Niet zo heel bekend mee maar is veel vlees en brood, niet?quote:
?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee volgens che hebben de Turken t woord tuz ofwel limontuzu gejat van Koerden.
You know how to party, my lady.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een must bij de bbq. Zonder sumac en uien geen bbq!
MO snacks.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jullie zitten alleen maar over Turkse snacks te praten.
"Hij is het zat en wil alleen maar couscous"quote:Op zondag 20 juli 2014 18:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jullie zitten alleen maar over Turkse snacks te praten.
Dat is een bazennummer.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
"Hij is het zat en wil alleen maar couscous"
Typisch. Allemaal schone schijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Erdogan was weer lekker populistisch aan het brullen tegen Israël, maar ondertussen heeft de handel tussen de twee landen een toppunt bereikt, levert Turkije nog steeds olie aan Israël en roept een AKP-minister op om Israëlische producten niet te boycotten. Muharrem Ince legt alles weer mooi bloot...
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152572725441703
De helft van de Turken hier vasten niet? Als het niet meer is.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
Ik was net met een vastende die nu even niet vast patatje doen.
De angst toen ze een Turks bekend gezinnetje tegenkwam en hun stemtoon.Turken en de sociale controle
Hetzelfde met ISIS. hij heeft wel een grote mond, maar helpt ze met wapens, huizing, voedsel, medicijnen en grensposten.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Erdogan was weer lekker populistisch aan het brullen tegen Israël, maar ondertussen heeft de handel tussen de twee landen een toppunt bereikt, levert Turkije nog steeds olie aan Israël en roept een AKP-minister op om Israëlische producten niet te boycotten. Muharrem Ince legt alles weer mooi bloot...
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152572725441703
Ook in TR. Als je met Ramadan door de stad loopt, zijn de restaurants en eettentjes bijna net zo vol als anders.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De helft van de Turken hier vasten niet? Als het niet meer is.
Ik haat het alleen om te eten wanneer ik mijn p heb bij mensen met wie ik altijd ben omdat ze het dan weten.
Best jammer dit lijkt me...mis je toch de ramadan-sfeer zoals in veel andere Moslimlanden. Ik hoorde dat het in Istanbul is zoals je hier beschrijft.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook in TR. Als je met Ramadan door de stad loopt, zijn de restaurants en eettentjes bijna net zo vol als anders.
Zonde, erg zonde om te zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook in TR. Als je met Ramadan door de stad loopt, zijn de restaurants en eettentjes bijna net zo vol als anders.
Allemaal Izmir Ebru Umar typesquote:Op zondag 20 juli 2014 19:55 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Best jammer dit lijkt me...mis je toch de ramadan-sfeer zoals in veel andere Moslimlanden. Ik hoorde dat het in Istanbul is zoals je hier beschrijft.
Ooit gereisd met de taxi van Nador naar Oujda. Ik kwam precies tijdens maghreb aan. Leek net een spookstad. Geen mens te bekennen. Na tien minuten kwam de eerste taxi naar buiten. Kreeg wat drinken van mquote:Op zondag 20 juli 2014 19:55 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Best jammer dit lijkt me...mis je toch de ramadan-sfeer zoals in veel andere Moslimlanden. Ik hoorde dat het in Istanbul is zoals je hier beschrijft.
Ja dat geloof ik best. In andere landen heb je ook genoeg die niet vasten maar openlijk eten is echt not done en wordt je dan sowieso op aangesproken, laat staan cafe's en restaurants die gewoon overdag openlijk mensen bedienen. In Tunis heb je een aantal specifieke cafes/restaurants die open mogen blijven maar dan wel ramen moeten beplakken zodat je vanaf buiten niets ziet.quote:
Zo hoort het ookquote:Op zondag 20 juli 2014 19:59 schreef Santello het volgende:
Ooit gereisd met de taxi van Nador naar Oujda. Ik kwam precies tijdens maghreb aan. Leek net een spookstad.Geen mens te bekennen. Na tien minuten kwam de eerste taxi naar buiten. Kreeg wat drinken van m
Een vastende jood is beter in de Islam dan een niet-vastende moslim.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want niet vasten is Ebru Umar? Ga weg.
De sfeer is er wel, hoor. Wat ik hier opnoem is dus vooral in het centrum. Daarbuiten zie je het minder. Istanbul is natuurlijk een geval apart.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:55 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Amsterdam?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:29 schreef Santello het volgende:
Lekker gedemonstreerd. Waren echt veel mensen op de been.
Denk 4000+. Jammer man. Anders had ik je opgehaald beste broeder.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:09 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Te verhoeveel man was er (en vrouw)
Ik woon niet in de buurt.. anders was ik sowieso aanwezig. Maar paar familieleden/vrienden uit adam waren wel gegaan, ook namens mijquote:
Gaan we volgende keer samen?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Denk 4000+. Jammer man. Anders had ik je opgehaald beste broeder.
En afvalligen verdienen de doodstraf volgens de Sharia. Dus?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een vastende jood is beter in de Islam dan een niet-vastende moslim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |