SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Vorige topic verliep wel heel erg traag.
Trouwens, Lindgren. , vond jij die minuut stilte ook zo indrukwekkend? Zag zelfs geëmotioneerde mensen om me heen staan![]()
![]()
Ja. Stond zelf ook met kippenvel.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:08 schreef Toefjes het volgende:
Vorige topic verliep wel heel erg traag.
Trouwens, Lindgren. , vond jij die minuut stilte ook zo indrukwekkend? Zag zelfs geëmotioneerde mensen om me heen staanhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
alleen had Cosmic Gate na die minuut wel een iets meer ingetogen nummer mogen draaien. Was echt een minuut stilte, en daarna gelijk knallenquote:![]()
![]()
Ik heb zojuist een delicieuze tosti Hawaii verorberd.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
zometeen een heerlijke salade naarbinnen werkenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik doelde eigenlijk op het vorige topic, waar iedereen aan het klagen was over het weer. Voortaan eerst even de recente posts lezen voordat ik wat neerkwak
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Oh, ik wilde al zeggen: Ga zelf maar eens een minuut stil zijn, en kijk dan nog eens of je nog zo'n grote knul bent.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:17 schreef Revontulet het volgende:
Ik doelde eigenlijk op het vorige topic, waar iedereen aan het klagen was over het weer. Voortaan eerst even de recente posts lezen voordat ik wat neerkwak
Maar het was dus een misverstand. Haha.![]()
Tsja. Vond ze net als bij ASOT weer niet heel sterk. Had bijvoorbeeld liever Dash Berlin op die plek gezien, maar ach. Rayel en Nilsen maakten een hoop goed.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
alleen had Cosmic Gate na die minuut wel een iets meer ingetogen nummer mogen draaien. Was echt een minuut stilte, en daarna gelijk knallen
Was je eigenlijk nog in hogere sferen gisteren?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Op het eind een beetje. Maar heb het bewust heel rustig aan gedaan hoor. Liever wat rustiger aan met die temperaturen en heel blijven dan de gok nemen dat het fout gaatquote:Op zondag 20 juli 2014 12:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja. Vond ze net als bij ASOT weer niet heel sterk. Had bijvoorbeeld liever Dash Berlin op die plek gezien, maar ach. Rayel en Nilsen maakten een hoop goed.
Was je eigenlijk nog in hogere sferen gisteren?![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op het eind een beetje. Maar heb het bewust heel rustig aan gedaan hoor. Liever wat rustiger aan met die temperaturen en heel blijven dan de gok nemen dat het fout gaat
Tijdens Rayel zagen we een groepje van 5 meisjes die misschien net 18 waren echt compleet strak staanallemaal een speen in tegen het kauwen en doppen zo groot als de tepels van Erica Terpstra.
![]()
Best gek, in zulke staat maak je het feest ook niet meer echt mee, en ben je alleen maar energie kwijt om je motoriek enigszins onder controle te houden. Las op partyflock dat als ze drugs aantroffen bij de fouillering dat ze het gewoon in een bak flikkerden, en je gewoon door mocht lopenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tijdens Rayel zagen we een groepje van 5 meisjes die misschien net 18 waren echt compleet strak staanallemaal een speen in tegen het kauwen en doppen zo groot als de tepels van Erica Terpstra.
![]()
![]()
![]()
Haha bewakers eind van de avond helemaal kapot van de drugs enzoquote:Op zondag 20 juli 2014 12:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Best gek, in zulke staat maak je het feest ook niet meer echt mee, en ben je alleen maar energie kwijt om je motoriek enigszins onder controle te houden. Las op partyflock dat als ze drugs aantroffen bij de fouillering dat ze het gewoon in een bak flikkerden, en je gewoon door mocht lopenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Best gek, in zulke staat maak je het feest ook niet meer echt mee, en ben je alleen maar energie kwijt om je motoriek enigszins onder controle te houden. Las op partyflock dat als ze drugs aantroffen bij de fouillering dat ze het gewoon in een bak flikkerden, en je gewoon door mocht lopen'sup boi.quote:
Ik scoor wel vaak long shots maar deze vond ik wel erg mooi, precies in de kruising en dat met een RB met 47 shooting (Velez) http://www.easports.com/u(...)2014/video/193321320
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |