Spoilersquote:Op zondag 20 juli 2014 18:09 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Zet het in een spoiler, dan is iedereen gelukkig
Als comp het niet leest, weet ze er ook niet van.
Lief.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik doe niet zo snel aan spijtAlleen over dingen waar ik meestal geen invloed op heb...
even klagen over het weer, veel te warm om te voetballen met de kleintjes.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:09 schreef complicate het volgende:
[..]Mooi zo. Tenzij je wilt klagen over iets nieuw.
Ow, mag dat wel? Maar nee, verder geen klachten, of het moet zijn dat die rooie van me nog steeds zijn achterpoten niet volledig gebruikt.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:09 schreef complicate het volgende:
[..]Mooi zo. Tenzij je wilt klagen over iets nieuw.
We zouden er eerst maar 1 in huis nemen, de ander had al n huisje, maar die zn nieuwe baasje dreigde na n week om m te verzuipen omdat ie beet en niet zindelijk was...quote:
Royco is een voetballer. Nicequote:Op zondag 20 juli 2014 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
even klagen over het weer, veel te warm om te voetballen met de kleintjes.
Maar ja, ome royco had geen keuze he.
Ja dan wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, mag dat wel? Maar nee, verder geen klachten, of het moet zijn dat die rooie van me nog steeds zijn achterpoten niet volledig gebruikt.
Zondag klaagdag! Wie begint er?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dan wel.Soms hebben we hier wel een klaaguurtje hoor. Maar niet op zondag.
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
We zouden er eerst maar 1 in huis nemen, de ander had al n huisje, maar die zn nieuwe baasje dreigde na n week om m te verzuipen omdat ie beet en niet zindelijk was...beestje was 8 weken oud... Dus de mensen vh nestje hebben m terug gehaald en wij hebben toen besloten dat ie dan ook bij ons moest komen.. Beestje heeft in die ene week veel meegemaakt (duidelijk klappen gehad en bibberen als je iets harder praat en wegkruipen als ie moest spugen) maar wij hebben geen seconde spijt gehad van ons besluit.
Hij is een tikkie lomp (zuurstof tekort gehad) en hij kan na 2 jaar nog niet in 1x op de bank springen, en hij heeft er ruim n jaar over gedaan om zindelijk te worden, maar hij is zooo lief en ook echt slim..
En zn broertje is n binkie, denkt dat hij de hele wereld aankan, incl honden die 10x groter zijn... Heeft n avondhumeur en vind heel veel goed als ik maar in de buurt ben... Allebei zijn ze erg op mij gericht...
Jij!quote:
DAT MEEN JE NIET! VERZUIPEN HET IS EEN PUPPY.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
We zouden er eerst maar 1 in huis nemen, de ander had al n huisje, maar die zn nieuwe baasje dreigde na n week om m te verzuipen omdat ie beet en niet zindelijk was...beestje was 8 weken oud... Dus de mensen vh nestje hebben m terug gehaald en wij hebben toen besloten dat ie dan ook bij ons moest komen.. Beestje heeft in die ene week veel meegemaakt (duidelijk klappen gehad en bibberen als je iets harder praat en wegkruipen als ie moest spugen) maar wij hebben geen seconde spijt gehad van ons besluit.
Hij is een tikkie lomp (zuurstof tekort gehad) en hij kan na 2 jaar nog niet in 1x op de bank springen, en hij heeft er ruim n jaar over gedaan om zindelijk te worden, maar hij is zooo lief en ook echt slim..
En zn broertje is n binkie, denkt dat hij de hele wereld aankan, incl honden die 10x groter zijn... Heeft n avondhumeur en vind heel veel goed als ik maar in de buurt ben... Allebei zijn ze erg op mij gericht...
Ik heb ook niks te klagen. Alleen kusjes voor iedereen.quote:
Ik laat de eer aan iemand andersquote:
Ja eens. Gewoonmezelf is echt een schatjequote:Op zondag 20 juli 2014 18:15 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
DAT MEEN JE NIET! VERZUIPEN HET IS EEN PUPPY.puppys
Je bent een goed mens![]()
hihiquote:Op zondag 20 juli 2014 18:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb ook niks te klagen. Alles kusjes voor iedereen.
Wat doe jij dan van sport?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar alleen nog maar met de kleintjes eigenlijk.
Mijn ouders hebben ook een keer een puppy terug gehaald.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Er zat een fout in mijn reactie: klachtquote:
Vooruit! : Klacht: Mannen... worden jaloers als ze gewoon vrienden zijn en gaan raar doen ipv dat ze iets zeggen, snappen niet dat je ze niet leuk vindt en proberen je op verkeerde momenten te zoenen als je daar uberhaubt niet op zit te wachten (alleen de autistische) etc etcquote:
Leuk.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Shaolin Kempo.
En altijd gevoetbald.
En darten en biljarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |