die gast van de redbull free fall was zeker ook geimplodeerd...quote:
Behalve dan die boerderij, die was destijds afgefikt.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:29 schreef agter het volgende:
[..]
God, dat ziet er nog hetzelfde uit als de Duitse foto's ten tijden van WOII.
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Daarnaast mogen journalisten inprincipe niet geweerd worden.
Oh echt wel. Maar deze discussie heeft volgens mij niet zoveel zin, tenzij je anatomie en/of natuurkunde (of vergelijkbaar) gestudeerd hebt en dus verstand van zaken hebt.quote:
http://blogs.wsj.com/disp(...)sia-airlines-flight/quote:1.30pm BST
The Wall Street Journal has put together a compelling piece about Tambi Jiee and Ariza Ghazalee and their four children. All six died when MH17 was shot down on Thursday.
Mr Ghazalee had been working for the past two and a half years for Shell in Kazakhstan and the family was returning to Malaysia.
The Journal has used the family member's last Facebook posts to telll their story.
Nee precies, want dat kunnen namelijk nooit spionnen zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 14:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Men ging er heen om te kijken of daar de lijken werden heen gebracht. Separatisten kregen daar lucht van en zijn ze gearresteerd.
Daarnaast mogen journalisten inprincipe niet geweerd worden.
Die zat niet in een druk cabine die in een fractie van een seconde kapot ging, of wel?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:30 schreef Re het volgende:
[..]
die gast van de redbull free fall was zeker ook geimplodeerd...
Is het daarbij niet van belang om de plaats zo onverstoord mogelijk te onderzoeken?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:28 schreef Re het volgende:
[..]
residu, sharpnel inslag etc.ze hebben genoeg kennis om te zien of een brokstuk anders dan de normale crash is beschadigd
Stuur Karremans, kan ie een borreltje drinken met de rebellen.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:24 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)jd_voor_actie__.html
Wel mooi van die Russen, en zelf lekker een autonoom land in rijden met tanks.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:27 schreef superworm het volgende:
[..]
Russen hebben al maanden gezegd dat ze westerse interventie zullen zien als escalatie/bemoeienis van het conflict.
Volgens mij heb jij een andere standaard van transparantie dan ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De separatisten hebben toch gewoon gemeld dat er stoffelijke overschotten in het mortuarium lagen? Wat wil je nog meer? Er naast liggen zodat je het écht zeker zeker zeker weet?
Het heeft ook deze keer niet veel gescheeld, te zien aan de schroeiplek.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Behalve dan die boerderij, die was destijds afgefikt.
Dat is echt pure onzin...waar baseer je dat op ??quote:Op zondag 20 juli 2014 14:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
na 10 km vallen
.
zelfs de mensen die uit de WTC sprongen waren dood voor ze de grond raakten
Wat is dit dan voor een kutkrantquote:Op zondag 20 juli 2014 14:24 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)jd_voor_actie__.html
Zou kunnen. Of ze hebben iets te verbergen, waar ik liever niet van uitga...quote:Op zondag 20 juli 2014 14:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
In een normale situatie wel, maar voor die rebellen is het westen de vijand die ze even moeten toelaten.
Jij gelooft de separatisten op voorhand niet, dat is iets anders dan niet-transparant zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een andere standaard van transparantie dan ik.
En sowieso heb ik minder vertrouwen in die totaalidioten die ik de laatste dagen in de media voorbij heb zien komen inderdaad.
Klopt het westen heeft dat vliegtuig daar neer laten schieten om zo spionnen binnen te krijg in een mortuariumquote:Op zondag 20 juli 2014 14:31 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee precies, want dat kunnen namelijk nooit spionnen zijn
Kijk eens wie het zegtquote:Op zondag 20 juli 2014 14:32 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Dat is echt pure onzin...waar baseer je dat op ??
Nee.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:27 schreef michaelmoore het volgende:
zelfs de mensen die uit de WTC sprongen waren dood voor ze de grond raakten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |