Doe ik al. Ze gebruiken altijd dezelfde knop wanneer er iets verborgen is, maar als je vergeten bent welke je moet hebben of je twijfelt dan gewoon alles indrukken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hm lastig. Je kan namelijk gewoon op de knoppen rammen, hij straft je niet af voor het indrukken van de verkeerde knop.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die &^^%$$%## Pawnee gast verpest alles. Gelukkig krijg ik Watch Dogs ook niet verkocht, dus ik kan het blijven proberen.Wat mag 't kosten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
30 Euro. En dan krijg je er een mooie schokbestendige envelop en bedankbriefje erbijquote:
29, 75 29,70quote:
Cool, ik koop hem van jou over als jij er klaar mee bent deal? Heb nu toch een backlog.quote:
Is PSNquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Cool, ik koop hem van jou over als jij er klaar mee bent deal? Heb nu toch een backlog.
Ah, ok. Daarom koop ik altijd fysieke games. Of is 'ie alleen op PSN?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Is PSN
En ik heb ook een enorm backlog, maar kon het weer eens niet laten
Ik gok van wel... dan, zeg maar.quote:
Nou fantastisch...heb liever een youtube appquote:Op donderdag 24 juli 2014 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
De 3D bluraymogelijkheden komen eraan. Firmware 1.75. Soony.
Je kunt via de browser ook YT kijken he.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:18 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Nou fantastisch...heb liever een youtube app
Dat heb ik ook. Ik wacht welquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:28 schreef Rossdale het volgende:
Oddworld lijkt me zo'n typische PS+ game, dus ik wacht nog wel even
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:28 schreef Rossdale het volgende:
Voor de wachters (me included), download de komende 2 weken de gratis DLC alvast, want daarna moet je ervoor betalen.quote:
Ik krijg een melding dat ik de add-on niet kan downloaden omdat ik de game niet heb. Wel logisch ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Voor de wachters (me included), download de komende 2 weken de gratis DLC alvast, want daarna moet je ervoor betalen.
Oddworld: New 'n' Tasty morgen op PS4
Hmmm, dat had misschien wel handiger geweest jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:28 schreef Rossdale het volgende:
Dan loopt Yi-Long onzin te verkopenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik krijg een melding dat ik de add-on niet kan downloaden omdat ik de game niet heb. Wel logisch ook
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
DLC gewoon in deze 2 weken gratis downloaden, en die game koop ik dan wel eens wanneer het wat goedkoper is.
Het is net alsof je dáár verbaasd over bentquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan loopt Yi-Long onzin te verkopen
Daar ben ik inderdaad net zo verbaasd over als over dat Yi-Long deze game niet geweldig vind en gaat wachten tot 'ie goedkoper is. Doet hij anders nooitquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is net alsof je dáár verbaasd over bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |