Go Ferngully on yo ass.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als het moet uh ik weet het niet. Maar wij beslissen heel makkelijk over het leven van andere soorten omdat het een "plaag" zou zijn. Lekker makkelijk als je zelf een plaag bent
We moesten toch juist zo tolerant zijn tov andere "geloven"?quote:Op zondag 20 juli 2014 03:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zou minstens voor een massa sterilisatie zijn, om te beginnen in alle geloofsgemeenschappen
ik heb geen idee waar je het over hebt maar het is vast heel grappigquote:
ik heb er zelf ook geen in amsterdam, waar ik woon, vind ik zielig.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou ook wel meerdere honden willen hebben alhoewel ik op dit moment makkelijk praten heb aangezien ik meestal niet thuis ben omdat ik studeer.
Zoveel verschillende rassen hebben wij dus niet gehad, altijd engelse setters. Wel verschillende kleuren, de eerste was bruin-wit, de tweede zwart-wit en deze weer bruin-wit.
Ik bekijk nu even de foto's van het nestje
http://www.kennelfanchon.com/puppies-july-2011-part-i.html
maar het lukt me niet met zekerheid vast te stellen welke van die hondjes nou precies de onze is, ze lijken daar nog allemaal enorm op elkaar.
Ja dat wel, het is geen vrije keuze het is een ingeplante hersenziekte, kun je weinig aan doen toch.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
We moesten toch juist zo tolerant zijn tov andere "geloven"?
Kom op, je kan vast wel beter dan dit. Je hebt ook niks beters te doen, dus doe eens je best.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebt maar het is vast heel grappig
dit heeft niets met utopia te makenquote:Op zondag 20 juli 2014 03:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
We moesten toch juist zo tolerant zijn tov andere "geloven"?
Het huis van mijn ouders is ook maar gewoon een huis in een nieuwbouwwijk, ook niet echt ruimte voor nog een tweede hondquote:Op zondag 20 juli 2014 03:54 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb er zelf ook geen in amsterdam, waar ik woon, vind ik zielig.
want jachthonden zijn toch echt mijn ding. stook wel altijd mijn ouders op voor nog een hond.
wat een snoesjes![]()
dit was de onze toen die klein was:
https://picasaweb.google.(...)tjeAzoraCedric201302
reutje groen is onze pup. maar daar lijkt hij dus niets meer op. beest is al 29 kilo
quote:Op zondag 20 juli 2014 03:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kom op, je kan vast wel beter dan dit. Je hebt ook niks beters te doen, dus doe eens je best.
Waar maak je je allemaal druk om dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Niks beters te doen maar geen idee wat "Go Ferngully on yo ass" betekent. Is het belangrijk dan? In het licht van ons (in verhouding) korte leven hier op aarde heb ik dat gemist
Shit!
onze gordon is een reus want die is nog niet eens uitgegroeit en mega smal. ik vind red white niet zo. iers is kapot gefokt. dus ik hoop een rode gordon setter te scoren op een dag.quote:Op zondag 20 juli 2014 03:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het huis van mijn ouders is ook maar gewoon een huis in een nieuwbouwwijk, ook niet echt ruimte voor nog een tweede hond
Haha wel handig met die kleurtjesIk vind alle setters mooi, maar zoals je begrijpt word ik van de engelse setter het meest sentimenteel. Onze hond is ook aardig opgegroeid, maar is toch wel redelijk slank, ik weet het exacte gewicht niet, ik dacht rond de 25 kg.
Omdat het ongelooflijk interessant is waarom we hier zijn! Omdat oppervlakkigheid even leuk is maar daarna niet meer. Sorry ik kan me niet voorstellen dat mensen zich alleen maar bezig houden met vooral "leuk" zijnquote:
Slaap lekker drama queen.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:08 schreef chufi het volgende:
Ok dames .. Ik maak er een eind aan bij deze .... EIND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |