Laat jezelf nog wat meer kennen haatbaard.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lekker op kleine moslimkinderen schieten. For freedom.
Ik ben tenminste geen schoothondje van de Amerikanen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:38 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Laat jezelf nog wat meer kennen haatbaard.
Sterven zodat Bush kan chillen op zijn ranch in Texas. Domkop.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:38 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Laat jezelf nog wat meer kennen haatbaard.
Was je erbij dan ? wat heb jij gedaan om er wat aan te toen ?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:38 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En dan anderen partijdig noemen. Lol, loser. Ook in Afghanistan heb je gefaald.
Voor iemand die zo tegen propaganda is gebruik je wel erg typische propagandistische termen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben tenminste geen schoothondje van de Amerikanen.
Ben jij ISIS-sympathisant?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ISIS-aanhangers, ze zitten overal jongen! Pas maar op! Iedereen die opkomt voor Palestijnen of überhaupt moslim is, is een ISIS-aanhanger!
Nee jij bent het schoothondje van de plaatselijke Imam zo te lezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Give me morequote:Op zondag 20 juli 2014 17:39 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Sterven zodat Bush kan chillen op zijn ranch in Texas. Domkop.
Een grotere held dan met een wapen rondzwaaien als bezettingsmacht van de Amerikanen. Een ware geweldloze held. Iets wat niet in je woordenboek voor komt.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:40 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Was je erbij dan ? wat heb jij gedaan om er wat aan te toen ?
Lekker veilig berichtjes typen op fok en wat centjes en kleertjes inzamelen, wat een held ben jij.
Lekker veilig in Nederland, waar je kan en mag zeggen wat je wil triestheid.
Daarom krijgt 75% van Nederland een steeds grotere hekel aan de islam en aan moslims.
Stel ondankbare honden zijn het hier.
Waarom zou ik jou dankbaar moeten zijn?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:40 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Stel ondankbare honden zijn het hier.
Het feit dat jij volstrekt negeert wat hij te zeggen heeft, spreekt boekdelen. En je vraag is verder achterlijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Voor iemand die zo tegen propaganda is gebruik je wel erg typische propagandistische termen.
[..]
Ben jij ISIS-sympathisant?
Maar jij zegt niks.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het feit dat jij volstrekt negeert wat hij te zeggen heeft, spreekt boekdelen.
Beter nog dat dan naar de pijpen dansen van de plaatselijke haat prediker, en de booslims vragen zich nog steeds af waarom geen ondernemer ze meer wil hebben ?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:41 schreef Brum_brum het volgende:
Hoe weet je dat al die passionele pro Palestina mensen tuig zijn? Ze demonstreren voor honderden doden door joden en zijn stil over honderdduizenden dode mensen door moslim geweld in de moslim gristengrens in noord Afrika. Ze zijn boos over het afpakken van een stuk land ter grote van Utrecht, terwijl stukken zo groter dan Frankrijk worden gejat.
Je verwacht van een trotse kinderverminker dat moord te ver gaatquote:Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar jij zegt niks.
Waarom is het zo moeilijk om te zeggen: "Nee, ik sympathiseer niet met ISIS?"
Nogmaals, spreek voor jezelf, loser.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Dat komt omdat wij niets zeggende schoothondjes zoals jij niet willen
Vrij simpel, omdat het een belediging is om überhaupt die vraag te stellen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar jij zegt niks.
Waarom is het zo moeilijk om te zeggen: "Nee, ik sympathiseer niet met ISIS?"
Dat is toch niet zo gek?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:43 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je verwacht van een trotse kinderverminker dat moord te ver gaat?
Precies, lekker de piemel van de Amerikanen likken. En vooral alleen maar doen wat zij zeggen. Geen kritische blik, niets. Lekker onschuldige mensen uitmoorden en platbombarderen. Je zal vast trots zijn met hetgeen je hebt bereikt in dat land.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:42 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Beter nog dat dan naar de pijpen dansen van de plaatselijke haat prediker, en de booslims vragen zich nog steeds af waarom geen ondernemer ze meer wil hebben ?
Waarom er zo'n enorme werkeloosheid is onder de moslimgemeenschap ?
Dat komt omdat wij niets zeggende schoothondjes zoals jij niet willen, en liever zien verdwijnen naar bijvoorbeeld de gaza strook.
Ga daar lekker kruisrakketjes koppen loser.
Heb je zelf net gebruikt:quote:
Faalhaasquote:Op zondag 20 juli 2014 17:26 schreef Toofastforyou21 het volgende:
de meest grote gore racisten en fascisten zijn de moslims zelf
Dat is dus een 'nee'. Tof.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vrij simpel, omdat het een belediging is om überhaupt die vraag te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |