die ja, mooie treinen worden de nieuwe IC's toch? want ze rijden iig nog niet op elk trajectquote:Op zondag 20 juli 2014 16:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Yep. Van binnen met verchroomde frietbakjes en druiventrossen als deurgrepen.
Klopt, dat wordt nieuw intercitymaterieel. Op dit moment rijden ze o.a. tussen Den Haag en Venlo, als sprinter Utrecht - Zwolle, en op nog wel meer plekken.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
die ja, mooie treinen worden de nieuwe IC's toch? want ze rijden iig nog niet op elk traject
Verbouwde stoptreinen. Zijn er in totaal 50 vanquote:Op zondag 20 juli 2014 16:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
die ja, mooie treinen worden de nieuwe IC's toch? want ze rijden iig nog niet op elk traject
wat heb je toch met patat?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Yep. Van binnen met verchroomde frietbakjes en druiventrossen als deurgrepen.
oh ze worden ook gebruikt als spirnterquote:Op zondag 20 juli 2014 16:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Klopt, dat wordt nieuw intercitymaterieel. Op dit moment rijden ze o.a. tussen Den Haag en Venlo, als sprinter Utrecht - Zwolle, en op nog wel meer plekken.
De eerste rit is wel gratis als je via iemand die al abonnee is abonnee wordt. Dan kost het je dus maar €6,85quote:Op zondag 20 juli 2014 15:37 schreef Fixers het volgende:
[..]
Je moet ook nog een abonnement? Dat wist ik ook nog niet. Wilde in de nazomer er mogelijk gebruik van gaan maken. Nou dan maar Fles irriteren met mijn vouwfiets.
Ik kan je wel even uitnodigen? Levert mij een rit op.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
De eerste rit is wel gratis als je via iemand die al abonnee is abonnee wordt. Dan kost het je dus maar €6,85
Ik ka je wel even uitnodigen? Levert mij een rit op.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
De eerste rit is wel gratis als je via iemand die al abonnee is abonnee wordt. Dan kost het je dus maar €6,85
Je kunt inchecken met € 6 saldo als je NS-klant bent, of € 16 als je niet-NS-klant bent. Je kunt maximaal € 4 rood staan op de OV-chipkaart. Als je een reis maakt die duurder is dan de borg en je saldo eigenlijk maar net genoeg was om in te kunnen checken, kan het voorkomen dat je onder de € -4 uitkomt en dat staat het systeem niet toe.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:36 schreef _serial_ het volgende:
Interessant, iemand die ik ken kon niet uitchecken bij NS omdat hij te weinig saldo had. In mijn gevoel kan je dan ook al niet inchecken ?
ik vertrok een keer uit Rotterdam met 10 euro nog wat op mn kaart en wilde in Assen vol tarief uitchecken, ging niet werken inderdaad. Te laag saldo.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:36 schreef _serial_ het volgende:
Interessant, iemand die ik ken kon niet uitchecken bij NS omdat hij te weinig saldo had. In mijn gevoel kan je dan ook al niet inchecken ?
Dan maar niet uitchecken toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik vertrok een keer uit Rotterdam met 10 euro nog wat op mn kaart en wilde in Assen vol tarief uitchecken, ging niet werken inderdaad. Te laag saldo.
Zelfde wat ik doe als de poortjes van de metro in Rotterdam niet opengaan of weer sluiten als je uit wil checken. (heb vrij reizen in heul Rotterdam). Een grote voet tegen het poortje.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je kunt inchecken met € 6 saldo als je NS-klant bent, of € 16 als je niet-NS-klant bent. Je kunt maximaal € 4 rood staan op de OV-chipkaart. Als je een reis maakt die duurder is dan de borg en je saldo eigenlijk maar net genoeg was om in te kunnen checken, kan het voorkomen dat je onder de € -4 uitkomt en dat staat het systeem niet toe.
Ik vraag me af hoe NS hiermee om wil gaan als de poortjes straks gesloten zijn, want dan kun je dus niet meer bij een automaat komen om nog wat saldo erop te zetten voor je uitcheckt (in zoverre dat goed gaat bij NS)...
Ook één keertje gedaan. Bespaarde toen wel 4 euro! alleen jammer dat ze na 4 keer je kaart blokkeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |