Of nootmuskaatquote:Op zondag 20 juli 2014 02:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, dat is tegen spierpijn. Ik zou voor de talkpoeder gaan.
Echt? Ik heb het wel in huis, maar gebruik het alleen voor haricots vert. Met roomboter is dat heerlijk.quote:
gen brug hebbenquote:Op zondag 20 juli 2014 02:15 schreef mapima het volgende:
Vandaag was blote benen dag. Ik had korte broek aan. En jullie vrouwen herkennen vast dat schuurprobleem tussen dijen.
keuzes. Of je moet een legging aanquote:Op zondag 20 juli 2014 02:33 schreef mapima het volgende:
[..]
maar dan verdwijnen mijn tieten en kont :S
in bed?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
keuzes. Of je moet een legging aan
ja? en anders niet zo preuts je benen bij elkaar houdenquote:
blijf liggen, ik kom eraanquote:Op zondag 20 juli 2014 02:15 schreef mapima het volgende:
Dus moet ik wijdbeens liggen zonder deken, met deur open
Met dikke dijen en zweet krijg je met lopen schuurplekken door de wrijving tegen elkaar, zelfs tot bloedens toe.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:15 schreef remi1986 het volgende:
wat ik me dan afvraag is hoe je aan die schuurplekken komt? Kan je niet normaal lopen ofzo?
heb jij net zulke lekkere dikke dijen als mapima?quote:Op zondag 20 juli 2014 10:19 schreef MsMessy het volgende:
Volgende keer toch maar gewoon voorkomen dat je die plekken oploopt TS? Vevina of short bijvoorbeeld.
[..]
Met dikke dijen en zweet krijg je met lopen schuurplekken door de wrijving tegen elkaar, zelfs tot bloedens toe.(of is dit TMI?)
quote:
Veel dikker nog denk ikquote:Op zondag 20 juli 2014 10:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
heb jij net zulke lekkere dikke dijen als mapima?
quote:
baby's zitten in de buik, niet tussen de benen.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:21 schreef vaarsuvius het volgende:
Huh? ik dacht dat vrouwen juist meer ruimte daar hadden, iets met baby's ofzo....
en mapima is gewoon een stevige meid, niet dik
Kun je er niet gewoon body lotion opsmeren?
Schuren jouw benen langs elkaar? Als je loopt, zo niet dan zal deze klacht niet begrijpbaar zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:58 schreef vera166 het volgende:
Ik begrijp de klacht niet hallo hoe kun je last van je benen hebben
Zinkzalf.quote:
Hoe gaat het nu met je benen sudo creme kan helpen.quote:
Neequote:Op zondag 20 juli 2014 14:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Schuren jouw benen langs elkaar? Als je loopt, zo niet dan zal deze klacht niet begrijpbaar zijn.
Gebeurt als je iets meer vet hebt.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:17 schreef vera166 het volgende:
[..]
Neemoet dat?? Lol loop ik zo raar dan
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
baby's zitten in de buik, niet tussen de benen.
Je wilt gewoon dat ik iets over je thigh gap zegquote:Op zondag 20 juli 2014 13:55 schreef vera166 het volgende:
Deze klacht komt me niet bekend voor hoe kan dat
Ninja edit:quote:Op zondag 20 juli 2014 14:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stom plaatje doet het niet
Ik heb betonpijlers als benen hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik iets over je thigh gap zeg
Als ie veel te groot is kan dat, met een goed zittende short is t wel extreem.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:23 schreef Sarasi het volgende:
Hoe krijg je schuurplekken van een korte broek?Met een jurkje aan wil het weleens wat irriteren als het echt heet en plakkerig is, maar echte schuurplekken heb ik nog nooit gehad. Misschien moet je gewoon wat afvallen of je huid beter verzorgen?
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vind dikke dijen wel lekker...
deze baas weet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |