Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Eet smakelijk. Moet je wel opschieten; je hebt niet zo lang meer.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:15 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik wil voor suhoor sucuk toast maken
Max halfuurquote:Op zondag 20 juli 2014 03:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Moet je wel opschieten; je hebt niet zo lang meer.
pics or it didnt happenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga altijd zoals die rechtse naar buiten.
Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat ik momenteel niet vast. Sjeeeeezquote:Op zondag 20 juli 2014 03:47 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
had net nieuwe telefoonachtergrond nodig thx
wat heb jij gegeten voor suhoor
Rode dingen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat ik momenteel niet vast. Sjeeeeez
Garnalen.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Toevallig had ik daar een foto van gemaakt:
[ afbeelding ]
ik vergeet dat telkes hahaha ook thuis gebeurd dat vaakquote:Op zondag 20 juli 2014 03:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat ik momenteel niet vast. Sjeeeeez
bsa7a wanneer kom je samen iftar verbrekenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Toevallig had ik daar een foto van gemaakt:
[ afbeelding ]
Jij vergeet snel. Wazmetjou.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:57 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
ik vergeet dat telkes hahaha ook thuis gebeurd dat vaak
Waarom niet. Waar kom je vandaan in Nederland?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:58 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
bsa7a wanneer kom je samen iftar verbreken
Chocolade, snoep, redbull, alles wat slecht is.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
in welke dingen heb jij trek wanneer je monstermode zit
waar woon jij ik woon in niemandsdorpquote:Op zondag 20 juli 2014 03:59 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom niet. Waar kom je vandaan in Nederland?
wil je met mij je vasten verbreken of wil je samen met mij je vasten verbreken, ik weet ben om op te eten maar gaat mij te ver op deze manierquote:
geen kaas?quote:Op zondag 20 juli 2014 04:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Chocolade, snoep, redbull, alles wat slecht is.
Pukequote:Op zondag 20 juli 2014 04:02 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
wil je met mij je vasten verbreken of wil je samen met mij je vasten verbreken, ik weet ben om op te eten maar gaat mij te ver op deze manier
Amsterdam broeder. Waar de fuck ligt niemandsdorp. Of zit je me te trollen. Mag niet liegen broeder.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
waar woon jij ik woon in niemandsdorp
Weetniet akhi, ik ben afgeleid hoor ienand kotsen buiten. Als mocro is dan is zn vasten verbroken. Haaaquote:
wilde net vragen of je amsterdam woonde ik kan miss laatste dag komen als je wilt je hebt vast ook wel van die openbare plekken waar iftar verbroken wordt kunnen we daar doenquote:Op zondag 20 juli 2014 04:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Amsterdam broeder. Waar de fuck ligt niemandsdorp. Of zit je me te trollen. Mag niet liegen broeder.
Wollah ma ik begreep ditquote:Op zondag 20 juli 2014 04:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Weetniet akhi, ik ben afgeleid hoor ienand kotsen buiten. Als mocro is dan is zn vasten verbroken. Haaa
Dat zeg je meestal als je iemand groet, niet als je weggaat..,quote:Op zondag 20 juli 2014 04:07 schreef Crip het volgende:
Tijd om te slapen, was gezellig! Assalamu alaykom.
Dacht bij jou thuis. Laat maar zitten dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:07 schreef AbdulMalik het volgende:
x
[..]
wilde net vragen of je amsterdam woonde ik kan miss laatste dag komen als je wilt je hebt vast ook wel van die openbare plekken waar iftar verbroken wordt kunnen we daar doen
miss is hij hanafi weet je nietquote:Op zondag 20 juli 2014 04:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Weetniet akhi, ik ben afgeleid hoor ienand kotsen buiten. Als mocro is dan is zn vasten verbroken. Haaa
ik dm je nog wel dan neem je ps4 mee ik wil wel destiny spelenquote:Op zondag 20 juli 2014 04:08 schreef Santello het volgende:
[..]
Dacht bij jou thuis. Laat maar zitten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |