er is genoeg zuurstof op wat lagere hoogtequote:Op zondag 20 juli 2014 14:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan nog merk je niets zonder zuurstof
In een normale situatie wel, maar voor die rebellen is het westen de vijand die ze even moeten toelaten.quote:
Ja lekker schieten. Daar zijn we goed in......quote:Op zondag 20 juli 2014 14:24 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)jd_voor_actie__.html
Als de overheids- en veiligheidsdiensten transparant zijn, voorkom je dat jij en ik zelf naar mortuaria moeten gaan om te achterhalen wat er gebeurt.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks.
Als jij en ik nu naar een mortuarium gaan om foto's te maken worden we ook gearresteerd.
WO3? Actie in de tent? Jij moet eens met je opa en oma gaan pratenquote:Op zondag 20 juli 2014 14:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
dit draait heus niet uit op een WO3. Maar wel eindelijk wat actie in de tent
quote:
ja daar zit zuurstof inquote:Op zondag 20 juli 2014 14:26 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Eh, nee. Denk jij echt dat je bloedvaten exploderen als je op die hoogte uit een vliegtuig valt?
Russen hebben al maanden gezegd dat ze westerse interventie zullen zien als escalatie/bemoeienis van het conflict.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
dit draait heus niet uit op een WO3. Maar wel eindelijk wat actie in de tent
na 10 km vallenquote:
Sowieso al die lamballen die menen dat het sturen van wapens en militairen oké isquote:Op zondag 20 juli 2014 14:26 schreef superworm het volgende:
[..]
Nieuwe slogan:
De Telegraaf: fout in én fout vóór de oorlog!
Misschien moet je zulke aluhoedjestheorien in BNW kwijt?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, drie dagen om belastend materiaal naar Moskou te sluizen en vervolgens alle medewerking verlenen.
Moest grinniken om 'cows mooing'.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Veehouder ben je 24u per dag waar ook ter wereld...
(tot zo ver mijn ode aan veehouders wereldwijd)
Gast, ga je even inlezen. Bovendien, die lichamen zagen er niet uit alsof hun bloedvaten uit elkaar geklapt waren.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja daar zit zuurstof in
dat gaat eruit hoor
residu, sharpnel inslag etc.ze hebben genoeg kennis om te zien of een brokstuk anders dan de normale crash is beschadigdquote:Op zondag 20 juli 2014 14:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow ik wist niet dat het zo kan worden geanalyseerd? Hoe werkt dat eigenlijk?
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:27 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
WO3? Actie in de tent? Jij moet eens met je opa en oma gaan praten
Bewoners kunnen heel wat info verschaffen over die zgn. taferelen...quote:Op zondag 20 juli 2014 14:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, drie dagen om belastend materiaal naar Moskou te sluizen en vervolgens alle medewerking verlenen.
De separatisten hebben toch gewoon gemeld dat er stoffelijke overschotten in het mortuarium lagen? Wat wil je nog meer? Er naast liggen zodat je het écht zeker zeker zeker weet?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als de overheids- en veiligheidsdiensten transparant zijn, voorkom je dat jij en ik zelf naar mortuaria moeten gaan om te achterhalen wat er gebeurt.
'quote:
lijkt me moeilijk te onderzoeken omdat daar meestal alleen wat moes van over wasquote:Op zondag 20 juli 2014 14:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
na 10 km vallen
.
zelfs de mensen die uit de WTC sprongen waren dood voor ze de grond raakten
dat zie je niet van buitenquote:Op zondag 20 juli 2014 14:28 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Gast, ga je even inlezen. Bovendien, die lichamen zagen er niet uit alsof hun bloedvaten uit elkaar geklapt waren.
Men ging er heen om te kijken of daar de lijken werden heen gebracht. Separatisten kregen daar lucht van en zijn ze gearresteerd.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks.
Als jij en ik nu naar een mortuarium gaan om foto's te maken worden we ook gearresteerd.
Eh?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Daarnaast mogen journalisten inprincipe niet geweerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |