt me niet echt realistisch.

quote:
Het is nu tijd voor actie.
Ik denk niet dat men achter de schermen stil zit..
  Forum Admin zondag 20 juli 2014 @ 16:11:21 #3
232445 crew  Specularium
pi_142515924
Dit lijkt op een klacht.
pi_142516033
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:55 schreef LXIV het volgende:


Maar als ik het goed begrijpt
:')
  zondag 20 juli 2014 @ 16:14:47 #5
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142516076
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:11 schreef Specularium het volgende:
Dit lijkt op een klacht.
Hoe komen we er 100% achter?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_142516372
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:11 schreef Specularium het volgende:
Dit lijkt op een klacht.
Volgensmij is het gewoon een mededeling.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:24:37 #7
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_142516449
Mensen die janken zonder kennis van zaken.
Mensen die namens heel Nederland menen te kunnen spreken.
Mensen die meer levens op het spel willen zetten door leger erheen te sturen om lijken te bewaken.
Mensen die niet snappen dat enkele dagen in een open veld niet goed is voor lichamen of de identificatie ervan.
Mensen die werkelijk denken dat de lijken vernietigd worden terwijl de hele wereld toekijkt.
Mensen die vervolgens hier reactie op krijgen en dan alsof het hun persoonlijke leven betreft reageren terwijl je enkel aangeeft dat er teveel mensen klagen.

Mensen die.
Mensen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_142518307
Tja, dat niveau heeft inderdaad al lang geleden een duikvlucht naar beneden genomen

:')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  zondag 20 juli 2014 @ 18:51:42 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_142521988
Dat de Telegraaf fout was in de oorlog neem ik ze niet kwalijk. Niet voor iedereen is het weggelegd een held te zijn. Maar fout na de oorlog is heel wat anders.

Die hele verontwaardiging met die lichamen dient enkel het doel om er troepen heen te kunnen sturen. Wat hadden ze dan verwacht? Dat de Oekraïne altijd 200 gekoelde lijkenwagens paraat had staan voor het geval er een vliegtuig neerkwam? Natuurlijk niet. Wat zou Nederland doen als er over een groot gebied verspreid lichamen lagen?

De hysterische oorlogstoon van de Telegraaf staat mij gewoon tegen. Dat is de klacht.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 20 juli 2014 @ 18:52:30 #10
395200 deadprez
One more rail
pi_142522035
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:51 schreef LXIV het volgende:
Dat de Telegraaf fout was in de oorlog neem ik ze niet kwalijk. Niet voor iedereen is het weggelegd een held te zijn. Maar fout na de oorlog is heel wat anders.

Die hele verontwaardiging met die lichamen dient enkel het doel om er troepen heen te kunnen sturen. Wat hadden ze dan verwacht? Dat de Oekraïne altijd 200 gekoelde lijkenwagens paraat had staan voor het geval er een vliegtuig neerkwam? Natuurlijk niet. Wat zou Nederland doen als er over een groot gebied verspreid lichamen lagen?

De hysterische oorlogstoon van de Telegraaf staat mij gewoon tegen. Dat is de klacht.
Terechte klacht.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_142522286
Bron?
  zondag 20 juli 2014 @ 19:14:49 #12
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_142522985
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:51 schreef LXIV het volgende:
De hysterische oorlogstoon van de Telegraaf half Nederland staat mij gewoon tegen. Dat is de klacht.
Fixed.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 20 juli 2014 @ 19:16:45 #13
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142523052
open er een topic over

je leest die bagger ook echt :') :{
  zondag 20 juli 2014 @ 19:23:41 #14
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_142523314
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:51 schreef LXIV het volgende:
Dat de Telegraaf fout was in de oorlog neem ik ze niet kwalijk. Niet voor iedereen is het weggelegd een held te zijn. Maar fout na de oorlog is heel wat anders.

Die hele verontwaardiging met die lichamen dient enkel het doel om er troepen heen te kunnen sturen. Wat hadden ze dan verwacht? Dat de Oekraïne altijd 200 gekoelde lijkenwagens paraat had staan voor het geval er een vliegtuig neerkwam? Natuurlijk niet. Wat zou Nederland doen als er over een groot gebied verspreid lichamen lagen?

De hysterische oorlogstoon van de Telegraaf staat mij gewoon tegen. Dat is de klacht.
Die toon voeren ze al tijdens het gehele conflict.
Op het werk ligt vaak de Telegraaf en af en toe maak ik mij schuldig aan het lezen van wat artikelen. Het viel te me toen op hoe die krant door woordgebruik en het doen van aannames de lezer in een bepaalde richting wil drukken. En die richting is geen vredelievende.
  zondag 20 juli 2014 @ 19:34:27 #15
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_142523748
Gelukkig zijn er ook nog oud militairen die wel logisch kunnen nadenken en ook zeggen dat het Nederlandse leger het nog geen dag zou overleven in dat wespennest daar.
Hallon!
  zondag 20 juli 2014 @ 20:08:01 #16
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_142525226
terechte klacht
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_142541072
quote:
Op zondag 20 juli 2014 15:55 schreef LXIV het volgende:
Echt alles is fout aan deze tekst en klopt niet. Ik weet niet waar ik moet beginnen. Helaas heeft niemand ervoor durven tekenen, het staat anoniem op de Telegraaf-webzijde.

Maar als ik het goed begrijpt moeten we het leger mobiliseren en diegenen die achter deze 'massamoord'? zaten gaan berechten wegens het afvuren van raketten in oorlogstijd.

Beter vervolgen ze diegene die besloten heeft om boven de Oekraïne te vliegen om een paar honderd euro aan brandstof uit te sparen.
Site =/= side. }:|
  maandag 21 juli 2014 @ 02:03:05 #18
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_142541244
Ze hebben wel gelijk als ze zeggen dat Poetin geeft flikker geeft om wat Mark Rutte te zeggen heeft.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_142541313
Terechte klacht
  maandag 21 juli 2014 @ 09:45:49 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_142544582
Vandaag:
quote:
Spanningen met Russen op vakantie

Van onze verslaggevers
KEMER -
Op vakantiebestemmingen waar veel Russen zijn, zoals de populaire badplaats Kemer in Turkije, lopen de spanningen met Europese toeristen op.
Dat melden klanten van Nederlandse reisorganisaties. „Russen worden chauvinistischer: wij tegen de wereld die tegen ons is! Dat kan botsen met vakantiegangers van andere nationaliteiten”, laat topman Atilay Uslu van Corendon weten.
Ook Nederlanders zouden Russen steeds minder pruimen vanwege de vliegramp met vlucht MH17 in Oost-Oekraïne, toegeschreven aan een raket van Russische separatisten, die het leven kostte aan 193 landgenoten.
De woordvoerster van TUI Nederland (Arke) liet gisteravond weten dat de onderhuidse irritaties nog niet tot geweld hebben geleid in all-inclusive resorts. „Onze reisleiding houdt de vinger aan de pols. Zodra er iets gebeurt, grijpen we in.”
Volgens Uslu gaan deze zomer veel minder Russen in de Middellandse Zee op vakantie. „Op bijvoorbeeld Mallorca is hun aantal gehalveerd. Hoteliers en lokale reisagenten denken dat dit te maken heeft met de oplaaiende koude oorlog. Russische toeristen willen geen geld uitgeven in Europese landen die kritiek op Rusland hebben en pro-Oekraïne zijn.”
Hoe is het bij jullie op de vakantiebestemming? Nemen de spanningen steeds verder toe? Ja? Ja? Was er ook een Rus die overmatig veel opschepte bij het all-you-can-eat-buffet? Zijn daar al kamervragen over gesteld?

Alleen landverraadster ester moet weer roet in het eten gooien. Paspoort afnemen, laat die muts maar in Griekenland blijven.

quote:
21-07-2014, 07:31
ester82 (gast)
Ben nu in griekenland en er zijn hier veel Russen en Oekraeniers. Totaal geen spanningen of iets. Deze mensen schamen zich voor wat er is gebeurt en vinden het heel erg. Ze vinden dat de dader gepakt moet worden en als dit Poetin is dat er ingegrepen moet worden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_142544947
tokkies die het vakantievierende Russen kwalijk gaat nemen dat een vliegtuig neergeschoten is :')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  maandag 21 juli 2014 @ 10:20:24 #22
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_142545285
Telegraaf-lezers zijn minderwaardige mensen.

KLB / Telegraaf plaatst foto v/d Graaf
  maandag 21 juli 2014 @ 10:29:46 #23
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_142545508
Het dieptepunt was voor mij een voorpagina 2 jaar geleden met daarop "vermiste hond eindelijk terug bij baasjes". Dan kan je jezelf geen gewaardeerd dagblad meer noemen....
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  maandag 21 juli 2014 @ 10:29:58 #24
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_142545512
Terechte klacht

Telegraaf :r
En altijd het laatste woord.
  maandag 21 juli 2014 @ 11:49:25 #25
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_142547896
quote:
2s.gif Op maandag 21 juli 2014 10:20 schreef roodborst het volgende:
Telegraaf-lezers zijn minderwaardige mensen.

KLB / Telegraaf plaatst foto v/d Graaf
Een ander dieptepunt was -toevallig- bij de vorige vliegramp in Tripoli, waar een negenjarig jongetje als enige overleefde. De Telegraaf met het ziekenhuis bellen als zijnde 'familie' om dat kind uit te horen.
KLB / Telegraaf belt met overlevende vliegramp

Mensen die nog steeds abonnee zijn, zijn inderdaad minderwaardig.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')