Nee gewoon downloads via chrome.quote:
Zelfde geldt trouwens ook voor launchers, die kappen er ook mee en vallen naar 0 b/secquote:
Ja anders zit ik nu niet op FOK!, heb net me PC volledig gereinstalled. Maar zelfs dat helpt niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef einschtein het volgende:
Dit is zelfs KLB. Probeer DIGI?
Werkt je internet wel gewoon, of totaal niet?
ik download nooit muziek, gewoon spotify. gebruik dit ding enkel om af en toe een spelletje te spelen of te fokkenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Beter. Moet maar eens afgelopen zijn met dat illegale muziek downloaden.
Mensen hebben ook een smartphone.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Ja anders zit ik nu niet op FOK!, heb net me PC volledig gereinstalled. Maar zelfs dat helpt niet.
nee ik kom nooit in die router, het is gewoon echt opeensquote:Op zondag 20 juli 2014 01:03 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mensen hebben ook een smartphone.![]()
Dus het ligt niet aan je PC, maar hoogst waarschijnlijk aan je router/modem. Poort geforward?
Ja of je moet je pc voorrang geven. Werkt ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:03 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mensen hebben ook een smartphone.![]()
Dus het ligt niet aan je PC, maar hoogst waarschijnlijk aan je router/modem. Poort geforward?
7k buildsquote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef ikweetnietwat het volgende:
> Geen ¤7000 build hebben met dikke Xeon E7, 4 grakas en glasvezelkabeltje direct naar de datacenter
Je zou dat nog even kunnen proberen. Moet je even Google'en met '<routermodel> port forward'. En dan bij <routermodel> uiteraard even het model van je router neerzetten.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:03 schreef .sfinx het volgende:
[..]
nee ik kom nooit in die router, het is gewoon echt opeens
user: ziggoquote:Op zondag 20 juli 2014 01:08 schreef .sfinx het volgende:
ik weet niet eens meer de inloggegevens van me router
ja dat werk niet, ws heb ik het ooit veranderd en weet ik het niet meerquote:Op zondag 20 juli 2014 01:22 schreef ikweetnietwat het volgende:
[..]
user: ziggo
wachtwoord: draadloos
Beter koop je gewoon beterre router, die zigoo dingen zijn ruk
gewoon standaard bestemming, maar het is niet alleen enkel met chrome. heb het ook met launchersquote:Op zondag 20 juli 2014 01:27 schreef Leafeon672 het volgende:
Waar sla je je downloads op? Daar kan het ook aan liggen.
Admin en admin.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:08 schreef .sfinx het volgende:
ik weet niet eens meer de inloggegevens van me router
ook niet, kan wel even proberen de router te resettenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Admin en admin.
Alleen admin als passwd, alleen admin als username.
Beide blanco?
Kan ook. Soms wil het WW ook wel eens onderop de router staan. En anders even Google'en op het typenummer.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:34 schreef .sfinx het volgende:
[..]
ook niet, kan wel even proberen de router te resetten
Klopt, als het goed is ben je terug gegaan naar de fabrieksinstellingen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:47 schreef .sfinx het volgende:
hmm de reset heeft er wel voor gezorgd dat de ziggo/draadloos inlogcombinatie nu wel werkt
ja, maar het heeft ook weinig effectquote:Op zondag 20 juli 2014 01:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Klopt, als het goed is ben je terug gegaan naar de fabrieksinstellingen.
Ik zou eens op zoek gaan naar de port forwarding optie van je router. Als je dat niet kunt vinden, zou je even moeten Google'en.quote:
Zou het misschien ook wat kunnen te maken hebben om de IP instellingen goed te zetten? Bedoel het staat nu op automatisch toewijzen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik zou eens op zoek gaan naar de port forwarding optie van je router. Als je dat niet kunt vinden, zou je even moeten Google'en.
Zou niets moeten uitmaken. Het enige verschil wat je dan krijgt, is dat jij dan een vast lokaal IP-adres krijgt in plaats van de eerst beschikbare.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:54 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Zou het misschien ook wat kunnen te maken hebben om de IP instellingen goed te zetten? Bedoel het staat nu op automatisch toewijzen.
Hmm, denk dat ik maar het beste gewoon contact kan opnemen met Ziggo. Voordat ik hier ga zitten kloten met instellingenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zou niets moeten uitmaken. Het enige verschil wat je dan krijgt, is dat jij dan een vast lokaal IP-adres krijgt in plaats van de eerst beschikbare.
Dit.. ik heb dat probleem ook ooit gehad, deze verwijderd en weer okquote:
Vuzequote:
zo'n achterlijke klaphark ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 20 juli 2014 02:05 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Dit.. ik heb dat probleem ook ooit gehad, deze verwijderd en weer okwas even tricky toen Windows aangaf weet u t zeker en bla bla maargoed gegaan.
Dat heb ik op een t-shirt staanquote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef Hoplahopla het volgende:
Have you tried turning it off and on again?
Nerdquote:Op zondag 20 juli 2014 02:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik op een t-shirt staan
People. What a bunch of bastards!quote:
uTorrent is anders ook een goed voorbeeld van een programma dat flink verkracht isquote:Op zondag 20 juli 2014 02:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
VuzeWas een tijd goed totdat het programma te dik werd met die videoplayer enzo. Doet mij utorrent maar
Hoezo? Ik download m'n troep met een goeie snelheid en sluit af zodra het binnen isquote:Op zondag 20 juli 2014 02:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
uTorrent is anders ook een goed voorbeeld van een programma dat flink verkracht is
Ads, gekoppelde apparaten, feeds enzovoort.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoezo? Ik download m'n troep met een goeie snelheid en sluit af zodra het binnen is
Geen last van.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ads, gekoppelde apparaten, feeds enzovoort.
Same.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoezo? Ik download m'n troep met een goeie snelheid en sluit af zodra het binnen is
omdat je dat niet ziet. Installeer voor de grap MBP en zie hoevaak per minuut die een site blokt als je uTorrent aan hebt staanquote:
Niet weten waarover je het hebtquote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef ikweetnietwat het volgende:
> Geen ¤7000 build hebben met dikke Xeon E7, 4 grakas en glasvezelkabeltje direct naar de datacenter
Dit inderdaad ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:34 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Niet weten waarover je het hebt
Alleen een dikke E7 kost al $6200.
Was een nulletje vergeten :pquote:Op zondag 20 juli 2014 11:34 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Niet weten waarover je het hebt
Alleen een dikke E7 kost al $6200.
un: adminquote:Op zondag 20 juli 2014 01:25 schreef .sfinx het volgende:
[..]
ja dat werk niet, ws heb ik het ooit veranderd en weet ik het niet meer
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:31 schreef .sfinx het volgende:
is inmiddels al opgelost, moest enkel het netwerk van openbaar naar particulier omzetten
Heuh.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:31 schreef .sfinx het volgende:
is inmiddels al opgelost, moest enkel het netwerk van openbaar naar particulier omzetten
Je moet ook de oude versie gebruiken jonge! 1.6.1 ftw!quote:Op zondag 20 juli 2014 02:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
uTorrent is anders ook een goed voorbeeld van een programma dat flink verkracht is
Gewoon Deluge ... licht, snel, geen adsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:14 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Je moet ook de oude versie gebruiken jonge! 1.6.1 ftw!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |