Hoeveel doden en hoeveel schade richten de Hamasraketten in Israel aan? En hoeveel doden en hoeveel schade de Israelische raketten in Gaza?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dan kan je ook zeggen als Hamas geen raketten op onschuldige burgers in Israël af schiet waren er nu geen burgerdoden gevallen want dan had Israël niet hoeven ingrijpen. Ik snap je punt hoor maar moeten deze terroristen dan maar hun gang kunnen gaan?
Waar blijven die miljoenen per maand dan? Niet bij de burger hoor. Ongelooflijk dat je dit ontkentquote:Op maandag 21 juli 2014 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
'gratis water en stroom' het zou wat zijn als ze ook nog de palestijnen zouden laten uitdrogen en in prehistorische omstandigheden lieten leven. Israel doet er alles aan om de palestijnen te teisteren.
Hamas is totaal niet corrupt, ga je dat nu ook al beweren?
Dat iron dome onderschept 100% van die raketten. Er is helemaal geen gevaar voor burgers behalve dat het lastig is dat ze telkens in die schuilkelders moeten.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dan kan je ook zeggen als Hamas geen raketten op onschuldige burgers in Israël af schiet waren er nu geen burgerdoden gevallen want dan had Israël niet hoeven ingrijpen. Ik snap je punt hoor maar moeten deze terroristen dan maar hun gang kunnen gaan?
Er staat kortgezegd dat alle arabische kinderen dood moeten zodat er geen nieuwe generatie komt.twitter:ashlisade twitterde op donderdag 10-07-2014 om 14:00:34להרוג את הילדים הערבים כדי שלא יהיה דור המשך. reageer retweet
Eentje dan en dan ga je maar leren hoe je zelf iets opzoekt.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Uitgeluld.
Jammer dat er geen bronnen zijn van je valse claims he.
Ik ontken niks, wat is corruptie volgens jou?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waar blijven die miljoenen per maand dan? Niet bij de burger hoor. Ongelooflijk dat je dit ontkent
Elke raket die afgeschoten word heeft het doel om te doden. Dat ze er geen kut van kunnen is een ander verhaal.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hoeveel doden en hoeveel schade richten de Hamasraketten in Israel aan? En hoeveel doden en hoeveel schade de Israelische raketten in Gaza?
Gewoon even vergelijken en tellen.
Nee je bent pas fout als je terugschiet en daarbij 4 burgerdoden maakt.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee dat is Iron dome niet. Ja zo is het makkelijk ja, Degene die uit zelfverdediging terug schiet is fout.... Makkelijk ja
Oh ja joh? Volgens de VN is er een tekort aan drinkwater. En die stroom was al tijden lang mondjesmaat. Medicijnen? Bouwmaterialen? Mogelijkheden om gewoon eens een leven op te bouwen?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uitgezonderd van de buitenwereld, maar ze krijgen wel elke dag gratis water en stroom van israel. De enige belemmering is de corrupte hamas die het geld in hun eigen zakken steekt. Maar dit wil je niet zien denk ik
Iron dome onderschept absoluut NIET voor 100%. En ja zo kan ik ook zieke tweets vinden van Mexicanen, Russen of Belgen.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat iron dome onderschept 100% van die raketten. Er is helemaal geen gevaar voor burgers behalve dat het lastig is dat ze telkens in die schuilkelders moeten.
Bovendien is het israelische leger zo geavanceerd dat ik moeite heb om te geloven dat al die burgerslachtoffers noodzakelijk zijn. Geavanceerde legers kunnen precisiebombardementen uitvoeren en gericht schieten zonder dat burgers omkomen. Het IDF doet dat niet. Dat heeft er in mijn ogen mee te maken dat de bevolking van Israel niets om de palestijnen geeft, en ze ziet als een minderwaardig ras. Berichjten zoals deze op twitter zijn daar een voorbeeld van.Er staat kortgezegd dat alle arabische kinderen dood moeten zodat er geen nieuwe generatie komt.twitter:ashlisade twitterde op donderdag 10-07-2014 om 14:00:34להרוג את הילדים הערבים כדי שלא יהיה דור המשך. reageer retweet
Nu moet ik wel zeggen dat ondertussen in nederland ook honderden moslims dagelijks op facebook posten dat alle joden moeten sterven.
Is genocide geoorloofd om terrorisme te bestrijden?
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee je bent pas fout als je terugschiet en daarbij 4 burgerdoden maakt.
Nou, GE-WEL-DIGE bron, random clips en fotos.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:02 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Eentje dan en dan ga je maar leren hoe je zelf iets opzoekt.
En nou snel mondje dicht en naar bed.
Knap dat ze 1300 dollar per persoon nodig hebben aan primaire levensbehoeftenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik ontken niks, wat is corruptie volgens jou?
Ik zie geen bewijs van die miljoenen waarover je claimt, behalve die voor de primaire levensbehoeften.
Tuurlijk reageer je zo......quote:Op maandag 21 juli 2014 01:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nou, GE-WEL-DIGE bron, random clips en fotos.
Sjongejonge, ga ergens anders standaard israel claims doen.
Ja random getallen weer. Palestina krijgt nauwelijks hulp, lul niet zo joh.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Knap dat ze 1300 dollar per persoon nodig hebben aan primaire levensbehoeftenEcht waar, het heeft geen zin als je niet eens wat achtergrond informatie weet over de situatie.
Je hebt gelijk, israel zou moeten stoppen met het leveren van medicijnen en bouwmaterialen. Die miljoenen per maand moeten we ook niet meer geven. Laten we net zo weinig geven als dat egypte dat doet, kijken hoe lang ze het uithoudenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh ja joh? Volgens de VN is er een tekort aan drinkwater. En die stroom was al tijden lang mondjesmaat. Medicijnen? Bouwmaterialen? Mogelijkheden om gewoon eens een leven op te bouwen?
Het is niet random, het staat in de bron en is doorberekend aan de hand van de hoeveelheid inwoners.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja random getallen weer. Palestina krijgt nauwelijks hulp, lul niet zo joh.
Laten we dat even aannemen. Waarom is het voor Isael dan kennelijk wel rechtvaardig om met een raket 10 Palestijnen te doden?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:03 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Elke raket die afgeschoten word heeft het doel om te doden. Dat ze er geen kut van kunnen is een ander verhaal.
Ik weet nog steeds niet wat voor bron het is, en waarom claimt de VN dan dat er ernstig te kort is aan allerlei dingen?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is niet random, het staat in de bron en is doorberekend aan de hand van de hoeveelheid inwoners.
Stel je voor in Nederland komt iemand bedreigend voor je staan. Hij heeft een geweer met een kromme loop waarvan je weet dat het maar in 1% van de gevallen jou zal doden. Jij hebt een geweer waarmee je hem wel kunt doden. Maar hij heeft een granaat bij zich, en als je hem dood zullen een aantal mensen die om hem heen staan sterven. Je schat dat er 4 mensen zullen doodgaan, waaronder vrouwen en kinderen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |