SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Ik na het neuken.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens als ik geblowd heb
wtf hoezoquote:
dat doen wij hier altijd en dat magquote:
Omdat die krengen binnen horen te zitten. Ze eten vogeltjes op en ik schrik van ze 'savondsquote:
ongeveer 2x de helftquote:Op zondag 20 juli 2014 14:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb een one penny munt uit 1948. Is dat veel waard?
inb4 1 penny.
nee manquote:Op zondag 20 juli 2014 14:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat die krengen binnen horen te zitten. Ze eten vogeltjes op en ik schrik van ze 'savonds![]()
Maar oke, zou niet doodrijden.. wel schoppen.
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
Zou mensen die huisdieren schoppen of overrijden voor de lol hun schedel kapottrappen![]()
ahahhahaquote:Op zondag 20 juli 2014 14:18 schreef Tchock het volgende:
Die kat die net ontsnapt was kent de buurt gelukkig wel een beetje want hij vindt het super leuk om uitgelaten te worden.
Ongeveer 1,2 eurocent geef ik je er voorquote:Op zondag 20 juli 2014 14:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb een one penny munt uit 1948. Is dat veel waard?
inb4 1 penny.
Heb opgezocht, is 3 miljoen waard.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ongeveer 1,2 eurocent geef ik je er voor
hihahoquote:Op zondag 20 juli 2014 14:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb opgezocht, is 3 miljoen waard.
Yeshquote:
zullen we trouwen?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb opgezocht, is 3 miljoen waard.
grapje tochquote:
schattigquote:Op zondag 20 juli 2014 14:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
YeshTuigje om zijn nek en middel, lijntje er aan en dan op avontuur. Het is niet helemaal zoals een hond want hij heeft echt schijt aan in een rechte lijn lopen dus beetje chaotisch.
1948 is een mooier getalquote:Op zondag 20 juli 2014 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Degene die een 1933 penny heeft koop ik voor 1000 pond
Nee dankje moet 1933 hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
1948 is een mooier getalVoor 500 mag je hem ook hebben hoor.
hoezoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |