quote:Op zondag 20 juli 2014 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag laatst een 4 jarig jongetje doen alsof hij een rijbewijs had. Ik ben direct voor gegaan.
Dat dit kan in Nederland.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens is dit zelfs in Nederland legaal
Mwah ze zijn geestelijk niet bepaald volwassen dus zie niet hoe voorlichting dit zou verhelpen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zelfs daarvan zie ik het probleem niet MITS er goed voorgelicht zou worden. Dat gaat in geen lichtjaar gebeuren dus dan moet je het niet doen.
Maar zoals gezegd, 13 is gewoon legaal in Spanje en Roemenië
2 keer 12 is ook gewoon 24.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens is dit zelfs in Nederland legaal
Waar ik het zowaar mee eens ben.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:45 schreef Tchock het volgende:
Pedo/efebofilie-wetgeving is er niet om mooie relaties te maken. Die is er om kinderen te beschermen tegen een buitenwereld die ongelofelijk makkelijk misbruik van ze kan maken. Kan een relatie tussen een kind en een volwassene gezond en normaal verlopen? Vast. Maar dat is alle mogelijke risico's niet waard. Daarom de grens lekker bij 17/18 leggen. Dat is dan zonde van de potentieel prachtige relaties die sneuvelen, dan wacht je maar een paar jaar. Er wordt gigantisch veel schade meer voorkomen.
Maar dat is mijn mening.
Op je 16e of 18e ben je geestelijk ook nog niet volwassen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah ze zijn geestelijk niet bepaald volwassen dus zie niet hoe voorlichting dit zou verhelpen.
Een stuk meer dan op je 14equote:Op zondag 20 juli 2014 01:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op je 16e of 18e ben je geestelijk ook nog niet volwassen.
Maar moet je geestelijk per se ook volwassen zijn om seks te hebben?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah ze zijn geestelijk niet bepaald volwassen dus zie niet hoe voorlichting dit zou verhelpen.
Wel met iemand die dat wel is.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar moet je geestelijk per se ook volwassen zijn om seks te hebben?
Voor het rijbewijs?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag laatst een 4 jarig jongetje doen alsof hij een rijbewijs had. Ik ben direct voor gegaan.
Met een wel-volwassene? Ja. Anders is er nooit sprake van een gelijkwaardige relatie.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee, gewoon boembatsen met een 56-jarige vent als 13-jarigequote:Op zondag 20 juli 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gadverquote:Op zondag 20 juli 2014 01:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, gewoon boembatsen met een 56-jarige vent als 13-jarige
Geen goed argument, er is geen bewijs om het cutoff point op een specifiek moment te leggen. Bij pedofilie is dit wel helder, hier is in de psychologie redelijke basis voor.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, gewoon boembatsen met een 56-jarige vent
Vind ik ook vies als je 18 bent, maar dan is het volgens de wet normaal hequote:Op zondag 20 juli 2014 01:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, gewoon boembatsen met een 56-jarige vent als 13-jarige
lijkt mij sterk dat de wet dat zegtquote:Op zondag 20 juli 2014 01:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik ook vies als je 18 bent, maar dan is het volgens de wet normaal he
Ik luister niet meer, begon het beetje zat te wordenquote:
ja, leuk, dat bedoel ikquote:Op zondag 20 juli 2014 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
lijkt mij sterk dat de wet dat zegt
denk eerder dat het iets over legaal/illegaal zegt
skkklquote:Op zondag 20 juli 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik luister niet meer, begon het beetje zat te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |