SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Vorige topic verliep wel heel erg traag.
Trouwens, Lindgren. , vond jij die minuut stilte ook zo indrukwekkend? Zag zelfs geëmotioneerde mensen om me heen staan![]()
![]()
Ja. Stond zelf ook met kippenvel.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:08 schreef Toefjes het volgende:
Vorige topic verliep wel heel erg traag.
Trouwens, Lindgren. , vond jij die minuut stilte ook zo indrukwekkend? Zag zelfs geëmotioneerde mensen om me heen staanhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
alleen had Cosmic Gate na die minuut wel een iets meer ingetogen nummer mogen draaien. Was echt een minuut stilte, en daarna gelijk knallenquote:![]()
![]()
Ik heb zojuist een delicieuze tosti Hawaii verorberd.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
zometeen een heerlijke salade naarbinnen werkenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik doelde eigenlijk op het vorige topic, waar iedereen aan het klagen was over het weer. Voortaan eerst even de recente posts lezen voordat ik wat neerkwak
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Oh, ik wilde al zeggen: Ga zelf maar eens een minuut stil zijn, en kijk dan nog eens of je nog zo'n grote knul bent.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:17 schreef Revontulet het volgende:
Ik doelde eigenlijk op het vorige topic, waar iedereen aan het klagen was over het weer. Voortaan eerst even de recente posts lezen voordat ik wat neerkwak
Maar het was dus een misverstand. Haha.![]()
Tsja. Vond ze net als bij ASOT weer niet heel sterk. Had bijvoorbeeld liever Dash Berlin op die plek gezien, maar ach. Rayel en Nilsen maakten een hoop goed.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
alleen had Cosmic Gate na die minuut wel een iets meer ingetogen nummer mogen draaien. Was echt een minuut stilte, en daarna gelijk knallen
Was je eigenlijk nog in hogere sferen gisteren?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Op het eind een beetje. Maar heb het bewust heel rustig aan gedaan hoor. Liever wat rustiger aan met die temperaturen en heel blijven dan de gok nemen dat het fout gaatquote:Op zondag 20 juli 2014 12:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja. Vond ze net als bij ASOT weer niet heel sterk. Had bijvoorbeeld liever Dash Berlin op die plek gezien, maar ach. Rayel en Nilsen maakten een hoop goed.
Was je eigenlijk nog in hogere sferen gisteren?![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op het eind een beetje. Maar heb het bewust heel rustig aan gedaan hoor. Liever wat rustiger aan met die temperaturen en heel blijven dan de gok nemen dat het fout gaat
Tijdens Rayel zagen we een groepje van 5 meisjes die misschien net 18 waren echt compleet strak staanallemaal een speen in tegen het kauwen en doppen zo groot als de tepels van Erica Terpstra.
![]()
Best gek, in zulke staat maak je het feest ook niet meer echt mee, en ben je alleen maar energie kwijt om je motoriek enigszins onder controle te houden. Las op partyflock dat als ze drugs aantroffen bij de fouillering dat ze het gewoon in een bak flikkerden, en je gewoon door mocht lopenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tijdens Rayel zagen we een groepje van 5 meisjes die misschien net 18 waren echt compleet strak staanallemaal een speen in tegen het kauwen en doppen zo groot als de tepels van Erica Terpstra.
![]()
![]()
![]()
Haha bewakers eind van de avond helemaal kapot van de drugs enzoquote:Op zondag 20 juli 2014 12:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Best gek, in zulke staat maak je het feest ook niet meer echt mee, en ben je alleen maar energie kwijt om je motoriek enigszins onder controle te houden. Las op partyflock dat als ze drugs aantroffen bij de fouillering dat ze het gewoon in een bak flikkerden, en je gewoon door mocht lopenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Best gek, in zulke staat maak je het feest ook niet meer echt mee, en ben je alleen maar energie kwijt om je motoriek enigszins onder controle te houden. Las op partyflock dat als ze drugs aantroffen bij de fouillering dat ze het gewoon in een bak flikkerden, en je gewoon door mocht lopen'sup boi.quote:
Ik scoor wel vaak long shots maar deze vond ik wel erg mooi, precies in de kruising en dat met een RB met 47 shooting (Velez) http://www.easports.com/u(...)2014/video/193321320![]()
Mietjequote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
zometeen een heerlijke salade naarbinnen werken![]()
Kiekje van gisteren.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Electronic Family, maar Lindgren. is ook geweest, en Hugo als het goed is ook
Nice, 41 long shots ook echtquote:Op zondag 20 juli 2014 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik scoor wel vaak long shots maar deze vond ik wel erg mooi, precies in de kruising en dat met een RB met 47 shooting (Velez) http://www.easports.com/u(...)2014/video/193321320
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb mijn team met Velez toch maar weer gemaakt (maar met Perea ipv Rojas en NIF Montero ipv de IF) en Perea is de duurste speler uit het team, daarna de 2 backs (Camps Toro en Velez)![]()
French Twitter account infosport+ are quoting Canal+ on Sunday regarding the story of six missing Shakhtar Donetsk players.
Shakhtar played Lyon on Saturday in a friendly, but when it came time for the players to return to the Ukraine five Brazilians and an Argentine were nowhere to be seen.
Alex Teixeira, Fred, Dentinho, Douglas Costa and Facundo Ferreyra (Argentinian), plus one other unidentified player, have all been reported AWOL as they never showed up for their flight.
If the rumour proves to be true, then we can expect all the players will be looking for transfers before the summer window closes.
Douglas Costa, arguably the most famous of the six Shakhtar players, has in recent days been linked with a move to Monaco to replace Real Madrid-bound James Rodriguez.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Welke?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:05 schreef Kiid het volgende:
De gozer uit Suits zit ook in Breaking Bad, hij kwam me al bekend voor
Edit: Oh, Hardman natuurlijk
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
2 uur en 33 minuten gefietst in prachtig weer en precies 2 minuten nadat ik thuis ben een gigantische wolkbreuk#luckyme
![]()
Dentinho is een nieuwe 5* skillerquote:Op zondag 20 juli 2014 15:47 schreef Tim86 het volgende:
French Twitter account infosport+ are quoting Canal+ on Sunday regarding the story of six missing Shakhtar Donetsk players.
Shakhtar played Lyon on Saturday in a friendly, but when it came time for the players to return to the Ukraine five Brazilians and an Argentine were nowhere to be seen.
Alex Teixeira, Fred, Dentinho, Douglas Costa and Facundo Ferreyra (Argentinian), plus one other unidentified player, have all been reported AWOL as they never showed up for their flight.
If the rumour proves to be true, then we can expect all the players will be looking for transfers before the summer window closes.
Douglas Costa, arguably the most famous of the six Shakhtar players, has in recent days been linked with a move to Monaco to replace Real Madrid-bound James Rodriguez.![]()
![]()
Ja, op de PS is het ook een herhaling van er uit gegooid worden en er tijdelijk weer in mogen.quote:![]()
Nooit zo blij geweest dat Hiljemark scoordeNu moet alleen Utrecht nog even prutsen.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ja erg soepel gaat het allemaal nietquote:Op zondag 20 juli 2014 17:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier is het verre van stabiel in elk geval.![]()
Je haalt toch niks uit die packsquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |