Gewaagde uitspraak hier op fokquote:Op zondag 20 juli 2014 01:41 schreef Mortaxx het volgende:
Efebofilie is ook niets mis mee. Vraag de oude Grieken maar. Niet letterlijk, ze zijn dood.
Ik heb ook wat tegen pedofilie in de definitie.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen die wat tegen pedofilie hebben.
Vieze telegraaf hetzequote:Op zondag 20 juli 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn weinig mensen die wat tegen pedofilie hebben. Hoewel het natuurlijk niet iets positiefs is.
Mensen hebben vooral wat tegen pedoseksuelen die ze dan foutief pedofiel noemen.
Zolang ze niks verkeerds doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn weinig mensen die wat tegen pedofilie hebben. Hoewel het natuurlijk niet iets positiefs is.
Mensen hebben vooral wat tegen pedoseksuelen die ze dan foutief pedofiel noemen.
Als ze iets verkeerds doen zijn het ook pedoseksuelen dus pedofielen doen nooit wat verkeerd.quote:
Geen efeboseksualiteit hequote:
Als ze maar van jonge kindjes afblijven.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze iets verkeerds doen zijn het ook pedoseksuelen dus pedofielen doen nooit wat verkeerd.
Ja behalve als kp kijken
kankerquote:Op zondag 20 juli 2014 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar iets tegen pedofilie hebben is hetzelfde als iets tegen kanker hebben.
Ze doen gewoon allemaal hun best om er als een 16 jarige uit te zien en vanaf 16 mag het wat mij betreft.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen efeboseksualiteit heAls je die meisjes van 14 van tegenwoordig ziet kan geen enkele heteroseksuele man ontkennen dat hij ze aantrekkelijk vindt.
Mwoah, vaak is dat gezichtje toch wel echt jong.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen efeboseksualiteit heAls je die meisjes van 14 van tegenwoordig ziet kan geen enkele heteroseksuele man ontkennen dat hij ze aantrekkelijk vindt.
True that.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zelfs daarvan zie ik het probleem niet MITS er goed voorgelicht zou worden. Dat gaat in geen lichtjaar gebeuren dus dan moet je het niet doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die Kindern.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ze maar van jonge kindjes afblijven.
Valt wel mee hoor, en lichamelijk zijn ze vaak net zo ontwikkeld als volwassenen dus dat verschilt ook vrij weinigquote:Op zondag 20 juli 2014 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwoah, vaak is dat gezichtje toch wel echt jong.
Ik zag laatst een 4 jarig jongetje doen alsof hij een rijbewijs had. Ik ben direct voor gegaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze doen gewoon allemaal hun best om er als een 16 jarige uit te zien en vanaf 16 mag het wat mij betreft.
jij was in de winter op tc bij ons!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |