Geen eten voor je dinnetje pakken hoor. Wordt ze alleen maar dik van.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Eten en drinken voor je vriendin pakken terwijl ze zelf met d'r dikke luie reet in een zwembadje ligt
Dit, volgende keer pakt ze het maar lekker zelf, of als je in een vriendelijke bui bent, doe je het als ze duidelijk zegt wat ze wilquote:
Vinden vrouwen toch lekker? En dan zo'n alphamale voor in de slaapkamer.quote:
Juist niet. Een man moet wel ruggengraat hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vinden vrouwen toch lekker? En dan zo'n alphamale voor in de slaapkamer.
Ik zal jouw ruggengraat eens even tijdelijk verlengenquote:Op zondag 20 juli 2014 14:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Juist niet. Een man moet wel ruggengraat hebben.
Precies ja, of als je wat te drinken koopt en ze hoeven niets, behalve een "klein slokje" om dan vervolgens dat hele blikje leeg te drinken.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:41 schreef remi1986 het volgende:
"Schat ik sta bij de bakker, wil je ook wat?"
"NEE, ik hoef niks"
"Weet je het zeker?"
Ja ik weet het zeker.
je komt thuis met je broodje. Krijg je te horen...
"JA, EN IK DAN??????"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha! Ben ik ff blij dat ik geen vriendin heb!quote:Op zondag 20 juli 2014 14:49 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Precies ja, of als je wat te drinken koopt en ze hoeven niets, behalve een "klein slokje" om dan vervolgens dat hele blikje leeg te drinken.![]()
Gewoon niet geven, dat blikje. Als je het haar een paar keer hebt aangeboden en ze zegt steeds nee: Dan is het nee.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:49 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Precies ja, of als je wat te drinken koopt en ze hoeven niets, behalve een "klein slokje" om dan vervolgens dat hele blikje leeg te drinken.![]()
Als ze zelf moet opstaan verbrand ze calorieën of ze doet het niet en dan krijgt ze niet genoeg eten binnen om zwembandjes te kweken. Dus gewoon even een paar keer lopen want die kilo's komen niet vanzelf.quote:
Moet ik bang worden?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zal jouw ruggengraat eens even tijdelijk verlengen.
Niks zeggen en die onzin negeren werkt ook en is minder vermoeiend.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het beste woord dat je tegen een vrouw kunt zeggen is "Nee!".
Je weet waar het staat, neem ik aan?quote:
Ja zij geeft en jij neemtquote:Op zondag 20 juli 2014 15:41 schreef valek het volgende:
Wat een reacties. Want iedereen heeft natuurlijk een 10/10 vriendin en ze hebben de vriendin onder de duim. En niet begrijpen dat het in een relatie geven en nemen is.
Oh sorry, zijn we het niet allemaal met je eens?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:41 schreef valek het volgende:
Wat een reacties. Want iedereen heeft natuurlijk een 10/10 vriendin en ze hebben de vriendin onder de duim. En niet begrijpen dat het in een relatie geven en nemen is.
Dit heeft niks met geven en nemen te maken, je bent gewoon een slaafje. Alleen jij ziet het niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:41 schreef valek het volgende:
Mannen die het over dinnetje hebben moeten sowieso een schop krijgen.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:12 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Geen eten voor je dinnetje pakken hoor. Wordt ze alleen maar dik van.
Nee er is geen chipsquote:Op zondag 20 juli 2014 15:40 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je weet waar het staat, neem ik aan?
Nou, de supermarkt heeft zeker weten meer dan genoeg op voorraad.quote:
Volgens mij is het zondag en ik woon in een dorpquote:Op zondag 20 juli 2014 16:41 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nou, de supermarkt heeft zeker weten meer dan genoeg op voorraad.
Tja, dan is de moderne, geëmancipeerde vrouw uiteraard compleet verlorenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:23 schreef vera166 het volgende:
[..]
Volgens mij is het zondag en ik woon in een dorp![]()
Maar er wordt zometeen chips gebracht jeej
Ik ben niet geëmancipeerd. Maar hoezo dan? Moet ik inbreken ergens ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:25 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Tja, dan is de moderne, geëmancipeerde vrouw uiteraard compleet verloren
Edit: Komt TS je chips brengen? Hij zou dat zeker doen
Je woont onder sharia wetgeving en draagt een burqa terwijl je door je man de auto in geslagen word?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:31 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ben niet geëmancipeerd. Maar hoezo dan? Moet ik inbreken ergens ofzo?
Nee. Chipskoerier speciaal voor vera166
Nee. Mannen mogen mij onderhouden en zware dingen tillen, mn fietsband plakken en werkenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:34 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je woont onder sharia wetgeving en draagt een burqa terwijl je door je man de auto in geslagen word?
Hoe je chips haalt:
1: Sta op en ga met een vervoersmiddel naar een winkel die chips verkoopt
2: Koop chips en ga met het vervoersmiddel(naar keuze) terug naar huis.
Of bedoel je met "chips" gewoon "drugs"
Ik vergeet er bij te vermelden dat ze zojuist eten heeft gekookt en voor mij wat bier heeft gepakt. Heel makkelijk scoren met je "je snapt er niets van en een flatgebouw voor mijn kop reactie". Lulijzer dat je rondloopt. Wat een snelle aannames, maar dat blijkt wel dat je nog nooit een fatsoenlijke relatie hebt gehad (als we toch snel zijn met aannames).quote:Op zondag 20 juli 2014 15:46 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Oh sorry, zijn we het niet allemaal met je eens?Boe-fucking-hoe.
![]()
![]()
Leuk ook hoe je meteen de "jullie begrijpen het gewoon niet"-kaart speelt. Terwijl het duidelijk is dat jij er nog geen fuck van snapt. Jij hebt geen bord voor je kop maar een flatgebouw.
Wauw, kijk jou eens leven als een God in Oekraïne. Eten! En een Biertje!!!!! WAUW!!quote:Op maandag 21 juli 2014 08:27 schreef valek het volgende:
[..]
Ik vergeet er bij te vermelden dat ze zojuist eten heeft gekookt en voor mij wat bier heeft gepakt. Heel makkelijk scoren met je "je snapt er niets van en een flatgebouw voor mijn kop reactie". Lulijzer dat je rondloopt. Wat een snelle aannames, maar dat blijkt wel dat je nog nooit een fatsoenlijke relatie hebt gehad (als we toch snel zijn met aannames).
Ik ben benieuwd of ze dat in Oekraïne hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:10 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Wauw, kijk jou eens leven als een God in Oekraïne. Eten! En een Biertje!!!!! WAUW!!
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:09 schreef Klokov het volgende:
Ze zien je niet als de alpha male die je hoort te zijn
De mensen daar hebben wel een ruggengraat, ik ben benieuwd of jij die hebtquote:Op maandag 21 juli 2014 12:36 schreef valek het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze dat in Oekraïne hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |