Ik zag op buienradar dat het hier ook heen komt snel. FIJN!quote:Op zondag 20 juli 2014 17:20 schreef yats het volgende:
Hier regent t nu ook, het is dus zo bij jou fas
Hoezo?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:28 schreef Crazy-M het volgende:
En we gaan weer lekker verder feesten. Wat een slechte leven heb ik toch haha
al 3 dagen lang achter elkaar feesten haha. Vanmorgen gong de laatste om 6u wegquote:
Ligt eraan waar je ze wilt halen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:27 schreef complicate het volgende:
Hoeveel kost een konijntje eigenlijk, Mr Chocolade?
gemiddelde prijs....
Zolang je maar niet oververmoeid raakt, dan is er niets aan de hand toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
al 3 dagen lang achter elkaar feesten haha. Vanmorgen gong de laatste om 6u weg
Prima toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha dat doe ik zo vaak en ik ben er blij mee, want feestenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja idd. En morgen en.dinsdag ook alweer feestenquote:
Ok dank je wel voor de uitleg. En moet je dan ook veel tijd investeren in dat konijntje qua verzorging?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:30 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je ze wilt halen.
Die van de buurvrouw was gratis, die had een "ongeluk" nestje. En uit het asiel was, wat je ervoor over had, (ik heb 25 euro ervoor betaald)
Als je er een wilt hebben, neem dan niet een uit de tuincentra of iets, die komen vaak van broodfokkers;( Maar zoek een konijnenasiel, die kennen de beestjes ook.
Ja ze hebben veel verzorging nodig.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok dank je wel voor de uitleg. En moet je dan ook veel tijd investeren in dat konijntje qua verzorging?
Oki Merci, net gelezen. Het zal hem niet worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:36 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ja ze hebben veel verzorging nodig.
http://www.bunnybunch.nl/(...)or-een-nieuw-konijn/
Heerlijk! Ik mag morgen gewoon weer aan de bak helaas...quote:Op zondag 20 juli 2014 17:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja idd. En morgen en.dinsdag ook alweer feesten
Waarom niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Oki Merci, net gelezen. Het zal hem niet worden.
aan de bak?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:41 schreef yats het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik mag morgen gewoon weer aan de bak helaas...
Dan moet ik veel tijd aan dat konijntje spenderen.quote:
Aah! Wil je graag een huisdier dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan moet ik veel tijd aan dat konijntje spenderen.
Wat is Hollands van tijd toch een raadsel. Maar bedankt , nu weet ik het.quote:
Uitgewerkt...quote:Op zondag 20 juli 2014 17:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat is Hollands van tijd toch een raadsel. Maar bedankt , nu weet ik het.![]()
Naar het schijnt zeggen jullie "afgewerkt" als "gedaan met werken".
Maar een kat toch wel minder omdat ze meer zelfredzaam zijn?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Huisdieren hebben sowieso verzorging en aandacht nodigzelfs een goudvis moet af en toe eten
Je hebt gelijk, maar een goudvis heeft toch minder verzorging nodig dan een konijntje?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Huisdieren hebben sowieso verzorging en aandacht nodigzelfs een goudvis moet af en toe eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |