Ik heb in mijn hoofd ook altijd zo'n beeld van het meest ranzige bordeel dat je je voor kunt stellen maar dan zonder hoeren.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die parenclubs ja weet niet, denk niet dat daar mensen komen waar ik warm van wordt op de een of andere manier
Moet je inderdaad een beetje mazzel mee hebben denk ikquote:Op zondag 20 juli 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die parenclubs ja weet niet, denk niet dat daar mensen komen waar ik warm van wordt op de een of andere manier
Mja, is het wel goed als de jaloezie weg is?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Open relatie? Misschien. als ik lang genoeg een relatie heb en jaloezie helemaal weg is, en vertrouwen zit goed.
Ja. Iedereen ligt maar op de grond ergensquote:Op zondag 20 juli 2014 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hoofd ook altijd zo'n beeld van het meest ranzige bordeel dat je je voor kunt stellen maar dan zonder hoeren.
Kom je gijp tegenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je inderdaad een beetje mazzel mee hebben denk ikDaarnaast heb je wel kans op mensen van boven de 40 enzo, dat hoeft nu ook niet helemaal.
Al schijnen die dingen er ook voor jongeren te zijn.
"Wow, zij is echt knapper dan mijn vriendin. Wacht eens even... Is hij knapper dan ik?"quote:Op zondag 20 juli 2014 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Iedereen ligt maar op de grond ergensEn als je het zat bent draai je je om voor de volgende
Het zal vast een stuk discreter gaan maar als ik dan buiten de deur zou willen eten dan niet waar m`n vriendin bij is zodat we elkaar de hele avond aan kunnen gaan staren.
Absoluut, maar als het in gezonde mate blijft dan hoort dat ook geen punt te zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:57 schreef Ezell het volgende:
Misschien beetje rare vraag
Lijkt mij iets dat er toch een beetje bij hoort
Natuurlijk in de gezonde mate
gezellig.quote:
Kutquote:
Dont ask dont tell lijkt me wel een vereistequote:Op zondag 20 juli 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Absoluut, maar als het in gezonde mate blijft dan hoort dat ook geen punt te zijn.
Ik zou ook in een open relatie niet willen horen van diegene met wie ze wat gedaan heeft en wanneer en hoe en wat.
Prima dat ik het accepteer en alles, maar ik hoef het niet te weten.
omgquote:
Preciesquote:Op zondag 20 juli 2014 01:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dont ask dont tell lijkt me wel een vereiste
sukkel, zeg danquote:
Tsja, dat lijkt me niet letterlijk wat er gebeurt maar ik begrijp je punt wel jaquote:Op zondag 20 juli 2014 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Iedereen ligt maar op de grond ergensEn als je het zat bent draai je je om voor de volgende
Het zal vast een stuk discreter gaan maar als ik dan buiten de deur zou willen eten dan niet waar m`n vriendin bij is zodat we elkaar de hele avond aan kunnen gaan staren.
apolloquote:
Ja welke van apolloquote:
VAN HARDWELL EN AMBAquote:
Maar wil je dat gedoe dan niet ook gewoon delen met elkaar?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dont ask dont tell lijkt me wel een vereiste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |