Aah dat is wel lief! Dan blijf je altijd een beetje op de hoogte.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nijntjes
Ik heb de mijne weggedaan omdat ik ze niet hun welverdiende aandacht kon geven, ze woonde bij mn ouders in de tuin, en ik ging op 6 hoog wonen met een klein balkon.. Dus ander huis gezocht en 1 heeft er een superhuisje gevonden via een fokster... En ik blijf op de hoogte vam haar doen en laten.via het konijnentopic.
Toen ik net in België woonde ben ik een keer in Hasselt gaan stappen waarbij een paar Belgische studentes dit zongen en me daarna vol op mijn mond zoendenquote:
Ik heb nog een kat en 2 honden, die kat is ook gelijk de reden dat ik de konijnen niet naar binnen kon halen, die zouden geen leven meer hebben....quote:Op zondag 20 juli 2014 16:59 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Aah dat is wel lief! Dan blijf je altijd een beetje op de hoogte.
Jammer dat je ze niet kon houden.
Heb je nu nog huisdieren?
Eentje komt uit het konijnenasiel en de andere is van de buurvrouw haar nestje. Ze zijn zo lief samen.
Amai dan heb je daar zeker van genotenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:04 schreef yats het volgende:
[..]
Toen ik net in België woonde ben ik een keer in Hasselt gaan stappen waarbij een paar Belgische studentes dit zongen en me daarna vol op mijn mond zoenden
Dat zal wel zo zijn met zo een vloer in de keukenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:03 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Daar kun je vast heel lekker in koken.
Onder anderequote:Op zondag 20 juli 2014 17:03 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Daar kun je vast heel lekker in koken.
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ze hebben het nu allebei heel goed, worden vertroeteld en goed verzorgd en het fok!konijntje heeft inmiddels zelfs een vriendje! (t gaat om Diva, user is Candaasje in t konijnentopic)
Goede keuze geweest.
quote:
Zeker, al was ik wat te perplex om echt te reageren. Zoiets gebeurt me niet vaakquote:Op zondag 20 juli 2014 17:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai dan heb je daar zeker van genoten
hahaquote:Op zondag 20 juli 2014 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker, al was ik wat te perplex om echt te reageren. Zoiets gebeurt me niet vaak
Heb hem even gezocht. Wat een snoepie is Divaquote:Op zondag 20 juli 2014 17:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb nog een kat en 2 honden, die kat is ook gelijk de reden dat ik de konijnen niet naar binnen kon halen, die zouden geen leven meer hebben....
Ze hebben het nu allebei heel goed, worden vertroeteld en goed verzorgd en het fok!konijntje heeft inmiddels zelfs een vriendje! (t gaat om Diva, user is Candaasje in t konijnentopic)
Goede keuze geweest.
Heb jij nog meer dieren?
Een T!!quote:Op zondag 20 juli 2014 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker, al was ik wat te perplex om echt te reageren. Zoiets gebeurt me niet vaak
Het is zondag en warm fax, dan denk ik langer naquote:
Die jongen niet zo pesten, Fax.quote:
Ze communiceren iig heel duidelijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:12 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Heb hem even gezocht. Wat een snoepie is Diva
Nee, ik heb zelf alleen deze twee. Maar als ik naar mijn ouders kom wachten daar twee enorm enthousiaste honden, die voelen ook een beetje van mij
Ik heb ook een logeerkat hier gehad, maar dat ging echt niet samen met de konijntjes. Beau was aan het stampen, vreselijk!
WHUTquote:Op zondag 20 juli 2014 17:04 schreef yats het volgende:
[..]
Toen ik net in België woonde ben ik een keer in Hasselt gaan stappen waarbij een paar Belgische studentes dit zongen en me daarna vol op mijn mond zoenden
Nadenken en zondag in 1 zinquote:Op zondag 20 juli 2014 17:15 schreef yats het volgende:
[..]
Het is zondag en warm fax, dan denk ik langer na
Mij ook maar 1 keer helaas. Maar volgens mij hadden ze wel redelijk wat gedronken.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:16 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
WHUT![]()
Dat is mij nog nooit gebeurd.
Komt door de warmtequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |